Mene sinä, kun noin väsyttää. Tämä on käsittääkseni keskustelupalsta :hug:Alkuperäinen kirjoittaja ZäDäM:No niin jospa sinä keskenkasvuinen ap menisit vaikka nukkumaan, niin voisi jopa kasvaa älykkyyttä vähän lisää yön aikana sinulle. :wave:
Turhaa jankkaat paskaa täällä (kun et näköjään muutakaan osaa tehdä ).
jossa sä et osaa keskustellaAlkuperäinen kirjoittaja kaikkea sitä:Mene sinä, kun noin väsyttää. Tämä on käsittääkseni keskustelupalsta :hug:Alkuperäinen kirjoittaja ZäDäM:No niin jospa sinä keskenkasvuinen ap menisit vaikka nukkumaan, niin voisi jopa kasvaa älykkyyttä vähän lisää yön aikana sinulle. :wave:
Kun olen kanssasi eri mieltä?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:jossa sä et osaa keskustellaAlkuperäinen kirjoittaja kaikkea sitä:Mene sinä, kun noin väsyttää. Tämä on käsittääkseni keskustelupalsta :hug:Alkuperäinen kirjoittaja ZäDäM:No niin jospa sinä keskenkasvuinen ap menisit vaikka nukkumaan, niin voisi jopa kasvaa älykkyyttä vähän lisää yön aikana sinulle. :wave:
ei kun sun kallos on sitä umpiluuta etkä osaa edes vastata kun sulle sanoo jotainAlkuperäinen kirjoittaja kaikkea sitä:Kun olen kanssasi eri mieltä?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:jossa sä et osaa keskustellaAlkuperäinen kirjoittaja kaikkea sitä:Mene sinä, kun noin väsyttää. Tämä on käsittääkseni keskustelupalsta :hug:Alkuperäinen kirjoittaja ZäDäM:No niin jospa sinä keskenkasvuinen ap menisit vaikka nukkumaan, niin voisi jopa kasvaa älykkyyttä vähän lisää yön aikana sinulle. :wave:
me ny vaa ap nukkuuAlkuperäinen kirjoittaja vieras:jossa sä et osaa keskustellaAlkuperäinen kirjoittaja kaikkea sitä:Mene sinä, kun noin väsyttää. Tämä on käsittääkseni keskustelupalsta :hug:Alkuperäinen kirjoittaja ZäDäM:No niin jospa sinä keskenkasvuinen ap menisit vaikka nukkumaan, niin voisi jopa kasvaa älykkyyttä vähän lisää yön aikana sinulle. :wave:
Ole toki tyhmä jos tahdot.Alkuperäinen kirjoittaja kaikkea sitä:Mene sinä, kun noin väsyttää. Tämä on käsittääkseni keskustelupalsta :hug:Alkuperäinen kirjoittaja ZäDäM:No niin jospa sinä keskenkasvuinen ap menisit vaikka nukkumaan, niin voisi jopa kasvaa älykkyyttä vähän lisää yön aikana sinulle. :wave:
Sitähän sinä jaksat tingata. vaihda levyä, tai ketjua, jollei näkemykseni miellytä =).Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ei kun sun kallos on sitä umpiluuta etkä osaa edes vastata kun sulle sanoo jotainAlkuperäinen kirjoittaja kaikkea sitä:Kun olen kanssasi eri mieltä?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:jossa sä et osaa keskustellaAlkuperäinen kirjoittaja kaikkea sitä:Mene sinä, kun noin väsyttää. Tämä on käsittääkseni keskustelupalsta :hug:Alkuperäinen kirjoittaja ZäDäM:No niin jospa sinä keskenkasvuinen ap menisit vaikka nukkumaan, niin voisi jopa kasvaa älykkyyttä vähän lisää yön aikana sinulle. :wave:
