2 lasta
Siis oot yksinkertaisuuden huipentuma.Alkuperäinen kirjoittaja kaikkea sitä:ja jollei tunne, voi niitä aina keksiä, että sinut huomattaisiin paremmin .
Siis oot yksinkertaisuuden huipentuma.Alkuperäinen kirjoittaja kaikkea sitä:ja jollei tunne, voi niitä aina keksiä, että sinut huomattaisiin paremmin .
No harvinaisen vaivaisia ihmisiä on joka puolella, tiedä sitten onko niillä harjoitus vai avautumis semmoisia .Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Höpö höpö. HARJOITUSsupistukset ovat aivan eri asia kuin paikkoja avaavat ns. oikeat supistukset. Jos sun lähipiirissä on kaikilla paikkoja avaavia supistuksia ja he jatkavat elämäänsä normaalisti niin kylläpä ovat harvinaisen typeriä ihmisiä.
Että kun ei keksitä mitään järjellistä sanottavaa, valehdellaan juttuja, mitä toinen on MUKA sanonut?Alkuperäinen kirjoittaja siis:Kukaan ei osaa odottaa niin hiljaa ja kiltisti kuin sinä.....
Ei kukaan täysjärkinen jaksa jauhaa jonkun muun raskausähinöistä näin paljon. Johonkin pitää vain katkeruus purkaa ilmeisesti...Alkuperäinen kirjoittaja aplta loppuu jutut?:ja ap on nyt toista tuntia tahkonnu tätä samaa paskaa, joten joku ongelmahan hänellä on ton raskautensa kanssa....
Onhan se kamalaa huomata, että osui omaan nilkkaan . Eikö?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No sä olet narissut tässä ketjussa toisten odotuksesta, toisten kivusta, toisten tavasta kävellä, puhua ja liikkua. Myös toisten valinnoista jne. Narisija mikä narisija. Voi kuvitella miten nariset muille ihmisille korvat täyteen kaikesta mitä koet. Ihmiset varmaan ajattelevat sinusta, vittu eikö tolla oo omaa elämää.Alkuperäinen kirjoittaja kaikkea sitä:On olemassa ihmisiä, jotka valittavat jokaisesta ktkauksesta joita elämässä sattuu ja jos sormeen tulee haava, niin voi nyyhnyyh.
Sitten on niitä, jotka ei joka vaivasta narise.
missä tässä ketjussa kellään, varsinkaan sinulla on ollut mitään järjellistä sanottavaa. Olet valittanut muista nyt jo 8. sivua, siitä miten muut valittaa, vaikket huomaa, että valittaja olet sinä itseAlkuperäinen kirjoittaja kaikkea sitä:Että kun ei keksitä mitään järjellistä sanottavaa, valehdellaan juttuja, mitä toinen on MUKA sanonut?Alkuperäinen kirjoittaja siis:Kukaan ei osaa odottaa niin hiljaa ja kiltisti kuin sinä.....
No tämä todisti jo paljon sinustaAlkuperäinen kirjoittaja kaikkea sitä:Onhan se kamalaa huomata, että osui omaan nilkkaan . Eikö?
Älä avaa ketjua, kun verenpaineesi nuin nousee :hug:Alkuperäinen kirjoittaja aplta loppuu jutut?:niillä mahaansa hierovilla mammoilla ei muuten varmaan ole oikeita avaavia suppareita, koska mulle ainakin ihan ekana äitipolilla kerrottiin, että mahan hierominen ei ole hyväksi, vaan provosoi supistelua..
ja ap on nyt toista tuntia tahkonnu tätä samaa paskaa, joten joku ongelmahan hänellä on ton raskautensa kanssa....
Ei mua kyl oo osanut mihinkään. Mulla oli erittäin helppo raskaus ja synnytys ei oo tarvinnu narista Mua vain ärsyttää sun tyyppiset toisten asioista narisijat.. rasittavia. Sellasista mä just ajattelen, et eikö heil herra jestas oo omaa elämää.Alkuperäinen kirjoittaja kaikkea sitä:Onhan se kamalaa huomata, että osui omaan nilkkaan . Eikö?
LäpäLäpä. Taidat itse lukeutua näihin ähisijöihin ikävä kyllä.Alkuperäinen kirjoittaja siis:missä tässä ketjussa kellään, varsinkaan sinulla on ollut mitään järjellistä sanottavaa. Olet valittanut muista nyt jo 8. sivua, siitä miten muut valittaa, vaikket huomaa, että valittaja olet sinä itseAlkuperäinen kirjoittaja kaikkea sitä:Että kun ei keksitä mitään järjellistä sanottavaa, valehdellaan juttuja, mitä toinen on MUKA sanonut?Alkuperäinen kirjoittaja siis:Kukaan ei osaa odottaa niin hiljaa ja kiltisti kuin sinä.....
Tai sunustaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:No tämä todisti jo paljon sinustaAlkuperäinen kirjoittaja kaikkea sitä:Onhan se kamalaa huomata, että osui omaan nilkkaan . Eikö?
Onneksi sinä olet älyn ruumiillistuma :hug:Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Ei kukaan täysjärkinen jaksa jauhaa jonkun muun raskausähinöistä näin paljon. Johonkin pitää vain katkeruus purkaa ilmeisesti...Alkuperäinen kirjoittaja aplta loppuu jutut?:ja ap on nyt toista tuntia tahkonnu tätä samaa paskaa, joten joku ongelmahan hänellä on ton raskautensa kanssa....
Kuten sanottua, on varmasti myös tyhjästä valittajia mutta samalla lailla sinä olet tässä ketjussa haukkunut myös oikeasti sairaat. Tai siis heitähän ei sinun mielestä ole ollenkaan, tyhjää narinaa vaan.Alkuperäinen kirjoittaja kaikkea sitä:No harvinaisen vaivaisia ihmisiä on joka puolella, tiedä sitten onko niillä harjoitus vai avautumis semmoisia .Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Höpö höpö. HARJOITUSsupistukset ovat aivan eri asia kuin paikkoja avaavat ns. oikeat supistukset. Jos sun lähipiirissä on kaikilla paikkoja avaavia supistuksia ja he jatkavat elämäänsä normaalisti niin kylläpä ovat harvinaisen typeriä ihmisiä.
Voin vain kuvitella, miten moiset valittajat käyttäytyvät sitten kun se todellinen h hetki tulee. Ei ole helppoa samassa huoneessa olijoilla...Vaikka kätilöllä tuskin on osaa tai arpaa kyseisen synnyttäjän raskaaksitulemiseen
raskaudesta en ole valittanut, enkä ähissyt ja puhkunut, kenkänikin puin itse ja lakkasin varpaankyntenikin loppuun asti. Synnytyksessä kyllä jossain vaiheessa varmaan valitinkin, kipeesti se kävi, siitä ei pääse mihinkään.Alkuperäinen kirjoittaja kaikkea sitä:LäpäLäpä. Taidat itse lukeutua näihin ähisijöihin ikävä kyllä.Alkuperäinen kirjoittaja siis:missä tässä ketjussa kellään, varsinkaan sinulla on ollut mitään järjellistä sanottavaa. Olet valittanut muista nyt jo 8. sivua, siitä miten muut valittaa, vaikket huomaa, että valittaja olet sinä itseAlkuperäinen kirjoittaja kaikkea sitä:Että kun ei keksitä mitään järjellistä sanottavaa, valehdellaan juttuja, mitä toinen on MUKA sanonut?Alkuperäinen kirjoittaja siis:Kukaan ei osaa odottaa niin hiljaa ja kiltisti kuin sinä.....
Sunusta? Käy peruskoulu ees loppuunAlkuperäinen kirjoittaja kaikkea sitä:Tai sunustaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:No tämä todisti jo paljon sinustaAlkuperäinen kirjoittaja kaikkea sitä:Onhan se kamalaa huomata, että osui omaan nilkkaan . Eikö?
Hyökkäys on paras puolustus
On paljon näitä, jotka ovat hyvin huomionkipeitä ja raskaus on parasta aikaa tämmöiselle ihmiselle.Alkuperäinen kirjoittaja jaa:Mä inhosin sitä huomiota, mitä raskauden aikana sai. En muutenkaan välitä minuun kohdistuvasta huomiosta. Rasitti, kun ei ollut ihmisille mikään muu kuin se maha. Ja niihin samoihin kysymyksiin vastaileminen, argh. Töissä ihmiset eivät pyytäneet nostamaan potilaita ja jos nostin laatikoita, kuului kauheaa kauhistelua..
En tiedä vaapuinko lopussa, painoa tuli sen 30 kiloa ja sitten raskausmyrkytys.. Jos varaa ois, niin seuraavat tulis kyllä adoptoimalla.
Tartu sinä saapas nyt sitten lapsuksiin, kun ei muuta asiaa ole :hug:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sunusta? Käy peruskoulu ees loppuunAlkuperäinen kirjoittaja kaikkea sitä:Tai sunustaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:No tämä todisti jo paljon sinustaAlkuperäinen kirjoittaja kaikkea sitä:Onhan se kamalaa huomata, että osui omaan nilkkaan . Eikö?
Hyökkäys on paras puolustus
Eikö ole olemassa kuin MUSTA ja VALKOINEN?Alkuperäinen kirjoittaja vai niin:mutta miksi asiaa pitäisi salailla ja vähätellä? Olen ollut raskausaikoina todella onnellinen ja ylpeä tilastani. Miksi suomessa pitäisi olla näkymätön, hajuton, äänetön jne?
Huvittavaa oli mielipidesivulla kirjoitus siitä, että kengänkannat ei saa kopista koska se häiritsee, samoin lasten turvat pitää tukkia busseissa jne. OIKEASTI ei voi olla noin vaikeaa elää ihmisten parissa, tai jos on niin onhan niitä syrjäkyliä joihin ei edes aurinko varmaan paista (koska sekin ärsyttäisi varmaan).