Vastaaja
ööh, mun lapset on samassa eskarissa romanin kanssa. Pitäiskö mun alkaa riepotella lapsia nyt toiseen eskariin???
Tuossa ei olisi mitään vikaa.. Tekee töitä sentäänAlkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Ei mua tollanen häiritse, ei todellakaan.
Tytön edellisessä ryhmässä oli lastenhoitajana romaninainen ja ihana hoitaja olikin!! Tytön lempitäti
Entä työttömät perussuomalaiset ja heidän lapsensa?Alkuperäinen kirjoittaja nonna:Tuossa ei olisi mitään vikaa.. Tekee töitä sentäänAlkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Ei mua tollanen häiritse, ei todellakaan.
Tytön edellisessä ryhmässä oli lastenhoitajana romaninainen ja ihana hoitaja olikin!! Tytön lempitäti
Ei saa sanoa rumasti.. Mutta kun työni on sosiaali alalla.. niin tarpeeksi nähnyt.
Siinä syy tuohon vapaa-aika asiaan.
Tietysti tapaus kohtaisesti!!!
Kuinkahan kova paikka sulle olisi jos lapsesi ystävystyisikin romanin kanssa? Olisitko niin ilkiä, että lopettaisit sen ystävyyden?Alkuperäinen kirjoittaja AP nonna:Niin.. Pakko korjata.
Veisin kyllä hoitoon jos olisi romaaneja. Mutta vapaa-ajalla niiden kanssa ei olla tekemisissä.
Siinä menee meidän perheessä raja.
En todellakaan ole rasisti.. Ihmisiä siinä missä muutkin.. mutta mutta.. Me pärjäämme ilman heidän ystävyyttä ja he pärjäävät ilman meidän
Riippuu aivan lapsen kasvatuksesta ja vanhemmista!!Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Kuinkahan kova paikka sulle olisi jos lapsesi ystävystyisikin romanin kanssa? Olisitko niin ilkiä, että lopettaisit sen ystävyyden?Alkuperäinen kirjoittaja AP nonna:Niin.. Pakko korjata.
Veisin kyllä hoitoon jos olisi romaaneja. Mutta vapaa-ajalla niiden kanssa ei olla tekemisissä.
En todellakaan ole rasisti.. Ihmisiä siinä missä muutkin.. mutta mutta.. Me pärjäämme ilman heidän ystävyyttä ja he pärjäävät ilman meidän
Koita ny päättää, johtuuko se kasvatuksesta & vanhemmista vaiko siitä mitä etnistä ryhmittymää edustaa.Alkuperäinen kirjoittaja Nonna:Riippuu aivan lapsen kasvatuksesta ja vanhemmista!!
Ja kuten sanoin.. tunnen kaikki lapseni ystävät, seuraan ja tarkkailen.
En halua lapseni päätyvän huooon seuraan!
Oli kyse romaanista, valkolaisesta, mamusta ihan ihoon katsomatta!!
no mä vähän luulen että sun lapsesi alkaa vihaan sua vanhempana jos alat tarkkaileen heijän ystäviää. mitä jos he löytävät seurustelukumppanin jola joku pieni rikosrekisteri tai joka on muuten vähän kovis ja rakastuu siihen? tai mitä jos seurustelukumppani onkin just mustalainen? tai vaikkapa tummaihoinen?Alkuperäinen kirjoittaja Nonna:Riippuu aivan lapsen kasvatuksesta ja vanhemmista!!Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Kuinkahan kova paikka sulle olisi jos lapsesi ystävystyisikin romanin kanssa? Olisitko niin ilkiä, että lopettaisit sen ystävyyden?Alkuperäinen kirjoittaja AP nonna:Niin.. Pakko korjata.
No samaa olin tulossa sanomaan. En kyllä romanilasten äitinä koe, että olisin mitenkään altavastaajana tässä muutenkaan, ei ole tullut mieleenkään, etteivät lastemme ystävät saisi olla heidän kanssaan rodun perusteella. Ihania lapsia minulla nimittäin, kaikin puolinAlkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Koita ny päättää, johtuuko se kasvatuksesta & vanhemmista vaiko siitä mitä etnistä ryhmittymää edustaa.Alkuperäinen kirjoittaja Nonna:Riippuu aivan lapsen kasvatuksesta ja vanhemmista!!
Sinähän puhut ihan ristiin. Et itsekään tiedä mitä mieltä olet.
Mitä sitten jos olisi tumma ihoinen?Alkuperäinen kirjoittaja sipaliina:no mä vähän luulen että sun lapsesi alkaa vihaan sua vanhempana jos alat tarkkaileen heijän ystäviää. mitä jos he löytävät seurustelukumppanin jola joku pieni rikosrekisteri tai joka on muuten vähän kovis ja rakastuu siihen? tai mitä jos seurustelukumppani onkin just mustalainen? tai vaikkapa tummaihoinen?Alkuperäinen kirjoittaja Nonna:Riippuu aivan lapsen kasvatuksesta ja vanhemmista!!Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Kuinkahan kova paikka sulle olisi jos lapsesi ystävystyisikin romanin kanssa? Olisitko niin ilkiä, että lopettaisit sen ystävyyden?Alkuperäinen kirjoittaja AP nonna:Niin.. Pakko korjata.
Haa. En päästäisi siis lapsiani teille leikkimään :saint:Alkuperäinen kirjoittaja nonna:Ja joo.. on itselläni sellainen rikosrekisteri nuoruudesta että HUH HUH!!
Eivät lapset tietenkään ole syyllisiä siihen, millaiseksi heidät on kasvatettu. Silti heidän käytöstään ei tarvitse hyväksyä.Alkuperäinen kirjoittaja sipaliina:kyllä minä veisin mitä vikaa niissä lapsissa? miten lapset on syyllisiä siihen mitä niitten vanhemmat tekee? on täällä kans ihme porukkaa huh huh.
Joo mä harkitsisin kanssa kahteen kertaanAlkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Haa. En päästäisi siis lapsiani teille leikkimään :saint:Alkuperäinen kirjoittaja nonna:Ja joo.. on itselläni sellainen rikosrekisteri nuoruudesta että HUH HUH!!