Relaatiot 109

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
mallasnaama
"hu..pa.. 11+7 kirja Neil Gaiman miksen saa menemään mitään (oon tän tyypin kirjoja tähän jo aiemminki kokoeillu) Siinä näyttäisi olevan kirjoitusvirhe en edes itse huomannut kun vasta nyt rupesin katsomaan ekassa sanassa on liikaa kirjaimia, mitenhän se on minulla ottanut sen?"

Pahoitteluni tästä. Virhe on nyt korjattu.
 
minäpä laitan taas listaa noista omista epäselvyyksistäni, jos joku ehtis niitä vinkata

mainostoimisto:
ra bl-hot 7 7
kio 6 4

pmmp:
yl tee 5 7

kahlekuningas:
ko pe-ruo 12 5
haa-kuo 6

apinoiden planeetta:
mis pas-ka 6 sontajuttu, mutta enpä nyt löydä oikeeta :D
vaa ka 20 lisävinkkiä?
wo 6 3 5 lisävinkkiä?
ka-su 8

rocky horror:
kyb 6
FG 3
DE-Mu-PT-ph 8 8

perinneruoka:
sn ey-ac fo 17 väliviivallinen

pyhimys:
ju t ku-le ke 7 väliviivallinen
 
mm_mm
8-riviltä puutteita.. Muutama muukin puuttuu, mutta niitä on jo vinkattu niin koitan jostain kaivaa ne. Mutta jos näihin saisi apuja:

SIG
D.L. 3+9 ja 5+2+3+5

Risti
pääsanasta 9
hau.. 18

Rölli
jap.. 5 (molemmat)
hou.. 12+14 (luulen tietäväni mitä siihen tulee mutta en saa väännettyä jälkimmäistä sanaa)
 
ZuZu vierailija
8-riviltä puutteita.. Muutama muukin puuttuu, mutta niitä on jo vinkattu niin koitan jostain kaivaa ne. Mutta jos näihin saisi apuja:

SIG
D.L. 3+9 ja 5+2+3+5 - levy ja yhtye

Risti
pääsanasta 9 - ilmavoimien entinen tunnus
hau.. 18 - tarkempi laji, alaluokasta L
Rölli
jap.. 5 (molemmat)
hou.. 12+14 (luulen tietäväni mitä siihen tulee mutta en saa väännettyä jälkimmäistä sanaa) - wikissä sanotaan kyllä, ei tarvitse väännellä, ihan perusmuoto
 
mm_mm
minäpä laitan taas listaa noista omista epäselvyyksistäni, jos joku ehtis niitä vinkata

mainostoimisto:
ra bl-hot 7 7 hot+ se alempi vastasana
kio 6 4 ruoka

pmmp:
yl tee 5 7 vastasanalla löytyy heti, mutta musiikkiaiheinen ohjelma

kahlekuningas:
ko pe-ruo 12 5 tässä oli kirjoitusvirhe, jälkimmäisen sanan pari kirjainta on väärinpäin
haa-kuo 6

apinoiden planeetta:
mis pas-ka 6 sontajuttu, mutta enpä nyt löydä oikeeta :D alkaa k:lla
vaa ka 20 lisävinkkiä?
wo 6 3 5 lisävinkkiä?
ka-su 8 yleissana, synonyymi sille ka

rocky horror:
kyb 6
FG 3
DE-Mu-PT-ph 8 8 tv-sarja :D mikähän toi mu on ku se multa vielä puuttuu

perinneruoka:
sn ey-ac fo 17 kato sen yläpuolella olevan CC:n johtaman järjestön wiki

pyhimys:
ju t ku-le ke 7 väliviivallinen en tiedä liittyykö toi mitenkään ju t ku, mutta le ke-niminen sarja on tälläinen
noi löytyi
 
