Repeilin odotusaulassa muille odottaville äideille!

• Viestiketjun aloittaja kaikkea sitä
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
kaikkea sitä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sä oot kyllä täysääliö. Ihan tosissaan yksinkertainen. Paistaa läpi kyllä millainen ihminen ja varsinkin äiti säkin oot.
Jokainen varmasti vapaa ehtoisesti hakee kilpailua ja sääliä kivuilla. Pitääpä pistää korvan taakse ja munkin ens kerran äitipolilla alkaa parjata kaikkia mammoja joitten elämä ei niin helppoa ole kuin sun. Hyvä että täälläkin jotain oppiii!
Vaivaiset kilpaa arvostelevat jos joku ei koko yhdeksää kuukautta ole naama kilinpillulla ja hae jokaisesta nitkautuksesta sääliä :D.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kaikkea sitä:
. Kumma kun tähän ketjuun silti tullaan sapelit tanassa puolustamaan omaa NIIN vaikeata odotustaan...:whistle:
Niin, meitä oikeasti kipeitä odottajiakin kun on. Sä olet harvinaisen typerä ihminen, kun kehtaat vetää tähän mukaan myös ennenaikaisilla supistuksilla "kilpailevat" odottajat.

Jos ap:lla on niin helppo raskaus ja muut odottajat ärsyttää niin miksi ylipäätänsä edes käyt neuvolassa? Miljoonat naiset ennen sua ja sun jälkeen on osanneet synnyttää ilman neuvoloissa ravaamista. Vai eikö sulla oo elämässäsi mitään muuta puuhaa niin pitää ilkeämielisesti repiä hauskuutta toisten ahdingosta?

kirraako
Alkuperäinen kirjoittaja ONNEA!:
Kyllä sä Arvon Ap tarvitsisit Suomen Paras Odottaja mitalin!!
Kuulostat olevan niiiiiiiiiin erinomainen siinä hommassa.
Oot kyllä ajattelematon ja ilkee, toisilla voi olla OIKEESTI vaikea odotus!

Huom! Muut odottajat pitivät sua varmaan ihan HULLUNA kun siellä aulassa yksin repeilit... :eek:
En ole. Anna titteli jollai muulle. Vaivoja voi olla, mutta pitääkö sitä näyttää muille?

ÄH ÄH ja hierotaan mahaa ja kävellään kuin puolitoistametrinen kyrpä jalkovälissä :headwall:
Pitääkö se sitten näyttää muille ettei itsellä se kyrpä ole tainnut lähiainkoina kävästä lähelläkään alapäätä!!

rv 34
Alkuperäinen kirjoittaja rv 34:
ja muuten pitää paikkansa se, että kun on oikeasti kipeä, harvemmin haluaa sitä puolisoa turhaa kuormittaa ja huolestuttaa.
Jos on ennenaikaisia paikkoja avaavia oikeita supistuksia niin jokainen täysjärkinen odottaja antaa vastuun kodin hoidosta yms. asioista puolisolle.
siis tarkoitinkin tuota filmaamista=). tämä on toinen raskaus jo jossa mieheni hoitaa kodin ja kauppa-asiat, ja onkin siinä korvaamaton. ja entistäkin rakkaampi, huolestuu ja huolehtii liikaakin. ei todellakaan tule mieleen filmata tähän päälle vielä lisää...

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja jep jep:
Mun on kyllä pakko vähän peesailla ap:tä. Ymmärrän kyllä niitä joilla oikeasti on ongelmia, kipuja jne mutta just nämä vieno hymy huulillaan mahaansa leipovat on kyllä hivenen naurettavia. Siis juuri nämä "mun raskaus on maailman napa"-tyypit jotka juurikin kävelee mahaa ulospäin työntäen siitä alkaen kun testiin napsahtaa kaks viivaa.
Mun on pakko kysyä ett MIKSI ei sais olla raskaana huomion keskipisteenä? Kuitenkin kaupungillekin oikeen tälläydytään normaali tilassakin että oltas huomion keskipisteenä.
Itse en ole ollut näitä esille tunkijoita, mutta en ymmärrä miksi ap:tä ja muitakin häiritsee tämä että jotkut haluavat tuoda esille että odottavat vauvaa. On se kuitenkin aika iso asia, huomattavasti isompi kuin se että menet normaalitilassa baariin ja koitat olla maailman napa ja kaikista kaunein siellä.

kaikkea sitä
Jestas sä olet ärsyttävä.
Minua ärsyttää se mahan hieromisesi ja ähinäsi. Kaikki näkee muutenkin, että sulle on annettu.
No kuka sun käskee tunkee itsees sinne äitipolille tai minnekään missä raskaana olevia on! Ihan huomioohan sinäkin haet jos sinne tuppaat vaikka olet terve kuin pukki, pikkasen vain pippeliä saanut.
Väärin. Minua kiinnostaa lapseni hyvinvointi :hug:

