vieras
No eihän nää idiootit sitä älyä. Mä en pystynyt viimeseen 2 viikkon edes käveleen, kun liitos kivut oli niin hirveät.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:niin, toisilla voi olla tukala olo tai kipujakin...
No eihän nää idiootit sitä älyä. Mä en pystynyt viimeseen 2 viikkon edes käveleen, kun liitos kivut oli niin hirveät.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:niin, toisilla voi olla tukala olo tai kipujakin...
Noin aika moni uhoaa etukäteenAlkuperäinen kirjoittaja kaikkea sitä:Jep. tarkoitus olisi ainakin koittaa tämäkin saattaa ulos ilman turhia kivunlievityksiä .
Tosin niitä en kokonaan tuomitse, esim ilokaasu on hyvä mutta lievempi kivunlievitystapa .
En kuulu myöskään niihin, jotka huutaa synnärin ovella epiduraalia ja kuristaa kätilön joka ei heti sitä anestesialääkäriä paikalle huomaa tilata.
Alkuperäinen kirjoittaja kaikkea sitä:Jep. tarkoitus olisi ainakin koittaa tämäkin saattaa ulos ilman turhia kivunlievityksiä .Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Muistakin sitten synnyttää luomuna. Luuserimaista ottaa jotain kivunlievitystä ja esittää että muka sattuu.Alkuperäinen kirjoittaja kaikkea sitä:Väärin. Minua kiinnostaa lapseni hyvinvointi :hug:
Sinne polille tullaan ennenkaikkea seuraamaan sen vauvan hyvinvointia, ei sen eltaantuneen odottajan kitinöitä.
Tosin niitä en kokonaan tuomitse, esim ilokaasu on hyvä mutta lievempi kivunlievitystapa .
En kuulu myöskään niihin, jotka huutaa synnärin ovella epiduraalia ja kuristaa kätilön joka ei heti sitä anestesialääkäriä paikalle huomaa tilata.
Siis joo mä katsoin samaa. Kyllä on joku ihan oikeasti jälkeen jäänyt nyt liikkellä tai joku teini. Nuo vastaukset siisAlkuperäinen kirjoittaja Tasku Venus:Häh? Aika kummalliset huvit on sulla.
Itse en ähkinyt kävellessä, mutta istuessa kyllä. Lapsi painoi tohon kylkeen niin perkeleen tuskallisesti.
Onko tässä ketjussa ollut niitäkin...?Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Ei ota vastaan asiallisia viestejä
Älä sinä tampio laita sanoja minun suuhuni! :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siellä saikulla ollaan siksi, ettei niitä keskosvauvoja tulisi. Varmasti on niitäkin, jotka turhan takia olevat mutta minua loukkaa, kun laitat meidät oikeasti vaivaiset samaan kategoriaan heidän kanssaan. Miten yksinkertaisen ihmisen pitää olla, että nauraa kun puhutaan keskosvauvoista?Alkuperäinen kirjoittaja kaikkea sitä:Juu, kaikki saikulla olevat ovat tulevan keskosvauvan äitejä .
Alkuperäinen kirjoittaja kaikkea sitä:Minua ärsyttää se mahan hieromisesi ja ähinäsi. Kaikki näkee muutenkin, että sulle on annettu.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jestas sä olet ärsyttävä.
juu ei Pyhille Äideille saa nauraa.Alkuperäinen kirjoittaja Hmm:Siis joo mä katsoin samaa. Kyllä on joku ihan oikeasti jälkeen jäänyt nyt liikkellä tai joku teini. Nuo vastaukset siisAlkuperäinen kirjoittaja Tasku Venus:Häh? Aika kummalliset huvit on sulla.
Itse en ähkinyt kävellessä, mutta istuessa kyllä. Lapsi painoi tohon kylkeen niin perkeleen tuskallisesti.
Mutta tottahan tämä on. Siksi tästä niin hirvee haloo nousi, kun turhannurisijat kävelyköppi tanassa raportoivat miten HEILLÄ ainakin oli se KAIKISTA kivuliain raskaus .Alkuperäinen kirjoittaja vieras:täysin samaa mieltä ap:n kanssa, hauska ketju mammat ottaa nokkiinsa ja toivoo toisilleen pahaa kun raskaus oli niiiiin kamalaa hauskoja ootta kaikki.
