Itse olin 19-vuotias kun aloin seurustelemaan itseäni 29 v vanhemman miehen kanssa. ei saanu vanhemmat slaagia. seukattiin 5v, mutta itse halusin arvatenkin lapsia ja toinen ei, joten suhde loppui.
seuraava mies ja lasteni isä siis, oli sitten sen 19v vanhempi. ja vanhemmat saivat slaagin, mutta ihan muusta syystä kuin iästä. eli mies oli todella törkeä mua kohtaan. no, hänkin on nyt jo exä sitten.
olen nyt 34v ja aika karmivalla tunteella muistelen ja ajattelen sitä aikaa kun olin 20v, että mitä mun päässä ja vielä enemmän mitä sen sillosen miehen päässä on oikein liikkunut sillon.
mutta enpä usko et olis auttanu asiaa jos vanhempani olisivat silloin käyneet meuhkaamaan asiaa vastaan. mutta et en olis ilonen en, jos omat lapseni tuossa iässä ja noin paljon vanhemman miehen kanssa hengailisivat. mutta omasta kokemuksestani tiedän, että rakastin kaikella sydämelläni silloin.
nyt tän ikäsenä pidän maximi-ikänä 50v tulevalle seurustelukumppanille.
ja jostain kumman syystä niin pidän vain itteäni vanhemmista miehistä ja katselen sellaisia Sillä Silmällä, alle 40vuotiaat eivät vain pahemmin sytytä.