Sinne polille tullaan ennenkaikkea seuraamaan sen vauvan hyvinvointia, ei sen eltaantuneen odottajan kitinöitä.

raasu
Jestas sä olet ärsyttävä.
Minua ärsyttää se mahan hieromisesi ja ähinäsi. Kaikki näkee muutenkin, että sulle on annettu.
Siitäkö sä luulet et se johtuu?Et naiset haluu näyttää et ne on saanu?
Sä todella taidat olla kunnon panoa vailla:D

0123
Ap:lle taitaa olla jotenkin nolo asia olla raskaana.. Tuliko vahinkolaukaus? Kenties joltain yhden illan jutulta? Tuskin kukaan mies noin tyhmää akkaa tahallaan pumppaa paksuksi

vieras
Väärin. Minua kiinnostaa lapseni hyvinvointi :hug:

Sinne polille tullaan ennenkaikkea seuraamaan sen vauvan hyvinvointia, ei sen eltaantuneen odottajan kitinöitä.
Muistakin sitten synnyttää luomuna. Luuserimaista ottaa jotain kivunlievitystä ja esittää että muka sattuu.

kaikkea sitä
Mun on kyllä pakko vähän peesailla ap:tä. Ymmärrän kyllä niitä joilla oikeasti on ongelmia, kipuja jne mutta just nämä vieno hymy huulillaan mahaansa leipovat on kyllä hivenen naurettavia. Siis juuri nämä "mun raskaus on maailman napa"-tyypit jotka juurikin kävelee mahaa ulospäin työntäen siitä alkaen kun testiin napsahtaa kaks viivaa.
:D:D:D

Suurinosa on näitä "minunraskausmaailmanainoaraskaus"- tyyppejä ja minimaalinen osa niitä OIKEASTI vaivaisia :).

kaikkea sitä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
on tainnu ap jäädä ILMAN sitä huomiota niin mieheltään kuin ulkopuolisilta ja herneet nokassa nyt kovana kirjoittaa kuin häntä niin kiukuttaa kun muut "teeskentelee" ja hakee huomiota...ei huoh.ja jooo joo tähän vastaat ettei sulla ole herneitä nokassa mutta kuinka moni onkaan loppu peleis samaa mieltä?
Käännä se nyt kuinkapäin lystäät :).

Tosiasia nuo huomionhakijat kuitenkin katukuvassa on, siitä ei pääse yli eikä ympäri. Kätilöillä ja neuvolaneukoilla on erityispitkät piuhat oltava kun moisia kanoja joutuu kuuntelemaan päivästä toiseen :D.

Murrr
Mun on pakko kysyä ett MIKSI ei sais olla raskaana huomion keskipisteenä? Kuitenkin kaupungillekin oikeen tälläydytään normaali tilassakin että oltas huomion keskipisteenä.
Itse en ole ollut näitä esille tunkijoita, mutta en ymmärrä miksi ap:tä ja muitakin häiritsee tämä että jotkut haluavat tuoda esille että odottavat vauvaa. On se kuitenkin aika iso asia, huomattavasti isompi kuin se että menet normaalitilassa baariin ja koitat olla maailman napa ja kaikista kaunein siellä.
Koska se on ärsyttävää! Jos mua kinnostaa "sun" raskaus, niin kysyn siittä. Ei kiinnosta kattella, kun joku tunkee mahaansa pihalle ja oikein yrittää et aletaan kyseleen ja jos ei aleta, nii sit iha oma-aloitteisesti aletaan kertoo, vaikka ei tippaakaan kiinnosta.

o
Alkuperäinen kirjoittaja yksi tuollainen:
Ihastus siitä että vauva on kohta ulona saa akat sivelemään mahaansa,vitutus,jalkapallon kokonen möhkäle jalkovälis,Hellät persposket,rypäleet persaukses,kiristävät vaatteet ja sillä hetkellä rutussa oleva tennissukka saa naisen tekemään vaikka ja mitä..tuohon kun veilä lisäät kotona ruokaa odottavat lapset ja alati puutteessa olevan miehen niin tuollainen tulos on taattu.
:LOL:

