mitä mä en nyt tajuu tässä maailman pienin koira lehti jutussa....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KÄÄK
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

KÄÄK

Vieras
mitä mä en nyt tässä uutisessa tajuu. http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200904089382151_ul.shtml
koira kolmenviikon ikäinen ja on muka jo kasvanu täyteen mittaansa.... siis täh?? toihan on vielä ihan pentu, kyllähän se tuosta vielä kasvaa. vai??

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ne sisarukset olivat kolmeviikkoisia, ei minikoira

kolme viikkoa sitten syntyneen tomin sisarukset.. eikös siitä jo selviä, että tomi on kolme viikkoa vanha :D ja siis toi lause on otettu iltalehestä, ylläolevasta linkistä.

Alkuperäinen kirjoittaja janna:
Ne sisarukset olivat kolmeviikkoisia, ei minikoira

kolme viikkoa sitten syntyneen tomin sisarukset.. eikös siitä jo selviä, että tomi on kolme viikkoa vanha :D ja siis toi lause on otettu iltalehestä, ylläolevasta linkistä.

joo, näin mäkin sen ymmärrsin.
ja joo en haluis noin pientä koiraa, sehän katoais jo ulkona ruohikkoon. ja kissat varmaan söis sen....

Mä kyllä ymmärsin sen niin että sisarukset olivat syntyneet kolmeviikkoa sitten... Ja niin näytti jotkut muutkin ymmärtävän :D

no jos lehdessä lukee näin:
"Kolme viikkoa sitten syntyneen Tomin sisarukset ovat kolme kertaa Tomin kokoisia. "

niin silloin tomi on syntynyt kolme viikkoa sitten MUTTA jos siinä lukisi näin:
"
"Kolme viikkoa sitten syntyneet Tomin sisarukset ovat kolme kertaa Tomin kokoisia. "

silloin sisarukset olisi kolme viikkoisia ja tomi vanhempi.

Mä kyllä ymmärsin sen niin että sisarukset olivat syntyneet kolmeviikkoa sitten... Ja niin näytti jotkut muutkin ymmärtävän :D

"Kolme viikkoa sitten syntyneen Tomin sisarukset ovat kolme kertaa Tomin kokoisia. "

"
"Kolme viikkoa sitten syntyneet Tomin sisarukset ovat kolme kertaa Tomin kokoisia. "

oliko liian raskauttava todiste, kun tuli näin hiljaista? :D ilmeisesti huomasitte, että olitte nyt hieman väärin ymmärtänyt tämän asian :P

"

oliko liian raskauttava todiste, kun tuli näin hiljaista? :D ilmeisesti huomasitte, että olitte nyt hieman väärin ymmärtänyt tämän asian :P

:D myönsi jo edellä oman erheensä. Mutta tuo täysikasvuisuus hämäsi. Eihän kolmeviikkoinen ole LÄHELLÄKÄÄN täysikasvuista!

No mä en ollu edes lukenu koko juttua ennen ku rupesin neuvomaan :D

Kuitenkin, jutusta selviää, että asialla on suht kokenu kasvattaja. Ehkä se osaa arvioida pennun kehityksestä, että milloin se rupeaa olemaan täyskasvuinen? Ja chihuahuat tuskin kasvavat hirveän pitkään, nehän ovat tosu pieniä. Isot koirarodut taas kasvavat pitempään kun ovat suhteessa pienempiä syntyessään.

Yhteistyössä