ZuZu vierailija
minäpä laitan taas listaa noista omista epäselvyyksistäni, jos joku ehtis niitä vinkata

mainostoimisto:
ra bl-hot 7 7 - yhden hot nimi
kio 6 4 - ruoka

apinoiden planeetta:
mis pas-ka 6 sontajuttu, mutta enpä nyt löydä oikeeta :D - muunna tuo ka tekemiseksi

perinneruoka:
sn ey-ac fo 17 väliviivallinen - kts ac fo wiki, tuo sana on kirjoitettu erilailla sn ey wikissä, kumpi mahtaa olla oikea muoto, siellä on kaksi kirjainta vaihtanut paikkaa

pyhimys:
ju t ku-le ke 7 väliviivallinen - mitä nuo molemmat ovat (katselu merkityksessä ;))
 
laitan vielä yhden listan noista puutteista, sitten luovutan tälle illalle :alien::):barefoot:

poikabändit:
aa ko-ko-GR 7 4

ilmestyskirja:
hir 8 4
vi lä 4 4 6 leffa? mulle kuukkeli työntää vaan tuota will smithin leffaa
po 10
po 8 6 4

leijonakuningas:
kii il 13 tätä aiemmin veikattu, rautalankaa?

axl smith:
SL 19 tätäkin vinkattiin että heti wikin alussa mutta onkohan mun wiki särki kun en sieltä tätä kyllä bongaa?
sm 6 5
me vi 15 9
ma ta 9

he-man:
fr pa-ha ma ga 13 ratakiskoa? tiedän mitä noi on mutta oikea sana ei vaan nyt irtoa
ku pl 8
 
mm_mm
laitan vielä yhden listan noista puutteista, sitten luovutan tälle illalle :alien::):barefoot:

poikabändit:
aa ko-ko-GR 7 4

ilmestyskirja:
hir 8 4
vi lä 4 4 6 leffa? mulle kuukkeli työntää vaan tuota will smithin leffaa / ei taida olla leffa vaan henkilö. Löytyy vi lä -wikistä ja sillä saat nuo seuraavat
po 10
po 8 6 4

leijonakuningas:
kii il 13 tätä aiemmin veikattu, rautalankaa? maailmanlaajuinen verkottuminen

axl smith:
SL 19 tätäkin vinkattiin että heti wikin alussa mutta onkohan mun wiki särki kun en sieltä tätä kyllä bongaa? Tässä on virhe eikä liity mitenkään SL. Mutta wikin alun punaiseen sanaan muutama kirjain lisää niin saat kankaisiin liittyvän ammatin.
sm 6 5
me vi 15 9
ma ta 9

he-man:
fr pa-ha ma ga 13 ratakiskoa? tiedän mitä noi on mutta oikea sana ei vaan nyt irtoa
ku pl 8
muutama löytyi

Axl-ruudusta puuttuu multa vaikka kuinka paljon.
vi.. 6+2+8
po.. 4+2+4+6+6
ma.. 9
ap.. 4
ha.. 5
gl.. 17
 
muutama löytyi

Axl-ruudusta puuttuu multa vaikka kuinka paljon.
vi.. 6+2+8 biisi, toista kautta tulee paremmin viimeinen sana vi... monikon partitiivissa
po.. 4+2+4+6+6 leffa, viimeinen sana po... + o
ma.. 9 tätä ei ole mullakaan
ap.. 4 yläkautta saat tämän, leffan henkilöhahmo
ha.. 5 tiikeri enkuksi
gl.. 17 eipä vielä tätäkään
kiitos noista ihana, tuossa sulle nuo mitä oli:love::love::love::love::love::love:
 
minäpä laitan taas listaa noista omista epäselvyyksistäni, jos joku ehtis niitä vinkata

mainostoimisto:
ra bl-hot 7 7 loppuun euroopan maa
kio 6 4 ruoka

pmmp:
yl tee 5 7 ohjelma (tarvit vastasanan)

kahlekuningas:
ko pe-ruo 12 5 löytyy ko..pe.. listalta, vikassa sanassa kaks keskimmäistä kirjainta menny väärin päin
haa-kuo 6 sen kuo vastakohta

apinoiden planeetta:
mis pas-ka 6 sontajuttu, mutta enpä nyt löydä oikeeta :D sen ka.. verbimuoto
vaa ka 20 lisävinkkiä?
wo 6 3 5 lisävinkkiä? pretty fly (for a white guy)
ka-su 8 oikea nimitys ka..

rocky horror:
kyb 6 vaatii vastasanan
FG 3 en yhtään tiiä miten oon tän löytäny :D mut erään peter-nimisen loppuosa
DE-Mu-PT-ph 8 8 se sarja :D

perinneruoka:
sn ey-ac fo 17 väliviivallinen sen sn... tyypin wikissä ilman väliviivaa, kohdassa g.i. joe: resolute

pyhimys:
ju t ku-le ke 7 väliviivallinen ei fiktiota
 
laitan vielä yhden listan noista puutteista, sitten luovutan tälle illalle :alien::):barefoot:

poikabändit:
aa ko-ko-GR 7 4 kropan masiina :D

ilmestyskirja:
hir 8 4
vi lä 4 4 6 leffa? mulle kuukkeli työntää vaan tuota will smithin leffaa sori oon vinkannu väärin, tää on yks hahmo... tunnettu eräästä korttipeli hommasta
po 10 ne kortit mitkä sul on pelissä, alkuun toi po..
po 8 6 4 ja tää on sen nimitys

leijonakuningas:
kii il 13 tätä aiemmin veikattu, rautalankaa? maapalloistuminen

axl smith:
SL 19 tätäkin vinkattiin että heti wikin alussa mutta onkohan mun wiki särki kun en sieltä tätä kyllä bongaa?
sm 6 5 sama sukunimi, saanut muotoilun valtiopalkinnon
me vi 15 9 isojen jääalueiden katoaminen
ma ta 9

he-man:
fr pa-ha ma ga 13 ratakiskoa? tiedän mitä noi on mutta oikea sana ei vaan nyt irtoa hauskojen ihmisen tiimi
ku pl 8
 
niin ja se teosofia ruudun ur..se.. pitäis olla 12+4 (sieltä uupuu yks kirjain)... sitä en tiiä miten tota oisin ikinä löytäny ilman rautalankaa :D

niin ja se x-factor ruudun rul.. 14 viivallinen on siiskin se joka yhdistyy siihen lei... vai onko seki seura?
Hyvä että onnistun vihjaamaan aina väärään sanaan :D Ei se ei ole seura. Se on yksi lei... kaupunki + rul...
 
???
Kiitti vinkeistä! Pariin kohtaan kyllä kaipaan edelleen rautalankaa...

WILHELM TELL: am ja 4 lempinimi ei löydy.
NÄHTÄVYYDET: va ku hu 11. On se sedän nimikin jo ja tiedän mitä se teki, mut miten siitä saadaan 11 kirjainta? :)
HE-MAN: ku pla 8 - onko se aq osa sitä sanaa?

Jospas nää loput ratkeis vaikka huomenna, ärsyttää jättää kesken näin lähellä loppua ja reissussa en kyl ratko vaikka mikä olis. :D
 
Kiitti vinkeistä! Pariin kohtaan kyllä kaipaan edelleen rautalankaa...

WILHELM TELL: am ja 4 lempinimi ei löydy. mulle tulee sanasta mieleen pomo :D mut siis ame... lempinimi + jal... lempinimi (2 ekaa kirjainta molemmista)
NÄHTÄVYYDET: va ku hu 11. On se sedän nimikin jo ja tiedän mitä se teki, mut miten siitä saadaan 11 kirjainta? :)
HE-MAN: ku pla 8 - onko se aq osa sitä sanaa? on joo, löysin ku hain fic.. pla... marvel aq...

Jospas nää loput ratkeis vaikka huomenna, ärsyttää jättää kesken näin lähellä loppua ja reissussa en kyl ratko vaikka mikä olis. :D
 

Yhteistyössä