Repeilin odotusaulassa muille odottaville äideille!

• Viestiketjun aloittaja kaikkea sitä
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kaikkea sitä:
Jep. tarkoitus olisi ainakin koittaa tämäkin saattaa ulos ilman turhia kivunlievityksiä :).

Tosin niitä en kokonaan tuomitse, esim ilokaasu on hyvä mutta lievempi kivunlievitystapa :).

En kuulu myöskään niihin, jotka huutaa synnärin ovella epiduraalia ja kuristaa kätilön joka ei heti sitä anestesialääkäriä paikalle huomaa tilata.
Noin aika moni uhoaa etukäteen :D:D:D

:)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Väärin. Minua kiinnostaa lapseni hyvinvointi :hug:

Sinne polille tullaan ennenkaikkea seuraamaan sen vauvan hyvinvointia, ei sen eltaantuneen odottajan kitinöitä.
Muistakin sitten synnyttää luomuna. Luuserimaista ottaa jotain kivunlievitystä ja esittää että muka sattuu.
Jep. tarkoitus olisi ainakin koittaa tämäkin saattaa ulos ilman turhia kivunlievityksiä :).

Tosin niitä en kokonaan tuomitse, esim ilokaasu on hyvä mutta lievempi kivunlievitystapa :).

En kuulu myöskään niihin, jotka huutaa synnärin ovella epiduraalia ja kuristaa kätilön joka ei heti sitä anestesialääkäriä paikalle huomaa tilata.
:D

Hmm
Alkuperäinen kirjoittaja Tasku Venus:
Häh? Aika kummalliset huvit on sulla.

Itse en ähkinyt kävellessä, mutta istuessa kyllä. Lapsi painoi tohon kylkeen niin perkeleen tuskallisesti.
Siis joo mä katsoin samaa. Kyllä on joku ihan oikeasti jälkeen jäänyt nyt liikkellä tai joku teini. Nuo vastaukset siis :eek:

kaikkea sitä
Juu, kaikki saikulla olevat ovat tulevan keskosvauvan äitejä :D.
Siellä saikulla ollaan siksi, ettei niitä keskosvauvoja tulisi. Varmasti on niitäkin, jotka turhan takia olevat mutta minua loukkaa, kun laitat meidät oikeasti vaivaiset samaan kategoriaan heidän kanssaan. Miten yksinkertaisen ihmisen pitää olla, että nauraa kun puhutaan keskosvauvoista?
Älä sinä tampio laita sanoja minun suuhuni! :headwall:

Opettele lukemaan!

heh
Alkuperäinen kirjoittaja Hmm:

Itse en ähkinyt kävellessä, mutta istuessa kyllä. Lapsi painoi tohon kylkeen niin perkeleen tuskallisesti.
Siis joo mä katsoin samaa. Kyllä on joku ihan oikeasti jälkeen jäänyt nyt liikkellä tai joku teini. Nuo vastaukset siis :eek:
juu ei Pyhille Äideille saa nauraa.

kaikkea sitä
täysin samaa mieltä ap:n kanssa, hauska ketju :D mammat ottaa nokkiinsa ja toivoo toisilleen pahaa kun raskaus oli niiiiin kamalaa :D :D hauskoja ootta kaikki.
Mutta tottahan tämä on. Siksi tästä niin hirvee haloo nousi, kun turhannurisijat kävelyköppi tanassa raportoivat miten HEILLÄ ainakin oli se KAIKISTA kivuliain raskaus :D.

Mutta oikeestihan se on niin, että raskaus ei saa kuulua eikä näkyä, ettei vain kukaan huomaa että on "annettu". Säkki päälle ja suuhun tulppa ja naama peruslukemille. Synnytys tapahtuu sitten hiljaisesti hampaita purren.

Hmm
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Alkuperäinen kirjoittaja Hmm:

juu ei Pyhille Äideille saa nauraa.
Siis mille v*tun pyhille äideille, ootko sä vajaa vain todella vajaa? Saa toki raskaana oleville nauraa, jos nauttii toisen kivusta.Siinä tapauksessa sunki kannattas hommata nappia naamaan, että tasottusit.

?
täysin samaa mieltä ap:n kanssa, hauska ketju :D mammat ottaa nokkiinsa ja toivoo toisilleen pahaa kun raskaus oli niiiiin kamalaa :D :D hauskoja ootta kaikki.
Mutta tottahan tämä on. Siksi tästä niin hirvee haloo nousi, kun turhannurisijat kävelyköppi tanassa raportoivat miten HEILLÄ ainakin oli se KAIKISTA kivuliain raskaus :D.
Joo, se että oikeasti on jossain välissä raskautta sattunut, niin tarkoittaa että raskaus on kaikkein kivuliain?. :LOL:

kaikkea sitä

Noin aika moni uhoaa etukäteen :D:D:D
Ja osa toteuttaakin. Ei se ole ainakaan kohdallani uhoa vaan ihan faktaa. Koitan selvitä ilman, ellen selviä, voin ottaa ilokaasua :).

Se on itsestä kiinni. Jos sinä ajattelet 2 viivaa tikkuun pissiessäsi, että se synnyttäminen vasta kamalaapuuhaa on ja minä otan ainakin KAIKKI mahdolliset lievitykset ja tainnutukset vaikken tarvitsisikaan, niin johan sitä lietsoo itsensä semmoisen paniikin valtaan, ettei ihmekään jos synnytys pelottaa. Parempi vaan ottaa kaikki vastaan semmoisena kuin tulee. kaikki vauvat tulee jossain vaiheessa ulos jollaintavalla.

