Repeilin odotusaulassa muille odottaville äideille!

• Viestiketjun aloittaja kaikkea sitä
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
no
mut tosi monet koittaa oikeen korostaa sitä odotustaan ja tukalaa oloaan.. mä kun olin synnyttämässä ja kovien suppareiden aikaan mun piti viel lähtee naistenpolille ultraan tein kaikkeni ettei mun kivut näy, odotusaulassa oli jotain rakenneultraan odottavia äitejä istumassa, koitin olla mahd. neutraali siinä istuessa..

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Millis:
Kyllä mäkin tunsit silmät selässäni kun äitipolilla tuplia odottaessani en saanut kenkää jälkaan ja lopulta joudun huutaan miehen ulkoa takas auttaan mua... kauhia ähinä ja puhina enkä lopulta taipunut mistään kulmasta että olisin onnistunut vaikka aamulla lähtiessä vielä onnistu.. :/
Olisit hankkinut loppuraskaudeksi jalkaan työnnettävät kengät! Kuulut varmasti korkokenkäodottajiin?

Kyllä mäkin tunsit silmät selässäni kun äitipolilla tuplia odottaessani en saanut kenkää jälkaan ja lopulta joudun huutaan miehen ulkoa takas auttaan mua... kauhia ähinä ja puhina enkä lopulta taipunut mistään kulmasta että olisin onnistunut vaikka aamulla lähtiessä vielä onnistu.. :/
Mä oon luullut että tuo kenkäjuttukin on urbaanilegenda.Yks mun kaveri sanoi että jäi säkkituoliin?? Täh??
Ei päässyt ylös ja odotti siellä ukkoa että tulis kotiin.Oikeesti eikö muka kenkää saa jalkaan,eikä säkkituolista pääs ylös?

Mä olen selvinnyt noista,vaikka oon kaksosiakin odottanut.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olisit hankkinut loppuraskaudeksi jalkaan työnnettävät kengät! Kuulut varmasti korkokenkäodottajiin?
Mullakin ongelmia kenkien laitossa ja ei kyllä missään crocseissa kehtaa lähteä keskustaa ja muualle. + tuolla on pirun kylmä laittaa sellasia jalkaan.

Ja korostan, että olen tanssinut aikaisemmin 15 tuntia vkossa ja taipuneisuus on erittäin hyvä, mutta tuo vatsa vaan tunkee tuohon eteen niin ettei pysty kumartumaan, kun vauva on jo ihan ihan alhaalla. (40+2)

kaikkea sitä
Alkuperäinen kirjoittaja no :
mut tosi monet koittaa oikeen korostaa sitä odotustaan ja tukalaa oloaan.. mä kun olin synnyttämässä ja kovien suppareiden aikaan mun piti viel lähtee naistenpolille ultraan tein kaikkeni ettei mun kivut näy, odotusaulassa oli jotain rakenneultraan odottavia äitejä istumassa, koitin olla mahd. neutraali siinä istuessa..
Niin yrittää ja se on todella ärsyttävää katseltavaa! Turhaa narinaa jostain olemattomista vaivoista ja yritystä saada kaikki huomaamaan, että olet saanut munaa.

Ihan kuin olisi maailman ensimmäinen raskaus :D!

hölmö
Alkuperäinen kirjoittaja kaikkea sitä:
Alkuperäinen kirjoittaja hölmö:
MIKSI SITÄ mahaa on tahkottava koko ajan, vaaputtava kävellessä puolelta toiselle kuin tasapainohäiriöinen ja ähistävä istuessa koko ajan?

Sen, että sinulle on tulossa vauva, kävi kyllä selväksi muutenkin :D!
*loitsuan*
Toivon sulle iskiasvaivaa, turvotusta, närästystä, supisteluja, kipeitä potkuja... :/ Se on kuules toisilla vaikeempaa toi raskaus, oisit onnellinen kun sulla ei vaivoja ole!!!!
Minä toivon jotain muutakin sisältöä elämään kaltaisillesi odottajille, ettei tarvitse koko ajan tuoda esille sitä että on raskaana. Vaan onhan se kiva, kun on kerran elämässään keskipisteenä ja jotakuta kiinnostaa, mitä juuri minulle kuuluu :D.
Sorge vaan en oo raskaana, mut mitä hittoa se haittaa sinua jos joku haluaa näyttää olevansa raskaana... ole sinä sitten hiljaa, ähisemättä ja vaappumatta! Pidä vielä teltta päällä ettei kukaan vaan huomaan... huuu ;)

millis
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No tota ihan en pakkaskelillä viitti noita sandaaleita käyttää..
joo sellaisen mahan kans korkokengät... oliski ollu hauska näky!! hahahaha

