reagoinko turhan voimakkaasti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiukkis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tiukkis

Vieras
meillä lapsen (kaveri-)synttärit ja mies lupasi viedä pikkuveljen päiväksi pois jaloista. sanoi menevänsä mökille. puhui yöksi menosta ja pyytelin ettei menisi(isänpäiväylläriä olin suunnitellut illaksi). mies tuli kotiin, kavereiden kanssa ja alkoi pakkaamaan laukkuja mökkiyötä varten. pikkuveljen vie kyllä mennessään mutta tiedän että siellä otetaan oluttakin. kaverin vaimo oli toki mukana mutten tykkää ajatuksesta että se joutuisi sitten meidän lasta vahtimaan siellä.

tämä oli nyt lyhyen ajan sisällä varmasti kymmenes kerta kun mies on yötä mökillä(siellä on paljon tekemättömiä hommia) ja mä olen aina lasten kans sitten yksin kotona. multa ei koskaan kysytä käykö se mulle, ilmoitetaan vaan että ollaan menossa, ja that´s that.

nyt mua vaan alko niin suututtaa se tosiasia että mä vietän jatkuvasti iltoja yksin, ja öitäkin, eikä mies ymmärrä ollenkaan miltä se tuntuu. että aina vaan töistä kotiuduttuaan toinen ilmoittaa että lähtee yöksi pois eikä neuvotteluvaraa ole.

eikä tälläkään kertaa asia olisi ollut edes niin paha jos se olisi pikkuveljen kanssa mennyt sinne kaksin, mutta mua jotenkin loukkasi se että se viettää illan kavereiden kanssa ja mä yksin kotona taas "lapsenvahtina".(ja lisätään siihen se että myös ravintolaan lähteminen hoituu aina samalla ilmoitustaktiikalla, eli kun kaverit kaljoineen oottaa jo eteisessä ni eipä siinä enää paljon vastaan oo sanomista). tuli vaan semmonen olo että se viihtyy paremmin siellä mökillä ja kavereiden kanssa kuin perheensä.........

mua oikein ärsyttää kysyä täällä tätä asiaa mutta oonko mä liian tiukkis taikka roikkuva..........?

hieman epäreilulta kuullostaa...Tunnetko itse hyvin tuon kaveripariskunnan? Minä ainakin saisin raivarit, vaikka kuinka ois kaverit eteisessä, varsinkin jos tuollainen käytös toistuu...

Siis teidän pojan pikkuveli vai miehen pikkuveli...Hassusti puhut jos oma lapsi,pikkuveli...

Nooh,mutta siis asiaan.Eli mies käy mökillä,mikä syynä ettet mene mukaan?
Voisiko aatella että menistte yhessä,taikka ihan kaksin?
Lapset hoitoon tms.

Yhteistyössä