K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Samaa mietin. On voinut olla täysin luonteva tilanne, eikä siinä kenenkään ole välttämättä tarvinnut ujuttautua väkisin viereen.
Luontevasti sattumalta, niinpä tietenkin😂 Sama mamma luontevasti ja sattumalta aina ”eksyy” paikalle. Tietäispä K:n vanhemmat mitä kirjoittaa pojastaan niin ei välttämättä niin luontevasti ja sattumalta hänen kanssaan juttelisi.
 
Mitkä tossarit? Ikävöitkö heitä? Sinua näyttää harmittavan Jeren ja Bojanin rakkaus varsinkin, mitä näit Karnevaaleissa. Tarkasti seurasit tietenkin tapahtumia. Niistä et mainitse mitään??? Dz. jutut liittyvät vain siihen, että trolli tietää Jeren ja Bojanin olevan partnereita ja sitä harmittaa vietävästi. Miksi harmitus, sitä en tiedä. Oma elämänsäkö ongelmissa.
Mikä pösilä sinäkin oikein olet näiden tyhmien kirjoitteluidesi kanssa. Koeta takoa jo päähäsi, että kyse on kahdesta kaveruksesta ja se rakkaus on sitä laatua. Muuta on turha kuvitella ja satuilla. Sulla on vaikka mitä todisteita edessä, kunhan käyttäisit järkeäsi joskus
t. eri
 
Luontevasti sattumalta, niinpä tietenkin😂 Sama mamma luontevasti ja sattumalta aina ”eksyy” paikalle. Tietäispä K:n vanhemmat mitä kirjoittaa pojastaan niin ei välttämättä niin luontevasti ja sattumalta hänen kanssaan juttelisi.
Niin, mutta hän on pelleshippaaja ja noista jutuista ainakin X:ssä näkee et kirjoittaa niitä leikillään, välillä on muitakin kuin Bojan, vaikka nyt niin muka K ja B shippaajaa esittääkin.
 
Luontevasti sattumalta, niinpä tietenkin😂 Sama mamma luontevasti ja sattumalta aina ”eksyy” paikalle. Tietäispä K:n vanhemmat mitä kirjoittaa pojastaan niin ei välttämättä niin luontevasti ja sattumalta hänen kanssaan juttelisi.
Nyt kyllä taidat sekoittaa tyyppejä ja pahasti. Tämä fani ei ole koskaan kirjoitellut mitään typeriä juttuja ja shippauskin on ollut leikkisää kevytversiota (vaikka itselle sekin on blääh). Sun agendana on näemmä vain mustamaalata ja haukkua vuoronperään kuka tahansa. K:n vanhemmat ovat aiemminkin jutelleet fanien kanssa keikoilla, joten miksi tämä nyt olisi jotenkin erikoistapaus ja tuomittavaa.
 
Mutta joo, pitäis varmaan mennä takaisin nukkuun, pääsin kotiin vasta jotain kahdelta yöllä. Air Baltic vielä myöhensi tota jatkolentoa, kun odotettiin ihmisiä muilta lennoilta.
En malttanutkaan tai osaa nukkua enempää päivällä, mutta noista väitetyistä rooleista, eiks minun sit siinä tapauksessa ois kannattanut valehdella noi Slovenian tekemiseni mukaan lukien keikka, vaan kerroinkin ihan rehellisesti miten tämä asia meni.
 

Yhteistyössä