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja yonnazzz:
Juu, yhden tuttavan, itse raadoin työssä kuin hullu vkoja silloin kasassa päälle 25 ja hänellä 6, mutta kaikki oli NIIN VAIKEAA ja hyvä kun pystyi kantamaan pienen pientä laatikkoa jne.. siis työtuttavani.
Muinoin oltiin pellolla kuokka kädessä vielä synnytystä edeltävänä päivänä. Nykyään jäädään sairauslomalle heti kun 2 viivaa kilahtaa mittariin, kun niin suppailee :LOL:

no mä ainakin ähisin ja vaapuin :D
tällänen puoltoistametrinen normisti 45kilonen kun saa sen 20kg ylimäärästä niin vähemmästäkin pistää ähisemään. ukko kutsukin mua raskausaikana pingviiniks ja koppikseks :D

v
Kaks viimestä kuukautta olen ähissut puhissut ja tuhissut. Vaappunut ja kaakattanut. Sitä ennen olin elämäni kunnossa. Toivon sulle ap oikeen tuskaista raskautta loppu elämäks. Oot tosi loukkaava ja ymmärtämätön ihminen!! (ja ihan tosi, mä oon niin kipee ite että muutun näin pahaks että toivon muillekin pahaa jos eivät ymmärrä pitää suutansa kiinni moisesta asiasta!)

rv 34
olinkohan siellä odotusaulassa minäkin.. vuodelevossa vkosta 20, osittain sairaalassa ja osittain kotona, kortisonipiikit kankussa, kunto huonona, kohdunsuut auki ja suljettua kanavaa sentti. toisin sanoen liikkuminen ihan vähän sattuu tuonne alakertaan, tuntuu muutoinkin että vauvan pää on tuolla jalkojen välissä jo tulossa. esikoinen oli tässä vaiheessa jo syntynyt vkolla 32 ja samaa ähinää ja vaappumista oli silloinkin..

me kaikki ei olla superodottajia tai supersynnyttäjiä, silti vaan lisää lapsia halutaan ja ähinällä se on tehtävä.

kaikkea sitä
Alkuperäinen kirjoittaja hölmö:
Sorge vaan en oo raskaana, mut mitä hittoa se haittaa sinua jos joku haluaa näyttää olevansa raskaana... ole sinä sitten hiljaa, ähisemättä ja vaappumatta! Pidä vielä teltta päällä ettei kukaan vaan huomaan... huuu ;)
Ei, en pukeudu puolijoukkuetelttaan, mutten myöskään killuta kaulassani lappua "Olen raskaana, säälsääl".

Miljoonat naiset ennen minua ovat olleet raskaana ja tulevat olemaan minun jälkeenikin. Vaikka raskaus on odottajalle tärkeä, eii siitä tarvitse tehdä mitään maailamnluokan asiaa. Kaikkia ei todellakaan kiinnosta sinä ja sinun raskautesi!!! :D

ÄH ÄH! :LOL:

heh
Alkuperäinen kirjoittaja rv 34:
olinkohan siellä odotusaulassa minäkin.. vuodelevossa vkosta 20, osittain sairaalassa ja osittain kotona, kortisonipiikit kankussa, kunto huonona, kohdunsuut auki ja suljettua kanavaa sentti. toisin sanoen liikkuminen ihan vähän sattuu tuonne alakertaan, tuntuu muutoinkin että vauvan pää on tuolla jalkojen välissä jo tulossa. esikoinen oli tässä vaiheessa jo syntynyt vkolla 32 ja samaa ähinää ja vaappumista oli silloinkin..

me kaikki ei olla superodottajia tai supersynnyttäjiä, silti vaan lisää lapsia halutaan ja ähinällä se on tehtävä.
no kyllä mä ymmärrän että monella on oikeasti vaikea raskaus mutta on PALJON niitä jotka filmaa..

Murrr
Mulla on yks tuttu joka on ainakin tekemällä tehnyt raskaudestaan vaikeen ja valittaa asiasta taukoomatta. Se on myös erittäin rasittavaa. Kärsii ra-diabeteksestä eikä eväänsä liikauta et tekis jotain sen eteen. Ei liikuu, eikä syö terveellisesti ja tarpeeks usein. Sitten valitetaa ku ahistaa ja väsyttää ja on koko aja huono olo. Ja voi voi kun ihmisellä pitää olla maha yms. Sen ymmärrän että se maha painaa ja olo voi olla lopussa tosi raskas, mutta en sitä, että kun olis asiaa vähän edes voinu ennalta ehkästä, nii mitään ei tehä. (aah, sainpas purkaa vähän)

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja BlaaBlaaBlaa:
Mä oon luullut että tuo kenkäjuttukin on urbaanilegenda.Yks mun kaveri sanoi että jäi säkkituoliin?? Täh??
Ei päässyt ylös ja odotti siellä ukkoa että tulis kotiin.Oikeesti eikö muka kenkää saa jalkaan,eikä säkkituolista pääs ylös?