no mutta sitä samaa suosittelen sinulle kans kun kaikki ei vaan mene sun jakeluun et ymmärtäisit muita )))Alkuperäinen kirjoittaja kaikkea sitä:Sitähän sinä jaksat tingata. vaihda levyä, tai ketjua, jollei näkemykseni miellytä =).Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ei kun sun kallos on sitä umpiluuta etkä osaa edes vastata kun sulle sanoo jotainAlkuperäinen kirjoittaja kaikkea sitä:Kun olen kanssasi eri mieltä?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:jossa sä et osaa keskustellaAlkuperäinen kirjoittaja kaikkea sitä:Mene sinä, kun noin väsyttää. Tämä on käsittääkseni keskustelupalsta :hug:Alkuperäinen kirjoittaja ZäDäM:No niin jospa sinä keskenkasvuinen ap menisit vaikka nukkumaan, niin voisi jopa kasvaa älykkyyttä vähän lisää yön aikana sinulle. :wave:
Mene ihan itse vain. Itseäni kun ei väsytä. Jos ottaa noin koville, useammassa koneessa on siellä oikeassa yläkulmassa punainen rasti.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:me ny vaa ap nukkuuAlkuperäinen kirjoittaja vieras:jossa sä et osaa keskustellaAlkuperäinen kirjoittaja kaikkea sitä:Mene sinä, kun noin väsyttää. Tämä on käsittääkseni keskustelupalsta :hug:Alkuperäinen kirjoittaja ZäDäM:No niin jospa sinä keskenkasvuinen ap menisit vaikka nukkumaan, niin voisi jopa kasvaa älykkyyttä vähän lisää yön aikana sinulle. :wave:
En olisi yhtään ihmetellyt vaikka joku olisi tuonkin siellä aulassa tehnyt .Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Mutta juurikin joku mahan jatkuva taputtelu, silittely- ja varjelkoon- joku kiskas paitansakin ylös että saattoi ihan iholta silitellä ja taputella
Kaikki jotka ovat eri mieltä asioista kuin sinä, ovat tyhmiä.Alkuperäinen kirjoittaja ZäDäM:Ole toki tyhmä jos tahdot.
oletko lukenut koko ketjun? On eri asia nauraa rv6-odottajille kuin äidille joka on levossa ja edellinen lapsi syntynyt viikolla 32.Alkuperäinen kirjoittaja miä:Ei oo totta! Käydäänkö täällä nyt ap:n kimppuun? Ainakin mun tutut naureskelee kaikki näille rv6-odottajille, jotka maha pystyssä kulkee ja ähisee - ja äitejä ollaan kaikki. Itse olen kaksi lasta synnyttänyt enkä myöskään tajua sitä valtavaa itsekorostusta, joka joillain liittyy raskauteen.
Ehen :hug:.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no mutta sitä samaa suosittelen sinulle kans kun kaikki ei vaan mene sun jakeluun et ymmärtäisit muita )))
niin,en minäkään ja sä jaksat yhtä hyvin kuin minäkin ihmetellä samaa asiaa )Alkuperäinen kirjoittaja kaikkea sitä:Ehen :hug:.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no mutta sitä samaa suosittelen sinulle kans kun kaikki ei vaan mene sun jakeluun et ymmärtäisit muita )))
Ja en edelleenkään ymmärrä turhasta kitisijöitä.
Kun ei jonkun mielipide miellytä, hyökätään apinanraivolla päälle .Alkuperäinen kirjoittaja miä:Ei oo totta! Käydäänkö täällä nyt ap:n kimppuun? Ainakin mun tutut naureskelee kaikki näille rv6-odottajille, jotka maha pystyssä kulkee ja ähisee - ja äitejä ollaan kaikki. Itse olen kaksi lasta synnyttänyt enkä myöskään tajua sitä valtavaa itsekorostusta, joka joillain liittyy raskauteen.
Kuka on tämmöiselle nauranut?Alkuperäinen kirjoittaja siis:oletko lukenut koko ketjun? On eri asia nauraa rv6-odottajille kuin äidille joka on levossa ja edellinen lapsi syntynyt viikolla 32.Alkuperäinen kirjoittaja miä:Ei oo totta! Käydäänkö täällä nyt ap:n kimppuun? Ainakin mun tutut naureskelee kaikki näille rv6-odottajille, jotka maha pystyssä kulkee ja ähisee - ja äitejä ollaan kaikki. Itse olen kaksi lasta synnyttänyt enkä myöskään tajua sitä valtavaa itsekorostusta, joka joillain liittyy raskauteen.
