Repeilin odotusaulassa muille odottaville äideille!

• Viestiketjun aloittaja kaikkea sitä
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
siis
Alkuperäinen kirjoittaja kaikkea sitä:
Alkuperäinen kirjoittaja siis:
Alkuperäinen kirjoittaja miä:
Ei oo totta! Käydäänkö täällä nyt ap:n kimppuun? Ainakin mun tutut naureskelee kaikki näille rv6-odottajille, jotka maha pystyssä kulkee ja ähisee - ja äitejä ollaan kaikki. Itse olen kaksi lasta synnyttänyt enkä myöskään tajua sitä valtavaa itsekorostusta, joka joillain liittyy raskauteen.
oletko lukenut koko ketjun? On eri asia nauraa rv6-odottajille kuin äidille joka on levossa ja edellinen lapsi syntynyt viikolla 32.
Kuka on tämmöiselle nauranut? :eek:
sinä suorastaan V...ttuilit esimerkiksi nimimerkille rv34, jolla edellinen syntynyt keskosena. Lue sivu 2 jos on noin lyhyt muisti.

kaikkea sitä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No mua v***ttaa vaappua rvt 25 mutta kun selkään sattuu ja liitoskivut ei anna myöden kävellä "normaalisti". Miten kukaan haluais huvikseen vaappua kuin ankka???
Samaa ihmettelen, mutta kai se päivittäinen huomioannos on jostain saatava ja raskaus on mitä parhain tekosyy saada sitä huomiota ;).

kaikkea sitä
Alkuperäinen kirjoittaja :O:
No, kiva jos ollaan samaa mieltä.
Tässä maailmassa kyllä tulee murheita ja vaivoja ilman että niitä enää tarvitsee teeskennellä tai korostaa.
Sä oot jo monta TUNTIA jauhanu skeidaa ja istunut täällä, huomaa kyllä että sun oma elämä näyttää olevan vähissä. :eek:
Minulla on semmoinen tietokonetuoli, että tästä pääsee välillä nousemaan ylös, en tiedä minkälainen malli sinun perseesi alla on :).

Samoin kone pysyy auki, vaikkei ruudulle koko ajan mitään kirjoittaisikaan ja välillä kävisi tekemässä kotitöitä. Suosittelen sinuakin vaihtamaan tämmöiseen :hug:

kaikkea sitä
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Ootko kuullu että ne eltaantuneen odottajan kitinät johtuu siitä vauvasta ja myös ne vaivat mitä on äidillä, niin vaikuttaa vauvaan.
Juu ja jollei ole vaivoja, väritetään hiukan, niin saadaan sääliä :).

Mutta valitettavaahan se ON, että jo viikolla 2 huimaa ja paskattaa ja potkut tuntuu pimpissä :(.

sama
Samoin kone pysyy auki, vaikkei ruudulle koko ajan mitään kirjoittaisikaan ja välillä kävisi tekemässä kotitöitä. Suosittelen sinuakin vaihtamaan tämmöiseen :hug:
Sori, mulla on muutakin elämää kuin internet, mm. perhe, kaveri ja harrastukset, työ ja opiskelu. Joten ei tulis mieleenkään päivystää koneella koko aikaa. Ulko-ovea sulla ei ilmeisesti ole? Tai no anteeks, muuta kuin koti ja kone. :whistle:

vieras
Sinä kyllä olet naureskellut koko ajan kun on puhuttu ennenaikaisista supistuksista. Rupesit jopa suoraan vittuilemaan tälle äidille joka oli vuodelevossa ja paikat auki tosi aikaisin.
HöpönPöpö.[/quote]

Jo sulla on huono muisti. Katsohan sivulle 2. Törkeää vittuilua.

olinkohan siellä odotusaulassa minäkin.. vuodelevossa vkosta 20, osittain sairaalassa ja osittain kotona, kortisonipiikit kankussa, kunto huonona, kohdunsuut auki ja suljettua kanavaa sentti. toisin sanoen liikkuminen ihan vähän sattuu tuonne alakertaan, tuntuu muutoinkin että vauvan pää on tuolla jalkojen välissä jo tulossa. esikoinen oli tässä vaiheessa jo syntynyt vkolla 32 ja samaa ähinää ja vaappumista oli silloinkin..

me kaikki ei olla superodottajia tai supersynnyttäjiä, silti vaan lisää lapsia halutaan ja ähinällä se on tehtävä.

Sinä olet varmasti yksi näistä. Ihme kilpailua ja säälin hakemista vaivoilla.

Pitääkö joka hemmetin pillun tärähdys tuoda julki ja valittaa? Tuliko jollekin yllätyksenä, että ihmisen kroppa muuttuu kun siellä sisällä kasvaa toinen ihminen ja painoa nousee?