Odotan neljättä ja säkkituolia meillä ei ole mutta toista kenkää ja sukkaa en jalkaan saa. Olen joko ilman tai odotan miestäni, ellei lapsista joku ole paikalla.
Kiva että sinulla on ollut helppo tuplaraskaus. Meillä kaikilla muilla ei käy yhtä hyvä tuuri, eikä elimistö kestä ihan yhtä hyvin.
Turhan narisijoita en minäkään jaksa enkä sitä että YHTÄÄN MITÄÄN EI VOIDA TEHDÄ kun ollaan plussatesti tehty. Eri asia kuitenkin että kaikilla ei raskaus suju ongelmitta.

kaikkea sitä
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Kaks viimestä kuukautta olen ähissut puhissut ja tuhissut. Vaappunut ja kaakattanut. Sitä ennen olin elämäni kunnossa. Toivon sulle ap oikeen tuskaista raskautta loppu elämäks. Oot tosi loukkaava ja ymmärtämätön ihminen!! (ja ihan tosi, mä oon niin kipee ite että muutun näin pahaks että toivon muillekin pahaa jos eivät ymmärrä pitää suutansa kiinni moisesta asiasta!)
Minä toivon sinullekin, että miehesi huomasi sinut ja saisit jostain muustakin sisältöä elämääsi kuin siitä raskaudesta. Aika surkeaa, kun se on elämän ainoa sisältö :(.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja yonnazzz:
Juu, yhden tuttavan, itse raadoin työssä kuin hullu vkoja silloin kasassa päälle 25 ja hänellä 6, mutta kaikki oli NIIN VAIKEAA ja hyvä kun pystyi kantamaan pienen pientä laatikkoa jne.. siis työtuttavani.
Ja mua ärsyttää taas tällaiset itsensä jalustalle nostavat "ahertajat"
Toki minäkin olen normaalisti raataja, mutta kun ennenaikaiset supistukset iskee niin silloin ne iskee.

Ei helpot raskaudet kokenut voi millään ymmärtää sitä, että joillakin nyt vaan on vaikea raskaus ja vielä itsestä johtumattomista syistä.

ONNEA!
Kyllä sä Arvon Ap tarvitsisit Suomen Paras Odottaja mitalin!!
Kuulostat olevan niiiiiiiiiin erinomainen siinä hommassa.
Oot kyllä ajattelematon ja ilkee, toisilla voi olla OIKEESTI vaikea odotus!

Huom! Muut odottajat pitivät sua varmaan ihan HULLUNA kun siellä aulassa yksin repeilit... :eek:

kohteliaisuutta..
Alkuperäinen kirjoittaja heh:

no kyllä mä ymmärrän että monella on oikeasti vaikea raskaus mutta on PALJON niitä jotka filmaa..
Mutta ne ketkä ei filmaa, niin tuntuu pahalla tälläiset puheet mitä ap kirjoitti..

kaikkea sitä

Sinä olet varmasti yksi näistä. Ihme kilpailua ja säälin hakemista vaivoilla.

Pitääkö joka hemmetin pillun tärähdys tuoda julki ja valittaa? Tuliko jollekin yllätyksenä, että ihmisen kroppa muuttuu kun siellä sisällä kasvaa toinen ihminen ja painoa nousee?

Ilmeisesti!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja BlaaBlaaBlaa:

No jospa on vaikka selkä kipeä, silloin ei kyllä saata päästä ylös upottavasta tuolista tai pysty laittamaan niitä kenkiä.
Itse raskaana ollessani, selkä kipeytyi niin etten voinut tehdä paljon mitään "normaalia". Oli melko orpo olo kun aamulla joutui pyytämään apua sukkien ja housujen päällelaittoon.

Hienoa, että sä olet ollut hyvässä kunnossa jopa kaksosia odottaessasi. Yritä kuitenkin ymmärtää, etteivät kaikki ole. Joillekin se raskaus ON sairaus.

mim
mä ähisen jos istun liihan syvälle sohvalle ja mätän karkkia ja sit ku pitäs nousta ylös ku mahassa lapsi ja turvotusta sokerista! :D
toisina päivinä olo on todella kevyt eikä satu mihinkään ja toisena päivänä saattaa olla hankalampaa.. mut uskon kyl että on ihan vaan niitä huomionhakijoitakin :D

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Minä toivon sinullekin, että miehesi huomasi sinut ja saisit jostain muustakin sisältöä elämääsi kuin siitä raskaudesta. Aika surkeaa, kun se on elämän ainoa sisältö :(.
Jestas sä olet ärsyttävä.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä