Discovery - Täällä toinen astmaatikko.. ollut aiemminkin oireilua, lääkkeitä en kuitenkaan käyttänyt kuin hetken.. sit jätin ne ja tulin toimeen. Nyt sit tän raskauden aikaan sain keuhkokuumeen, ja astma dg, ja lääkityksen taas. Alkuun, ja nyt loppua kohden olen joutunut ottamaan avaavaa aikasta usein.. Keskivaiheilla oli paremmalla tolalla. en tiennytkään, että voi tulla ongelmaa synnytyksessä, kakkosella ei ollut tuon suhteen, tosin ei silloin ollut lääkitystä, eikä oireita, vaikka samat lähtökohdat oli jo silloin..
Keukeu - Ihana, että saitkin sittenkin hyviä uutisia, mahtavaa, ja onnea niistä! Toivotaan että saat nyt sen alatie synnytyksen!
Minäkin tuossa joku tovi sitten kyselin rautalääkkeistä, kun tipahti arvot, ja nyt on taas jo hyvissä lukemissa. Maltoferia käytin. Alkuun oli 1/pv.s, sit nostettiin 2 pv.s, ja sit puotettiin taas yhteen, kun oli jo hyvät arvot, ja nyt en oo n. viikkoon syönyt, kun ne loppui, enkä ole uusia muistanut ostaa.. Täytyy ens nlas taas mittauttaa arvo, tarviiko vielä ostaa lisää, vai selviiskö ilman.. Jotain raskaus monivitamiinia on yks purkki, jota oon muistanut ottaa niin säännöllisesti, että.. :ashamed: siinä purkissa on muutama pilleri edelleen.. joten en sen vaikutuksista pysty juuri johtopäätöksiä veteleen..
Täällä se sairaala käynti takana.. Insuliinithan sieltä pätkähti.. ilta inska nyt sit kuvioissa.
Vauva voi hyvin, paras osuus oli se ultraus.. <3 Ihana välillä päästä kurkkaamaan pikkuista <3
Paino arvio oli 2900g, ja viikkoja oli tasan 36, tai 36+1. Tästä on siis tulossa isompi kuin aiemmista muksuista, jos kasvaa edes sen normi 200g/vk.. <3 äänet kuulema erinomaiset
Insuliinit aloitettiin sen takia, että jos vauva voisi paremmin niiden ansiosta synnytyään, ei kuulema enää painoon juurikaan tässä vaiheessa aloitettuna vaikutusta.
Suosittelen pitämään herkku himot kurissa, ainakin omalla kohdalla kaduttaa.. nlasta laittoi lähetteen sairaalaan, kun 5/10 peräkkäisestä arvosta oli koholla, paastoja.. olin ollu vain höveliltä tuntuvalla ruokavalio hoidolla, ja sitten yks kaks puhuttiinkin jo insuliineista. Olin osin herkutteluilla saanut noita arvoja, kun siihen asti olivat ihan kunnossa. Ja olinkin siitä sit onnellisena uskaltautunut hieman herkuttelemaan, ja sit nla.ssa olikin nuin tiukkana eteenpäin laitossa.. Tuon jälkeen alkoi kyllä paastot olla koholla useimpina aamuina, vaikka mitä söin.. kauaahan en kyllä ehtinyt testailemaan, viikko oli armon aikaa petrata, ennen tuota srla käyntiä.. mutta näillä mennään..
Alkaa täälläkin rd (ei meinaa muistaa mitata tunnin päästä ruokailusta..
), ja olo kyllästyttään.. Supistelee koko ajan.. Kivuliaasti, alaselkää ja mahaa polttaa, muttei mitään tapahdu.. Yötkin supistelee, niin etten saa nukutuksi kunnolla, ja päivällä sattuu.. niin että..:kieh: tänään otin jo särkylääkkeen, vaikka yritän niitä kovin vältellä.
Miimaamuu ja pikku Ruu 37, poks!