Ilmeisesti!

kaikkea sitä
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Sori, mulla on muutakin elämää kuin internet
Kellä ei ole?

.
Olen raskaana ja varmaan tälläinen turhan kitisijä koska tämä ketju sai minut itkemään. Terveisin kahden ennenaikaisen lapsen äiti, toinen lapseni ei jaksanut elää.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Heko:
Yksi oli laittanut s-postiinsa automaattiviestin, ettei pysty päivittäin vastaamaan, kun ei jaksa käydä koneella!
Meni hiukan ohi...Siis mitä tästä? Eikö se ole sitten hyvä, ellei joka päivä jaksa käydä koneella, niin menee se automaattiviesti?

sama
Kellä ei ole?
No sulla näyttää ainakin suurimman osan ajasta vievän tämä, en tosin ihmettele sun asenteella vaikka ystäviä ei liiemmin olisikaan.

Heko
Yksi oli laittanut s-postiinsa automaattiviestin, ettei pysty päivittäin vastaamaan, kun ei jaksa käydä koneella!
Meni hiukan ohi...Siis mitä tästä? Eikö se ole sitten hyvä, ellei joka päivä jaksa käydä koneella, niin menee se automaattiviesti?
ei kun yksi raskaana oleva oli niin "heikossa kunnossa"...

vieras
???
Niin, siis yksi odottaja!
En ymmärtänyt vieläkään pointttiasi...

"Yksi odottaja oli laittanut s-postiinsa automaattiviestin, ettei pysty päivittäin vastaamaan, kun ei jaksa käydä koneella!"

Pitikö tässä olla jotain erikoisen ihmeellistä?

vieras
Ahaa, eli oli siis niin heikossa kunnossa raskaudesta, ettei jaksanut käydä koneella päivittäin? Millä viikolla oli? 2?

kaikkea sitä
Kellä ei ole?
No sulla näyttää ainakin suurimman osan ajasta vievän tämä, en tosin ihmettele sun asenteella vaikka ystäviä ei liiemmin olisikaan.
Kerro nyt ennustajaelma oletko niin yksinkertainen itse, ettet pysty tekemään kuin yhtä asiaa kerrallaan?

Kun käyt koneella, et pysty muutakuin tuijottamaan ruutua hypnoottisesti 2 tuntia ja sitten suljet koneen ja lähdet tyhjentämään astianpesukonetta?

Et pysty välillä palstailemaan, välillä tekemään jotain muuta?

Minä pystyn :hug:.

Heko
Ahaa, eli oli siis niin heikossa kunnossa raskaudesta, ettei jaksanut käydä koneella päivittäin? Millä viikolla oli? 2?
Suurin piirtein joo...

kaikkea sitä
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Olen raskaana ja varmaan tälläinen turhan kitisijä koska tämä ketju sai minut itkemään. Terveisin kahden ennenaikaisen lapsen äiti, toinen lapseni ei jaksanut elää.
Pikkuisen väärä ketju sulla mutta :hug:

.
Kyllä mä uskon että tämä oli ihan oikea ketju. Tiedän ainakin mitä minusta ajateltiin, siitäkin huolimatta mitä minulle ja pienokaiselleni kävi.
On kyllä sinun takiasi ihan pahaolo. En voi käsittää asennettasi, en ollenkaan. Olen kauhuissani miten törkeästi voit ajatella ja puhua.
Tuli silti varmistettua että tälle palstalle en enää palaa.
Onnellisia raskausaikoja sinulle..

Katsos ap sinulla ei ole mitään oikeuksia tulla vähättelemään muitten raskaana olevien kipuja tai vaivoja jos sulle itselleäsi ei niitä ole.

Mä en itse koskaan kärsinyt pahoinvoinnista, mutta mulle ei tulisi mieleenkään lähtemään kyseenalaistamaan raskauspahoinvoinnista kärsineen kokemuksia.

psss
Kyllä mä uskon että tämä oli ihan oikea ketju. Tiedän ainakin mitä minusta ajateltiin, siitäkin huolimatta mitä minulle ja pienokaiselleni kävi.
On kyllä sinun takiasi ihan pahaolo. En voi käsittää asennettasi, en ollenkaan. Olen kauhuissani miten törkeästi voit ajatella ja puhua.
Tuli silti varmistettua että tälle palstalle en enää palaa.
Onnellisia raskausaikoja sinulle..
Ihan näin vinkiksi mm. kaikkea sitä, ettei ihan kaikesta kannata provota. Tämäkin aihe voi koskettaa monia...

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä