RELAATIOT 10 on täällä

:)
mikä on tilanne sulla?
Mulla

4 14 11
? 10 12
10 10 9

Ohje Etusivulle
Pelin läpäisy:
207 / 363 (57.0%)

Vihjeet: 2 / 3
Ei loppuratkaisua

Sijoitus:
10 / 151

ja aika jumissa oon..haluaisin viimesenkin ruudun auki!!

Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:
Alkuperäinen kirjoittaja smii:
yritän mutta... :(
mulla on kisnain--> (6)-(1)(5) ton alapuolella näyttelijätär M P, ei aukee mitenkään toi välisana :(

No se on se elokuva

******- ***** (jälkimmäinen osa suomenkielinen sana)

Tuossa pitää muistaa välilyönnit viivan eteen ja jälkeen, piti kirjoittaa itse.

Alkuperäinen kirjoittaja smii:
:)
mikä on tilanne sulla?
Mulla

4 14 11
? 10 12
10 10 9

Ohje Etusivulle
Pelin läpäisy:
207 / 363 (57.0%)

Vihjeet: 2 / 3
Ei loppuratkaisua

Sijoitus:
10 / 151

ja aika jumissa oon..haluaisin viimesenkin ruudun auki!!

onko sulla se euroviisuruudun vihjesana? jos on niin saisko vinkkiä?
:D

sori,itelläkin uupuu se euroviisu vihjesana :(

mitä kautta oot synteihin menossa? mä menin jotenkin kummasti euroviisujen ja horoskoopin kautta..

mutta nyt loppuu tältä illalta, älkää kaikkee ratkoko :D

Alkuperäinen kirjoittaja kiitos hei:
Ok. Tähän taisi sitten loppua mun relaatioiden teko. Kasi on vielä kesken koska on niiiiin surkea. Sori vaan, palstalaisen tekemähän se on. Ysi korkkaamatta koska kerran se kasikin vielä kesken. Ja ehkäpä en nyt sitten lähde tähän kymppikelkkaan lainkaan.

Alkaa iskeä jo relaatioväsymys. Seiskan sain lopetettua ihan päivän tai pari ennen kasin julkaisua. Vastahan sitä oli joulu ja sen alla ratkottiin, hyvänen aika sentään, nelosta!!!

Karsea relaatioväsymys täälläkin. "Harmi" vaan kun tää vaikuttaa niin mielenkiintoiselta ja hyvintehdyltä (lukuunottamatta taas niitä kirjoitusvirheitä). Kasi on oikeesti näistä huonoin, siihen on turha käyttää aikaa (anteeksi vaan). Ysi on erinomainen, se kannattaa tehdä!

Alkuperäinen kirjoittaja emmatiikeri:
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
tuosta kissa-ruudun vihje sanasta ku lähtee toi 3+3 niin voisko jollain olla vinkkiä siihen.. ku ei mee se mitä aattelin ja nyt ei päässä muuta pyöri

Kyllä se varmaan on se mitä aattelet, mulla meni tosi kauan ennen kuin tää hyväksy sen.

Siinä oli kirjoitusvirhe, koska oon kokeillut tuota leffaa ainakin kymmenen kertaa, äsken vasta hyväksyi :/

Alkuperäinen kirjoittaja emmatiikeri:
Oon tehnyt tätä kaverin kanssa yhteistuumin, vielä puuttuis sellaset kuus sanaa. Ehkä huomenna ajattelis taas uusin aivoin.. :whistle:

Vitsi sä oot kyllä hyvä ja nopea! Mä tein eilen tätä hetken ja tänään toisen hetken, oon nyt vähän yli puolenvälin. Vihjaisitko miten sinne oikeaan yläkulmaan pääsee, on ainoa ruutu joka mulla ei oo vielä auki...

esim. Taylor-ruudussa Brasilia 6 ylös
BB-ruudusta oikeanpuoleiset sanat 7, 11 ja 12
(en seuraa em. sarjaa, niin oon noista aika pihalla...)
Christie-ruudusta Herakleesta alas 6,7 ja 10 - oon kokeillut niihin kaikki hirviöt ja urotyöt sun muut....

Yhteistyössä