Hartan ZX II :n omistajille kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Hei!

Olen suunnitellut tilaavani Saksasta Hartan ZX II -kaksostenrattaat sisaruskäyttöön (ikäeroksi tulee noin 1v9kk). Löysin huutonetin sulkeutuneista kohteista kuvan (tässä) linkki ko. kohteeseen), että nuo rattaat saa pysymään yksinään "pystyssä" myös kasaan taitettuina (toinen kuva). Tämä helpottaisi säilyttämistä tuulikaapissamme, kun tilaa kaksostenrattaiden säilyttämiselle sisätiloissamme ei ole ja taas ulkovarastossa en niitä haluaisi säilyttää. Nuo huutonetissä myynnissä olleet rattaat ovat pari vuotta vanhat, joten kysyisin, onko kenelläkään tietoa, saako myös vuoden 2007 mallin taitettua kasaan samaan tapaan.

Kävin katsomassa noita rattaita Vauvatalo Johannassa, mutta harmikseni minulle sattui myyjä, josta sai sen käsityksen, että hän ei ollut ikinä edes nähnyt ko. rattaita aiemmin, mm. pienemmät pyörät sai lopulta vahingossa lukittua ja ratasosan kääntämisenkin tuli lopulta toinen myyjä näyttämään. Tällä toisella myyjällä oli tosi kiire pois, joten en ehtinyt kysäistä kasaan taittamisesta, mitä tämä minua palvellut myyjä ei luonnollisesti osannut näyttää.. *huokaus*

Mielelläni otan vastaan myös muita käyttökokemuksia ko. rattaista.

Yhteistyössä