J
j
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ST:Viime kaudelta, auttaako yhtään?
totta puhuen ei.... tuolta bb-hulluudelta olen täysin välttynyt. onkohan tuo jossain googlattavana?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ST:Viime kaudelta, auttaako yhtään?
Alkuperäinen kirjoittaja j:jaa, tuo bb:n 6-kirjaiminen sentään löytyi wikipediasta, ja siitä 9 jatko. muut oikealle kiinni.
Alkuperäinen kirjoittaja jiiihaa:Alkuperäinen kirjoittaja j:jaa, tuo bb:n 6-kirjaiminen sentään löytyi wikipediasta, ja siitä 9 jatko. muut oikealle kiinni.
Kertoisitko?
Ja kuka asukas? en keksi millään vaikka googlasin..
Alkuperäinen kirjoittaja jiiihaa:Alkuperäinen kirjoittaja j:jaa, tuo bb:n 6-kirjaiminen sentään löytyi wikipediasta, ja siitä 9 jatko. muut oikealle kiinni.
Kertoisitko?
Alkuperäinen kirjoittaja j:Alkuperäinen kirjoittaja jiiihaa:Alkuperäinen kirjoittaja j:jaa, tuo bb:n 6-kirjaiminen sentään löytyi wikipediasta, ja siitä 9 jatko. muut oikealle kiinni.
Kertoisitko?
siis asukkaita en ole keksinyt, mutta tuo 6 oli viime tuotantokauden osasto, jossa pestiin kylmällä vedellä, ja 9:ssä sitten vietettiin leppoisaa elämää.
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:Vinkkaas pontso mulle tuosta animaatio 3 3?
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:Mä kaipaisin biologiaan vihjeitä...13, 19, 9....?
Alkuperäinen kirjoittaja j:Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:Mä kaipaisin biologiaan vihjeitä...13, 19, 9....?
toi 19 on toiselta nimeltään genetiikka. multa taas uupuvat mm biologia 8 ja 12.
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:Big brother:
vasemmalle 4+11
oikeelle alas 12
oikeelle ylös 7
tansania 5
kenkä molemmat, 7 ja 14
B. B. 15
L. A. oikeelle 12
Alkuperäinen kirjoittaja Tiinu:Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:Big brother:
vasemmalle 4+11
oikeelle alas 12
oikeelle ylös 7
tansania 5
kenkä molemmat, 7 ja 14
B. B. 15
L. A. oikeelle 12
Big brotherin ääni
Millä tavalla 11-kirjaiminen valtio liittyy Suomen BB:hen? 7-kirjaiminen toinen paikka, joka liittyy samalla tavalla Suomen BB:hen (eri kauteen).
Tansania ja kengät puuttuu.
mitä B.B. teki eläinten hyväksi?
millainen kaupunki LA on?
Alkuperäinen kirjoittaja manda:apua...
mikä on evoluutioteoriasta tuo 14 ? ei iske