kiitos näistä, olipa vaikea! Oot kyllä ilmiömäinen näissätim 16 on elokuva-alan palkinto aukeaa tuolta K.R:n kautta ja K.R. 9 on se mitä K.R. mainostaa olevansa.... vähän niinkuin ravintolan tyyli tai miten sen nyt sanoisi. Esim. bistro, gastropub jne. ja sitten mikä K.R. on.
Aivan Se on eräs Rymä-X johadannainen ryhmä ja kuuluisa mie...ma co-mi 9 "kummituskuski"
tarkoitin tuota toista ysiä, ma co ja mie-välistä
laitan tuohon taas semmosia mitä muut on tienneet ja minä en löydä millään
monopoli:
BC 5 4 on vinkattu, en löydä --- jamaikalainen muusikko
ste 5 6 --- sen muusikon musiikkigenre
li 4 4 --- tän saa tosta genrestä
william golding:
fi-ta-ra 10 --- katso sieltä ta-sivulta, siellä sanotaan ihan suoraan tää sana sinisellä
hannibal:
AF 5 7 --- tää aukeaa kyllä oikeastaan pelkästään vastasanalla
jä 2 --- levy
jä 6 5 --- esittäjä
kar 8 --- panimo
go j po 6 7 --- tääkin olis vastasanahommia, mut ei oo radiosta vieraita
jumalainen näytelmä:
to sy-ki sa 8 --- verbi
her 9 --- verbi
tu te 14 14 --- tosi tunnettu te siinä kaupungissa, tarttee avata wiki-linkki että näkyy se tässä haettu muoto
he-man:
ha ma ga-fr pa 13 --- yleissana sille mitä ne molemmat on
brittisarjat:
col 14 --- mihin sitä käytettiin
col-bl pa 5 1 --- bl pa wikistä, toinen nimi sille
maksa:
PB-L 16 väliviivallinen --- ryhmä
va ha 4 17 --- salaliittoteoria
Onko sinulla tuossa Monopoli-ruudussa Alk... 4+11? Ei pääse siitä yhtään pidemmälle.laitan tuohon taas semmosia mitä muut on tienneet ja minä en löydä millään
monopoli:
BC 5 4 on se on yksi jamaikalainen ss jonka jäsen on BC niminen ei se tunnettu BC kuitenkaan
ste 5 6 ss eli eräänlainen musiikillinen kokoonpano
li 4 4 yksi tunnetuimpia suomalaisia ssiä
william golding:
fi-ta-ra 10 ihmisessä olevaa sidekudosta jossa on ra:ta
Se al oli alunperin muu yritys, 4+11 on sen muun yrityksen perustaja, jonka nimestä se al...-sana on muodostettukin.Onko sinulla tuossa Monopoli-ruudussa Alk... 4+11? Ei pääse siitä yhtään pidemmälle.
Minä laitan nyt tähän myös ylärivin puutteet niin saisi sen ehkä valmiiksi. Varmasti on osaa vinkattu, mutta jos viitsisitte uudestaan vinkata niin olisi kiva.
Monopoli:
Alk... 4 + 11 toimitusjohtaja tais olla
Lih..pul 9
Jerry Cotton
Ope... 9 vastasanalla tää aukeais, testi
Triffidien Kapina
Ih...nel 12+7 ei edes minun sarjakuva-asiantuntija keksi lukee siel wikissä punasella
Amani-Aasi
L-K T 6+7+4 tv-ohjelma
Fleetwood Mac
Keh..rak 9+7 suomalainen toimittaja ja televisiopersoona
Numerot
Harr.. 8+2+7 lastenohjelma
Ava... 5
Jos näillä saisi vaikka ylärivin valmiiksi.
Mun ylärivin puutteet:Minä laitan nyt tähän myös ylärivin puutteet niin saisi sen ehkä valmiiksi. Varmasti on osaa vinkattu, mutta jos viitsisitte uudestaan vinkata niin olisi kiva.
Monopoli:
Alk... 4 + 11 --- tän vinkkasin ylempänä
Lih..pul 9
Jerry Cotton
Ope... 9 --- laita wikin hakuun tuo ope ja sen perään viiva, niin pitisi tulla ehdotuksena
Triffidien Kapina
Ih...nel 12+7 ei edes minun sarjakuva-asiantuntija keksi --- joku maa tms. siinä sarjiksessa
Amani-Aasi
L-K T 6+7+4 --- missä ohjelmassa esiintynyt
Fleetwood Mac
Keh..rak 9+7 --- tosta ylemmästä saat, mutta suomalainen, tunnettu
Numerot
Harr.. 8+2+7 --- lastenohjelma jossa on tän niminen hahmo
Ava... 5 --- tää aukeaa toiselta puolelta helpommin, liittyy itäiseen uskontoon
Pistä se BC wikipedia hakuun ja katso sivut mitkä sen sisältää löytyy sieltä listauksen ekan sivun loppupuolelta.ei tuo kuukkeli mulle tyrkkää kuin tuota telkku-Cosbya, menee kohta hermo...
tuossa ne mitä löytyiMinä laitan nyt tähän myös ylärivin puutteet niin saisi sen ehkä valmiiksi. Varmasti on osaa vinkattu, mutta jos viitsisitte uudestaan vinkata niin olisi kiva.
Monopoli:
Alk... 4 + 11
Lih..pul 9
Jerry Cotton
Ope... 9 laita wiki hakuun ope.. niin tarjos ainakin mulle tuota
Triffidien Kapina
Ih...nel 12+7 antimateriaulottuvuus tjsp
Amani-Aasi
L-K T 6+7+4 suomalainen viihde-ohjelma jossa esiintyi
Fleetwood Mac
Keh..rak 9+7 toimittaja, rinnanympärys jotain...
Numerot
Harr.. 8+2+7 lasten animaatio
Ava... 5
KR lukee siinä fb-sivulla olevassa yläkuvassa.hyvistä vinkeistä huolimatta en löydä sitä K.R 9 tai tim... 16
alkaa epätoivo iskemään
https://www.facebook.com/kolinryynanen/hyvistä vinkeistä huolimatta en löydä sitä K.R 9 tai tim... 16
alkaa epätoivo iskemään
lopultakin KIITOSPistä se BC wikipedia hakuun ja katso sivut mitkä sen sisältää löytyy sieltä listauksen ekan sivun loppupuolelta.
Kyllä minä ainakin löysin netistä ihan e:llä kirjoitettunakin.KR lukee siinä fb-sivulla olevassa yläkuvassa.
tim pitäisi olla ....è..-........
onko sul se vastasana siihen? sitä kautta löytyis helpommin.. mut kivi rakkausei tuo kuukkeli mulle tyrkkää kuin tuota telkku-Cosbya, menee kohta hermo...
No nyt sitten löytyi se rotusana, olin sitäkin aiemmin kokeillut mutta nyt vasta meni. Ja sitä myöten sain sitten siitä jatkon sinne viereiseen ruutuunkin.no ei mullakaan ole tuota toista, mutta se 12 on neekeri nätimmin sanottuna
itse varmaankin roikun täällä vielä pitkään joten yritän auttaa jos osaan, ja kyllä nuo huiput on yleensä autelleet vaikka ovat valmiiksi saaneetkin.
Juu, on sitä ihan eelläkin kirjotettuna, mutta ei se oikein silti ole ja tuo erikoismerkki olis tehnyt sanan löytämisestä aika paljon helpompaa.Kyllä minä ainakin löysin netistä ihan e:llä kirjoitettunakin.