kaikkea sitä
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja ei koskaan saikulla ollut:
Alkuperäinen kirjoittaja yonnazzz:
Juu, yhden tuttavan, itse raadoin työssä kuin hullu vkoja silloin kasassa päälle 25 ja hänellä 6, mutta kaikki oli NIIN VAIKEAA ja hyvä kun pystyi kantamaan pienen pientä laatikkoa jne.. siis työtuttavani.
Muinoin oltiin pellolla kuokka kädessä vielä synnytystä edeltävänä päivänä. Nykyään jäädään sairauslomalle heti kun 2 viivaa kilahtaa mittariin, kun niin suppailee :LOL:
Se saikulle jäänti tapahtuu ihan lääkärin käskystä.
Kuvitteletko että lääkärit on ihan pimeitä. Helpommin ne pääsee rutisevista odottajista eroon kun tyrkkää saikkulapun kouraan ja sanoo kudpai :D.
Onko sulla keskosvauvaa? Mulla on 3 ja yksi täysaikainen. Tiedän niiden eron ja syyn miksi näin kävi. Sinuna olisin jo yksinkertaisuudestasi hiljaa.
Juu, kaikki saikulla olevat ovat tulevan keskosvauvan äitejä :D.

vieras

Suurinosa on näitä "minunraskausmaailmanainoaraskaus"- tyyppejä ja minimaalinen osa niitä OIKEASTI vaivaisia :).
Miksi sä sitten mollaat meitä oikeasti vaivaisia? On törkeää haukkua niitäkin, jotka joutuvat esim. vuodelevossa makaamaan? Luuletko oikeasti, että joku tekisi sitä huvikseen??

vieras

nooh...annas faktojen puhua kuin VÄHÄN niitä OIKEASTI vaivaisia on?

En minäkään kahdessa ekassa pahemmin vaappunut kun ei ollut tietoakaan liitoskivuista. Nyt voin ymmärtää paremmin ähisijöitä. Ite kyllä yritän julkisilla paikoilla olla normaalisti, mutta kotona harrastan ankkakävelyä.

Vaivoja voi olla, mutta pitääkö sitä näyttää muille?
Miksi ei saisi näkyä muille ne vaivat? Pitääkö kaikkien ihmisten vaivat vain hyssytellä pois ihmisten silmistä? Ei ne vaivat ja pahat asiat sillä katoa.

o
Alkuperäinen kirjoittaja Murrr:
Koska se on ärsyttävää! Jos mua kinnostaa "sun" raskaus, niin kysyn siittä. Ei kiinnosta kattella, kun joku tunkee mahaansa pihalle ja oikein yrittää et aletaan kyseleen ja jos ei aleta, nii sit iha oma-aloitteisesti aletaan kertoo, vaikka ei tippaakaan kiinnosta.
Joo, pitää olla ihan hajuton, väritön ja mauton, kunnes joku pyytää näkymään. Muuten joku voi luulla, että haluaa huomiota. Se olisi kamalaa.

kaikkea sitä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
on tainnu ap jäädä ILMAN sitä huomiota niin mieheltään kuin ulkopuolisilta ja herneet nokassa nyt kovana kirjoittaa kuin häntä niin kiukuttaa kun muut "teeskentelee" ja hakee huomiota...ei huoh.ja jooo joo tähän vastaat ettei sulla ole herneitä nokassa mutta kuinka moni onkaan loppu peleis samaa mieltä?
Ap ei ole saanut kuin kerran sitä pientä pippeliä ja ei tosissaan sitä huomiookaan. Se selittää tämän.
:hug:

Onneksi siellä sairaalassa on se koulutettu henkilökunta, joka antaa sinulle sitä huomiota juuri niin paljon kuin haluat. Voit joka kerta suoltaa sille neukkatädille saavillisen paskaa ja se kestää kaiken ammattinsa takia hymyilemällä ja kiroilemalla mielessään :D.

Kyllä teitä turhanrutisijoita tähän maailmaan mahtuu, valitettavasti.

vieras
Juu, kaikki saikulla olevat ovat tulevan keskosvauvan äitejä :D.
Siellä saikulla ollaan siksi, ettei niitä keskosvauvoja tulisi. Varmasti on niitäkin, jotka turhan takia olevat mutta minua loukkaa, kun laitat meidät oikeasti vaivaiset samaan kategoriaan heidän kanssaan. Miten yksinkertaisen ihmisen pitää olla, että nauraa kun puhutaan keskosvauvoista?

monen mamma
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
En minäkään kahdessa ekassa pahemmin vaappunut kun ei ollut tietoakaan liitoskivuista. Nyt voin ymmärtää paremmin ähisijöitä. Ite kyllä yritän julkisilla paikoilla olla normaalisti, mutta kotona harrastan ankkakävelyä.
Harrastan? En ole tiennytkään, että sitäkin harrastetaan.
Valitsisin mielelläni sen peruskävelymallin, jos voisi valita. :flower: Ap:lla taitaa olla aika vähän ikää mittarissa ja/tai sitten vähän pisua päässä. :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä