Kasvatatko sä lapsesi myös siten, että alkoholistien, rikollisten, elämäntapa-sossupummien yms kanssa ei olla tekemisissä?Alkuperäinen kirjoittaja nonna:Kyllä kasvatan lapseni siihen että romanien kanssa ei oltaisi tekemisissä.
MUTTA JOS ystävystyisikin romanin kanssa tietämättäni, en katkaisisi ystävyyttä kunhan selvittäisin ensin heidän taustoitaan. En minä nyt tyranni ole.. Mutta haluan vain hyvän ympäristön lapselleni missä kasvaa!
Sama täällä.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:No onneksi mua ei ole kasvatettu noin ennakkoluulooseksi enkä tee sitä kyllä omankaan lapsen kohdalla eli kyllä veisin likan samaan eskariin kuin missä on romaneja.
OLETKO OIKEASTI TOLLANNEN ÄÄLIÖ? KAIKILLE EI OLE TÖITÄ. VAIKKA KUINKA NIITÄ ETSISI. JA NYT LOMEUTETAANKIN PALJON IHMISII. HÄPEE KIRJOITUKSIASI.Alkuperäinen kirjoittaja Nonna:Kyllä.. mielelläni.
Ja jos tämä stanan suomen valtio ottaisi itseään niskasta kiinni tuossa sossun pummi asiassa..
MALLIA MUILTA MAILTA..
SOSIAALI TUKEA EI TIPU ELLEI TEE 4H PÄIVÄSSÄ TÖITÄ.. SIIS KAUPUNGIN HOMMIA!!
Pensaan leikkuu, siivous, graffittien poisto. yms.
Ei oppisi kukaan siihen että pylly homeessa makaamalla tulee kerran kuussa rahaa tililille...
MURRRRRRRRR
Ja pysyisi ympäristö ja kaupunki siistinä!!!
Kannatatko Sitä että yli vuoden toimeentulotukea saa ihan tuosta vaan??Alkuperäinen kirjoittaja sipaliina:OLETKO OIKEASTI TOLLANNEN ÄÄLIÖ? KAIKILLE EI OLE TÖITÄ. VAIKKA KUINKA NIITÄ ETSISI. JA NYT LOMEUTETAANKIN PALJON IHMISII. HÄPEE KIRJOITUKSIASI.Alkuperäinen kirjoittaja Nonna:Kyllä.. mielelläni.
Ja jos tämä stanan suomen valtio ottaisi itseään niskasta kiinni tuossa sossun pummi asiassa..
MALLIA MUILTA MAILTA..
Ei oppisi kukaan siihen että pylly homeessa makaamalla tulee kerran kuussa rahaa tililille...
MURRRRRRRRR
Oletko sä joku meedio? Jo toisen kerran puit mun ajatukset sanoiksi ennen mua... Ei lauantain lottonumeroista olis mitään vinkkiäAlkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Nonna todellakin vaikuttaa sellaiselta, jonka luo en haluaisi lapsiani päästää leikkimään.
M.O.T.
7, 17, 8, 12, 19, 2 ja 1. KokeilesAlkuperäinen kirjoittaja vg:Oletko sä joku meedio? Jo toisen kerran puit mun ajatukset sanoiksi ennen mua... Ei lauantain lottonumeroista olis mitään vinkkiä
Kiitti Tarjoan pullakaffet jos voitto napsahtaa.Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:7, 17, 8, 12, 19, 2 ja 1. KokeilesAlkuperäinen kirjoittaja vg:Oletko sä joku meedio? Jo toisen kerran puit mun ajatukset sanoiksi ennen mua... Ei lauantain lottonumeroista olis mitään vinkkiä
Joo kyllä mä ymmärränkin suo,että on pakko saada purkaa.muokin ärsyttää siellä päivittäin monetkin naamat ja tekis mieli karjua päin naamaa että eikö siellä tajuta elmästä mitään.enkä oo ihan samalla puolella kun sä mutta päihdepuolella teen erilaista sosiaalista työtä heidän kanssa sekä naisten ja lasten jotka saattavat tulla kauheistakin oloista.mutta naama ja ymmärrys on pidettävä.mut silti jos mä mustalaisena ajattelen että oon perse ruvella opiskellut ja yrittänyt kasvattaa lapsistani kunnon kansalaisa siinä missä muutkin niin sä et tois lapsia mielellään mun lasten kanssa samaan päiväkotiin.eipä siinä mitään sun se päätös ja sun on lapset,mut tulee jotenki surullinen olo ihan omien lapsien puolesta.´Mut niinku sanottu en mä suo siitä tuomitsekkaan omapa on elämäs.Alkuperäinen kirjoittaja nonna:Kyllä.. teen toimeentulo laskelmia.. JA olen sosiaalityöntekijä.
Ja kyllä minua kismittää vuodesta toiseen ne vakio asiakkaat jotka eivät tee elämällään muuta kuin makaa pylly homeessa kotona!
Ymmärrän hetkellisen avun tarpeen, en muuta.
Ja kyllä hymyilen päivittäin työssäni!
Mukavaa kun on palsta missä purkaa
huh huh sääälin suo. ja en kyl ole.Alkuperäinen kirjoittaja nonna:Kannatatko Sitä että yli vuoden toimeentulotukea saa ihan tuosta vaan??Alkuperäinen kirjoittaja sipaliina:OLETKO OIKEASTI TOLLANNEN ÄÄLIÖ? KAIKILLE EI OLE TÖITÄ. VAIKKA KUINKA NIITÄ ETSISI. JA NYT LOMEUTETAANKIN PALJON IHMISII. HÄPEE KIRJOITUKSIASI.Alkuperäinen kirjoittaja Nonna:Kyllä.. mielelläni.
MALLIA MUILTA MAILTA..
MURRRRRRRRR
Vuosi on muutamassa maassa rajana ilmaisen sosiaali tuen saantiin. sen jälkeen joutuu tekemään 4h päivässä töitä rahansa eteen.
Ei tule niitä elämäntapa sossupummeja. Vai oletko itse sellainen ja tapaus onkin se koira älähtää jonka nilkkaan kalikka kalahtaa?
Älä viitsi edes yrittää!
Pitääskö mun viä opiskelun lisäksi tehdä orjatyötä joka päivä?Alkuperäinen kirjoittaja Nonna:Kyllä.. mielelläni.
MALLIA MUILTA MAILTA..
MURRRRRRRRR
hahahhaaaa...sä oot selvästikkin jostain pohjanmaalta?juuu meit on monee junaa mut tuskin ne ihan useat tulis moraa heiluttelee kun lapset tappelee keskenääAlkuperäinen kirjoittaja ggg:Mielellään EN. Ootas vaan kun jokin konflikti tulis ja vanhemmat takois "järkeä" meidän vanhempien päähän sen jälkeen moralla. Tyyliin: ei se ollu meirän Naidian vika vaan teirännnnn.
Meidän kuopuksen luokalla puolet lapsista on romaneja. Heitä on kolmeAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Veisin, mutta on kyllä myönnettävä, että olin tyytyväinen kun katselin lapseni tulevan koulun ekaluokkalaisia, todella vähän romaneja ja maahanmuuttajia. Voi päästää lapsen suht rauhallisin mielin koulutielle.
Ei siinä muuten mitään, mutta sitten kun Dimitrit ja Muhammedit muodostaa jo vaikka kolmanneksen luokasta, niin meno on melkoinen.