Ratas kaupoista..Mitä mä en nyt tajuu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja villiviina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

villiviina

Aktiivinen jäsen
27.04.2005
3 685
0
36
En ole ikinä törmänny ketään joka myis rattaita näin..Erikseen renkaat, runko ja kankaat..Mikähän tässä on idea?
Haluisko joku selventää tyhmää.. :whistle:

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=87581097

Outo kyllä! :laugh:

Käyttäjän ixe76 (121) kuvaus itsestään:
ÄITI,ISÄ JA 5 MUKSUA.OMA TALO HANKITTU,REMPPA VIE SEURAAVAT 3-4KK:TTA AJASTAMME JOTEN NETTI EI EKANA MIELESSÄ OLE.intohimona erillaiset vaunut:))

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Outo kyllä! :laugh:

Käyttäjän ixe76 (121) kuvaus itsestään:
ÄITI,ISÄ JA 5 MUKSUA.OMA TALO HANKITTU,REMPPA VIE SEURAAVAT 3-4KK:TTA AJASTAMME JOTEN NETTI EI EKANA MIELESSÄ OLE.intohimona erillaiset vaunut:))

Tuntuu olevan ja vino pino myynnissä erilaisten vaunujen kankaita ja runkoja... Mistähän nää käy nää pöllimässä
:whistle: .

Alkuperäinen kirjoittaja shenda81:
Se myy koko ajan siellä vaunuja....joko pakettina tai tolleen erikseen ja sulkee kohteita milloin vaan...No mäkin olen myynyt vaunuja tuolla mutta aina ihan kokonaisuutena.

Joo, oon mäkin ja aika liudan kun noi kärrit tiuhaan vaihtuu... Mutta tää on jotenki outoo...Miksi ne ei myy niitä kokonaisina, sen syyn ma tahtoisin tietää..

Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:
Se myy koko ajan siellä vaunuja....joko pakettina tai tolleen erikseen ja sulkee kohteita milloin vaan...No mäkin olen myynyt vaunuja tuolla mutta aina ihan kokonaisuutena.

Joo, oon mäkin ja aika liudan kun noi kärrit tiuhaan vaihtuu... Mutta tää on jotenki outoo...Miksi ne ei myy niitä kokonaisina, sen syyn ma tahtoisin tietää..

Sen mä tahtooisin tietää että kun se sanoo hänellä olevan 5 muksua ja remppa päällä että miten se vielä nettiin kerkee???Ite kerkee edes syömään ja yksi muksu on :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:

Sen mä tahtooisin tietää että kun se sanoo hänellä olevan 5 muksua ja remppa päällä että miten se vielä nettiin kerkee???Ite kerkee edes syömään ja yksi muksu on :laugh:

Kait ne viihdytää sit toisiaan (siis lapset) meil 4 ja ihan hyvin kerkeen..
:laugh: :laugh:

Yhteistyössä