Nonna
JA kuinka moni on niin laajassa skaalassa romanien kanssa tekemisissä työn puitteissa kuin minä...?
Ja joutunut näkemään siinä ohessa vaikka mitä!
Jos lapsen vanhemmat ovat epärehellisiä tms., niin ei se tarkoota automaattisesti, että lapsetkin on.Alkuperäinen kirjoittaja nonna:En puhu. kysyin rehellistä vastausta hoidosta.
Vastasin itse että veisin mutta vapaa-ajalla ei olla tekemisissä.
MUTTA JOS LAPSENI ystävystyisikin romanin kanssa tietämättäni, en katkaisisi ystävyyttä kunhan selvittäisin ensin heidän taustoitaan!!
Kun Osa on mitä on.
Joten kasvatan aseteella pärjätään ilman ystävyyttä ja piste.
MUTTA jos niin pääsisi käymään niin siinä tapauksessa sitten niin kuin kirjoitin!!
sori tuskin sie sun työpaikalla kaikki maailman romanialaiset käy |OAlkuperäinen kirjoittaja Nonna:JA kuinka moni on niin laajassa skaalassa romanien kanssa tekemisissä työn puitteissa kuin minä...?
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Haa. En päästäisi siis lapsiani teille leikkimään :saint:Alkuperäinen kirjoittaja nonna:Ja joo.. on itselläni sellainen rikosrekisteri nuoruudesta että HUH HUH!!
yhdyn!Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Jos lapsen vanhemmat ovat epärehellisiä tms., niin ei se tarkoota automaattisesti, että lapsetkin on.Alkuperäinen kirjoittaja nonna:En puhu. kysyin rehellistä vastausta hoidosta.
MUTTA JOS LAPSENI ystävystyisikin romanin kanssa tietämättäni, en katkaisisi ystävyyttä kunhan selvittäisin ensin heidän taustoitaan!!
Kun Osa on mitä on.
MUTTA jos niin pääsisi käymään niin siinä tapauksessa sitten niin kuin kirjoitin!!
Se on aivan totta!Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Jos lapsen vanhemmat ovat epärehellisiä tms., niin ei se tarkoota automaattisesti, että lapsetkin on.Alkuperäinen kirjoittaja nonna:En puhu. kysyin rehellistä vastausta hoidosta.
Kun Osa on mitä on.
No ei tietenkään.Alkuperäinen kirjoittaja sipaliina:sori tuskin sie sun työpaikalla kaikki maailman romanialaiset käy |OAlkuperäinen kirjoittaja Nonna:JA kuinka moni on niin laajassa skaalassa romanien kanssa tekemisissä työn puitteissa kuin minä...?
niin vain 30% kuitenkin niitä suomalaisia on enemmän ja ei toi tarkoita välttis et juuri niitten lapset on siel päiväkodis huoh.Alkuperäinen kirjoittaja nonna:No ei tietenkään.Alkuperäinen kirjoittaja sipaliina:sori tuskin sie sun työpaikalla kaikki maailman romanialaiset käy |OAlkuperäinen kirjoittaja Nonna:JA kuinka moni on niin laajassa skaalassa romanien kanssa tekemisissä työn puitteissa kuin minä...?
Mutta 30% asiakkaista tässä kaupungissa koostuu romaneista.
Alkuperäinen kirjoittaja nonna:Se on aivan totta!Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Jos lapsen vanhemmat ovat epärehellisiä tms., niin ei se tarkoota automaattisesti, että lapsetkin on.Alkuperäinen kirjoittaja nonna:En puhu. kysyin rehellistä vastausta hoidosta.
Kun Osa on mitä on.
Ja minä olen työni puitteissa joutunut näkemään myös vaikka mitä VALTAVÄESTÖN kanssa työskennellessäni. Älä vie lastasi eskariin ollenkaan, saattaa vaikka vahingoittua |OAlkuperäinen kirjoittaja Nonna:JA kuinka moni on niin laajassa skaalassa romanien kanssa tekemisissä työn puitteissa kuin minä...?
Niin mitäs siinäAlkuperäinen kirjoittaja vg:Alkuperäinen kirjoittaja nonna:Se on aivan totta!Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Jos lapsen vanhemmat ovat epärehellisiä tms., niin ei se tarkoota automaattisesti, että lapsetkin on.Alkuperäinen kirjoittaja nonna:En puhu. kysyin rehellistä vastausta hoidosta.
Kun Osa on mitä on.
Lukaisepa tuo aloituksesi uudelleen
No referoin sen verran, että kerrot kasvattavasi lapsesi niin, ettei mustalaisten kanssa olla tekemisissä. Sitten myöhemmissä viesteissä selität jo ihan muuta. Että koita päättää, lasten kasvatuksessa johdonmukaisuus yleensä kannattaa.Alkuperäinen kirjoittaja nonna:Niin mitäs siinäAlkuperäinen kirjoittaja vg:Alkuperäinen kirjoittaja nonna:Se on aivan totta!Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Jos lapsen vanhemmat ovat epärehellisiä tms., niin ei se tarkoota automaattisesti, että lapsetkin on.Alkuperäinen kirjoittaja nonna:En puhu. kysyin rehellistä vastausta hoidosta.
Kun Osa on mitä on.
Kyllä kasvatan lapseni siihen että romanien kanssa ei oltaisi tekemisissä.Alkuperäinen kirjoittaja vg:No referoin sen verran, että kerrot kasvattavasi lapsesi niin, ettei mustalaisten kanssa olla tekemisissä. Sitten myöhemmissä viesteissä selität jo ihan muuta. Että koita päättää, lasten kasvatuksessa johdonmukaisuus yleensä kannattaa.Alkuperäinen kirjoittaja nonna:Niin mitäs siinäAlkuperäinen kirjoittaja vg:Alkuperäinen kirjoittaja nonna:Se on aivan totta!Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Jos lapsen vanhemmat ovat epärehellisiä tms., niin ei se tarkoota automaattisesti, että lapsetkin on.Alkuperäinen kirjoittaja nonna:En puhu. kysyin rehellistä vastausta hoidosta.
Kun Osa on mitä on.