Itse en ole mikään totaalikiletäytyjä, mutta en taatusti ota mitään epiduraaleja tavan vuoksi tai siksi, että naapurin Saimi sitä niin kehui.
Mikäs sinun ongelmasi on?

rider
Aivan sama kuin minä vastaanotolla alkaisin arvostella potilaitani heidän ähinöidensä mukaan - kellä onkaan ''oikeat'' kivut, ja ketkä feikkaavat. Nyt järki käteen aloittaja, ellet ole provo. Vaikka olet moukka, voinet pitää mölinäsi itselläsi ja kunnioittaa kanssaihmisiäsi sen verran että ymmärrät olla nauramatta heille.

Hui
Voi luoja miten sairasta ja ilkeetä porukkaa taas. Kamalaa, toivottavsti tuo ilkeilevä täysin empatiakyvytön ap ei itse ole raskaana, ei ansaitse yksikään lapsi äidikseen tuollaista mielenterveysongelmaista.Ja kyllä, lopetin lukemisen.

kaikkea sitä
Alkuperäinen kirjoittaja Hui:
Voi luoja miten sairasta ja ilkeetä porukkaa taas. Kamalaa, toivottavsti tuo ilkeilevä täysin empatiakyvytön ap ei itse ole raskaana, ei ansaitse yksikään lapsi äidikseen tuollaista mielenterveysongelmaista.Ja kyllä, lopetin lukemisen.
Sinunlaisesi valittajan taas kannattaa sikistä kuin kani. Olet niin viksu, että geenejäsi pitää ehdottomasti jakaa.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja VanHelsing:
Kylläpä sohastiin arkaan paikkaan ku ei huumori riitä juuri kellään :D
Mun mielestä lähinnä ap:n käyttäytminen on todella idioottimaista, ei itse aihe. Aihe tai no alkuperäinen teksti on suurimmaksi osaksi totta, mutta tapa jolla ap riekkuu ja vikisee niinku pikku sika, niin..

vieras
Mikäs sinun ongelmasi on?
Se, että sinä et millään tajua sitä, että oikeastikin sairaita on. Naureskelet täällä kun puhutaan ennenaikaisista supistuksista. Varsinainen vajakki.

urpo
pitäskö tulla antaan nicopetteri 16vlle vähän heimlichiä tai pehmittään vaseliinilla, niin olis mielesi vähän parempi, sillä totisesti toivon että olet löytänyt äitisi suosiman kaksplus palstan ja purat siellä onnetonta lapsuuttasi ku mamma on viettänyt parhaimman yhteisen aikanne täällä, eikä ole huomioinu omaa kultaansa... muussa tapauksessa säälin tulevaa lastasi erittäin paljon.

vieras
Juu, kaikki saikulla olevat ovat tulevan keskosvauvan äitejä :D.
Siellä saikulla ollaan siksi, ettei niitä keskosvauvoja tulisi. Varmasti on niitäkin, jotka turhan takia olevat mutta minua loukkaa, kun laitat meidät oikeasti vaivaiset samaan kategoriaan heidän kanssaan. Miten yksinkertaisen ihmisen pitää olla, että nauraa kun puhutaan keskosvauvoista?
Älä sinä tampio laita sanoja minun suuhuni! :headwall:

Opettele lukemaan!
Sä olet täällä koko ajan naureskellut kun osa on kertonut kokemuksiaan. Sun mielestä kun kaikki tuntuu teeskentelevät ja hakevan huomiota vaikka olisi mistä vaivoista kyse,.

vieras
No mun mielestä jos on ollut helppo raskaus ja synnytys vaikka se 12 kertaa, niin pitäis vain olla onnellinen eikä vaivata päätään jos kaikilla ei mene niin kivasti. Pistää vaikka silmälaput silmille ja korvalaput korville jos muiden olotilat ärsyttää. Mulla on molemmis raskauksis ollu kaikki vaivat ja esikoisen synnytykses tuntu et koko perse halkes, et kumma et sen sai kursittua kasaan. Jos koskaan uskallan kolmatta raskautta yrittää niin aion jatkossakin valittaa ja vaappua jos siltä tuntuu ja karjua synnytyssalissa jos siltä tuntuu.

kaikkea sitä
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Mutta oikeestihan se on niin, että raskaus ei saa kuulua eikä näkyä, ettei vain kukaan huomaa että on "annettu". Säkki päälle ja suuhun tulppa ja naama peruslukemille. Synnytys tapahtuu sitten hiljaisesti hampaita purren.
Ei vaan toinen ääripää.
Alat valittaa heti kun tikkuun on turahtanut 2 viivaa. Ostat ensimmäiset imetysliivisi samalla viikolla ja tilaat postimyynnistä tukullisen mammalegginssejä.

Töissä ähiset suureen ääneen ja kävelet takakenossa. Muistat myös joka välissä hiukan vihjaista vaivoistasi, jos vaikka joku epäonninen sihteeritypy huomaisi kysyä mikä sinulla on, sitten voisitkin jo aloittaa perustavanlaatuisen esitelmän siitä miten juuri sinä olet nyt raskaana ja vauva potkii niin, että kylkiluut irtoavat. Väliäkös sillä, ettei alkiolla tuossa vaiheessa ole vielä edes jalkoja.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä