raskauspahoinvointia iltaisin ja öisin!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
siis jos huono olo on tullakseen niin se alkaa iltapäivisin ja pahenee iltaa kohti.öisin nieleskelen ettei oksu lentäs js mutustelen banaaneja.onneksi ei joka ilta sentäs.muilla ollu samaa?
 
Mulla oli. Sillä erotuksella, että saatoin velloa kamalassa pahassa olossa tunteja iltaisin, mutta oksu ei vaan tullut. Yritin joskus jopa työntää sormia kurkkuun, jotta saisin hetken helpotuksen pahoinvointiin. Toisin kuin monella muulla, syöminen ei mua raskauspahoinvointiin auttanut. Enkä siis kertaakaan koko raskauden aikana oksentanut, vaikka paha olo velloi usein juuri ilta-aikaan.
 

Yhteistyössä