retrovaatteet - hirveitä!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "xxx"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
X

"xxx"

Vieras
mikä ihmeen villitys on pukea lapsensa rumiin 70 luvun tyylisiin hirveisiin kankaisiin? retrot ovat ihan hirveitä. Kuin venäjän katulasten asuja!
Kaupoista saa kauniitakin ja jopa trendikkäitä vaatteita - et ihan vaan vinkkinä!

Mä ällöön kans niitä! :x
Iha sama miten muitte vekarat pukeutuu. Omalleni en laita hirveyksiä.
Ja kun joku aina kysyy että eik ookki ihana, ni vastaan kyllä et joo, jos tykkää..

Mä en kanssa oikein niitä ymmärrä. Ihan pikkuvauvalla on joskus söpöjä ns. retrokuosit, kivat ja kirkkaat värit tosin eikä se ainainen oranssi ja ruskea, mutta taaperolleni puen jo mieluummin modernimpaa. Mutta makuja on monia, harvan äidinkään pukeutuminen on minun makuuni, varsinkaan niiden essumekkoisten takkutukkaretroilijoiden.

[QUOTE="xxx";22421853]mikä ihmeen villitys on pukea lapsensa rumiin 70 luvun tyylisiin hirveisiin kankaisiin? retrot ovat ihan hirveitä. Kuin venäjän katulasten asuja!
Kaupoista saa kauniitakin ja jopa trendikkäitä vaatteita - et ihan vaan vinkkinä![/QUOTE]

Kerra minkälaiset vaatteet ovat sitten sinusta kauniita, esim. pikkuvauvan bodyt -tumman sinistä, vaaleansinistä tai raidallista? Aika tylsiä minusta ovat nuo hillitymmän väriset ja mistään keskelle läiskäistystä yhdestä printtikuvasta en tykkää.

Pistä linkkiä. Tykkätkö jostain tämän tyylisistä esim., minusta nämä ovat suurimmalta osalta tylsiä: ipanalle.fi/poikavauvojen_bodyt_cat_10404.html (poistin www:n ettei tämä viesti jää modejen käsiin)

Mä en oo vielä nähnyt niitä moderneja vinkkejä yhtään. Antakaapas tulla... Vaihtelu aina kelpaa. Mä voin aloittaa - Villervalla tai Kameliont Design ei ole retroa.

Kyllä minusta tuo Villervalla aika retron oloinen on (kirkkaat värit, graafiset kuviot), ehkä vähän modernimpi, mutta kuitenkin. Kameleont on minusta ihan silkkaa retroa, sen verran mitä sitä katsoin!

Jos minulla olisi pieni tyttö, en varmaan olisikaan niin retrovaatteiden perään, tytöille kun löytyy kaikenlaista essumekkoa ja rimpsuhelmaista söpöstelyä, mutta pojille vaan niitä spidermaneja, yksiväristä tai raidallista.

[QUOTE="xxx";22421853]mikä ihmeen villitys on pukea lapsensa rumiin 70 luvun tyylisiin hirveisiin kankaisiin? retrot ovat ihan hirveitä. Kuin venäjän katulasten asuja!
Kaupoista saa kauniitakin ja jopa trendikkäitä vaatteita - et ihan vaan vinkkinä![/QUOTE]

makuasioista ei sovi kiistellä. yks tykkää äidistä ja toinen tyttärestä. mun mielestä on ällöttävää kun jotkut pukee lapsensa vaatteisiin, joissa ne näyttää pieniltä aikuisilta. eli aikuisten vaatteita lasten koossa. ei kiitos. tosi ällöä.

Uusretroa pursuaa joka tuutista ja tuntuu olevan ihan tämän ajan villitys tämä.Uusretroilu alkaa olemaan jo niin massaa että mukava jos joku haluaa poiketa massasta ja olla rohkeasti oma itsensä.Onhan ne iloisia ja raikkaita mutta on niitä muitakin vaatteita olemassa paljonkin mutta näyttää siltä että ihmisillä ei ole enää mielikuvitusta pukea lastaan toisin.

Yhteistyössä