Rentouttavalenkki, p*****t

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei hermoja enää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei hermoja enää

Vieras
Aamulla sanoi lapsille, vaatteet päälle lähdetään lenkille. Ei mitään. Sanoin uudestaan ja uudestaan ja uudestaan ja uudestaan.... tunnin verran jankutin siitä... Koko matkan kakarat huus että haluu kävellä, haluu kävellä.... Mutta kun jos päästä kävelylle koko lenkki kestääiäisyyden ja mulla MENEE HERMOT. Totesin vaan kylmästi, et pääse pois, koska et tottele....

Mä en jaksa noita kakaroita! tappelevat aamusta iltaan. Joka asiaan huudetaan ja väännetään vastaan. Kaksi lasta lahjoitetaan viikoksi pois, kuka ottaa? Reilu 3v ja ja 4 v olis tarjolla!

:wave:
oisit antanu kävellä nii kauan ku jaksaat ja sit ku hyytyyt kyyttiin ja painelet omalla vauhillas...jos oikein käsitin ni olivat rattaissa..kylhän tuon ikäset tarviikii jo liikuntaa

miks lapsia pitää lenkittää? me kävellään hyötykävelyä, ei koskaan lenkkiä huvikseen. käydään hakee oksia maljakkoon, käydään kauemmalla leikkikentällä tms.

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
miks lapsia pitää lenkittää? me kävellään hyötykävelyä, ei koskaan lenkkiä huvikseen. käydään hakee oksia maljakkoon, käydään kauemmalla leikkikentällä tms.

mie käsitin ett äiti tarvis sitä lenkkiä

meillä ei jankuteta tuntia vaatteiden laitosta, vaan ne laitetaan, kun ollaan lähdössä, piste. me käytiin aamupäivällä n. tunnin lenkillä, tyttö 2,5v osan matkaa rattaissa ja poika kohta 5v osan matkasta seisomalaudalla. ylämäessä työnnän usein tyhjiä rattaita =)

Siis koira pitää lenkittää. Mun hermot ei kestä sitä etana vauhtia ja pissahätkin mulle tulee jos tuntikausia lenkillä ollaan. ja ennen kaikkea se ei ole lapsille niin turvallista kun en tämän mahan kanssa pääse tarvittaessa perässä tarpeeksi nopeesti. Jos oltais ajoissa lähdetty olis ehditty tekee semmoinen metsälenkki rauhassa. Ja syömään ja unille piti kans takas tulla, joten ei siellä lenkillä voi olla montaa tuntia enää tossa vaiheessa.

Mä en jaksa pukea niitä lapsia, kun osaavat itsekin. Masu edessä. Mä en jaksa tapella niiden kanssa kun eivät tottele!

Mitä te sitten teett ku lapset eivät pue kun sanotaan! Siis ihan unipuvut pois ja vaatteet päälle??
Mitä te sitten teette kun

Yhteistyössä