No, kiva jos ollaan samaa mieltä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:niin,en minäkään ja sä jaksat yhtä hyvin kuin minäkin ihmetellä samaa asiaa )Alkuperäinen kirjoittaja kaikkea sitä:Ehen :hug:.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no mutta sitä samaa suosittelen sinulle kans kun kaikki ei vaan mene sun jakeluun et ymmärtäisit muita )))
Ja en edelleenkään ymmärrä turhasta kitisijöitä.
Sinä kyllä olet naureskellut koko ajan kun on puhuttu ennenaikaisista supistuksista. Rupesit jopa suoraan vittuilemaan tälle äidille joka oli vuodelevossa ja paikat auki tosi aikaisin.Alkuperäinen kirjoittaja kaikkea sitä:Kuka on tämmöiselle nauranut?Alkuperäinen kirjoittaja siis:oletko lukenut koko ketjun? On eri asia nauraa rv6-odottajille kuin äidille joka on levossa ja edellinen lapsi syntynyt viikolla 32.Alkuperäinen kirjoittaja miä:Ei oo totta! Käydäänkö täällä nyt ap:n kimppuun? Ainakin mun tutut naureskelee kaikki näille rv6-odottajille, jotka maha pystyssä kulkee ja ähisee - ja äitejä ollaan kaikki. Itse olen kaksi lasta synnyttänyt enkä myöskään tajua sitä valtavaa itsekorostusta, joka joillain liittyy raskauteen.
Sä oot jo monta TUNTIA jauhanu skeidaa ja istunut täällä, huomaa kyllä että sun oma elämä näyttää olevan vähissä.Alkuperäinen kirjoittaja kaikkea sitä:No, kiva jos ollaan samaa mieltä.
Tässä maailmassa kyllä tulee murheita ja vaivoja ilman että niitä enää tarvitsee teeskennellä tai korostaa.
Ootko kuullu että ne eltaantuneen odottajan kitinät johtuu siitä vauvasta ja myös ne vaivat mitä on äidillä, niin vaikuttaa vauvaan.Alkuperäinen kirjoittaja kaikkea sitä:Väärin. Minua kiinnostaa lapseni hyvinvointi :hug:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No kuka sun käskee tunkee itsees sinne äitipolille tai minnekään missä raskaana olevia on! Ihan huomioohan sinäkin haet jos sinne tuppaat vaikka olet terve kuin pukki, pikkasen vain pippeliä saanut.Alkuperäinen kirjoittaja kaikkea sitä:Minua ärsyttää se mahan hieromisesi ja ähinäsi. Kaikki näkee muutenkin, että sulle on annettu.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jestas sä olet ärsyttävä.
Sinne polille tullaan ennenkaikkea seuraamaan sen vauvan hyvinvointia, ei sen eltaantuneen odottajan kitinöitä.
HöpönPöpö.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sinä kyllä olet naureskellut koko ajan kun on puhuttu ennenaikaisista supistuksista. Rupesit jopa suoraan vittuilemaan tälle äidille joka oli vuodelevossa ja paikat auki tosi aikaisin.Alkuperäinen kirjoittaja kaikkea sitä:Kuka on tämmöiselle nauranut?Alkuperäinen kirjoittaja siis:oletko lukenut koko ketjun? On eri asia nauraa rv6-odottajille kuin äidille joka on levossa ja edellinen lapsi syntynyt viikolla 32.Alkuperäinen kirjoittaja miä:Ei oo totta! Käydäänkö täällä nyt ap:n kimppuun? Ainakin mun tutut naureskelee kaikki näille rv6-odottajille, jotka maha pystyssä kulkee ja ähisee - ja äitejä ollaan kaikki. Itse olen kaksi lasta synnyttänyt enkä myöskään tajua sitä valtavaa itsekorostusta, joka joillain liittyy raskauteen.