Siis mille v*tun pyhille äideille, ootko sä vajaa vain todella vajaa? Saa toki raskaana oleville nauraa, jos nauttii toisen kivusta.Siinä tapauksessa sunki kannattas hommata nappia naamaan, että tasottusit.Alkuperäinen kirjoittaja heh:juu ei Pyhille Äideille saa nauraa.Alkuperäinen kirjoittaja Hmm:Siis joo mä katsoin samaa. Kyllä on joku ihan oikeasti jälkeen jäänyt nyt liikkellä tai joku teini. Nuo vastaukset siisAlkuperäinen kirjoittaja Tasku Venus:Häh? Aika kummalliset huvit on sulla.
Joo, se että oikeasti on jossain välissä raskautta sattunut, niin tarkoittaa että raskaus on kaikkein kivuliain?.Alkuperäinen kirjoittaja kaikkea sitä:Mutta tottahan tämä on. Siksi tästä niin hirvee haloo nousi, kun turhannurisijat kävelyköppi tanassa raportoivat miten HEILLÄ ainakin oli se KAIKISTA kivuliain raskaus .Alkuperäinen kirjoittaja vieras:täysin samaa mieltä ap:n kanssa, hauska ketju mammat ottaa nokkiinsa ja toivoo toisilleen pahaa kun raskaus oli niiiiin kamalaa hauskoja ootta kaikki.
Ja osa toteuttaakin. Ei se ole ainakaan kohdallani uhoa vaan ihan faktaa. Koitan selvitä ilman, ellen selviä, voin ottaa ilokaasua .Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Noin aika moni uhoaa etukäteenAlkuperäinen kirjoittaja kaikkea sitä:Jep. tarkoitus olisi ainakin koittaa tämäkin saattaa ulos ilman turhia kivunlievityksiä .
Selvännäkijä linjoilla???Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei helkkari sä oot taas tää vieras " "
Sinunlaisesi valittajan taas kannattaa sikistä kuin kani. Olet niin viksu, että geenejäsi pitää ehdottomasti jakaa.Alkuperäinen kirjoittaja Hui:Voi luoja miten sairasta ja ilkeetä porukkaa taas. Kamalaa, toivottavsti tuo ilkeilevä täysin empatiakyvytön ap ei itse ole raskaana, ei ansaitse yksikään lapsi äidikseen tuollaista mielenterveysongelmaista.Ja kyllä, lopetin lukemisen.
Mun mielestä lähinnä ap:n käyttäytminen on todella idioottimaista, ei itse aihe. Aihe tai no alkuperäinen teksti on suurimmaksi osaksi totta, mutta tapa jolla ap riekkuu ja vikisee niinku pikku sika, niin..Alkuperäinen kirjoittaja VanHelsing:Kylläpä sohastiin arkaan paikkaan ku ei huumori riitä juuri kellään
Se, että sinä et millään tajua sitä, että oikeastikin sairaita on. Naureskelet täällä kun puhutaan ennenaikaisista supistuksista. Varsinainen vajakki.Alkuperäinen kirjoittaja kaikkea sitä:Mikäs sinun ongelmasi on?
Sä olet täällä koko ajan naureskellut kun osa on kertonut kokemuksiaan. Sun mielestä kun kaikki tuntuu teeskentelevät ja hakevan huomiota vaikka olisi mistä vaivoista kyse,.Alkuperäinen kirjoittaja kaikkea sitä:Älä sinä tampio laita sanoja minun suuhuni! :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siellä saikulla ollaan siksi, ettei niitä keskosvauvoja tulisi. Varmasti on niitäkin, jotka turhan takia olevat mutta minua loukkaa, kun laitat meidät oikeasti vaivaiset samaan kategoriaan heidän kanssaan. Miten yksinkertaisen ihmisen pitää olla, että nauraa kun puhutaan keskosvauvoista?Alkuperäinen kirjoittaja kaikkea sitä:Juu, kaikki saikulla olevat ovat tulevan keskosvauvan äitejä .
Opettele lukemaan!
Ei vaan toinen ääripää.Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Mutta oikeestihan se on niin, että raskaus ei saa kuulua eikä näkyä, ettei vain kukaan huomaa että on "annettu". Säkki päälle ja suuhun tulppa ja naama peruslukemille. Synnytys tapahtuu sitten hiljaisesti hampaita purren.