raskausoireitako? kp22/28

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaja

Vieras
Onko kenelläkään ollut pahoinvointia jo ennen plussaa? Mulla on menossa vasta kp 22/28 ja en viitsisi alkaa testailemaan vielä, kun ei siinä kuitenkaan näkyis, vaikka olisikin raskaana.
Mutta tää olo saa mietteliääksi. Mulla oli esikoisesta aina iltaisin hirveän huono olo alussa. Ja sitten kun viikkoja oli enemmän, niin se pahoinvointi yltyi lähes 24/7. Nyt on ollut jo muutaman päivän tosi paha olo, sellainen kiertävä ja vellova, aina iltaisin.
Onkohan mulla vaillinainen mahatauti, vai voisiko tää olla jo raskauspahoinvointia? Onko kenelläkään ollut näin varhaisessa vaiheessa tällaista?

no kuule eiköhän kaikkien oireet mene erilailla.
sanot että ekasta ollu pahaolo ja sitten täällä yrität hakea varmistusta raskaus fiiliksilles. sanot ettet viiti testata ja kuitenkin kaivelet niitä oireitas

No kovasti anteeksi, jos sua noin alkoi häiritsemään. Mä vaan kysyin, että onko kenelläkään ollut pahoinvointia jo ennen plussaa. Ja sanoin, etten viitsi vielä testata, koska negaa näyttäisi varmaankin olipa niin tai näin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No kovasti anteeksi, jos sua noin alkoi häiritsemään. Mä vaan kysyin, että onko kenelläkään ollut pahoinvointia jo ennen plussaa. Ja sanoin, etten viitsi vielä testata, koska negaa näyttäisi varmaankin olipa niin tai näin.

No pahoinvointihan alkaa oikeasti vasta siellä viikoilla 5->
että veikkaisin joko mielikuvitukseksi tai joksikin muuksi taudiksi.

jos toivot raskautta ja sulla on joku selkeä oire ollut aikaisemmissa raskauksissa siirtyy se selkeästi myös seuraavien raskauksien odotukseen ->pään sisällä

miks et testaa niin tiedät missä menet esim huomen aamulla.
henk. koht. ei ole ollut missään neljässä raskaudessa muuta kun nippailua vatsassa (siis ennen viikkoa 5) ja testit olen tehnyt kahdesta vikasta kuusi päivää ennen haaleana plussana.

joten ei se aina mene niin ettei näy testissä.

Kiitos asiallisesta vastauksesta.
Toivon kyllä plussaa. Ja olen ajatellut juurikin niin, että mun oma pikku pää tekee kepposia. Mutta jotenkin se pahoinvointi on niin todellista, että tuli mieleen, että josko jollain olisi ollut pahoinvointia jo ennen plussaa.
Kyllä mä nyt odotan ensi viikkoon sen testaamisen kanssa. Ei ole edes testiä kotona :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kiitos asiallisesta vastauksesta.
Toivon kyllä plussaa. Ja olen ajatellut juurikin niin, että mun oma pikku pää tekee kepposia. Mutta jotenkin se pahoinvointi on niin todellista, että tuli mieleen, että josko jollain olisi ollut pahoinvointia jo ennen plussaa.
Kyllä mä nyt odotan ensi viikkoon sen testaamisen kanssa. Ei ole edes testiä kotona :)

siis sitä tarkoitin, että jos sulla oireitakin alkaa olla noin tarkoittaa se hormonin kohoamista joten jos pahoinvointi liittyisi raskauteen näkyisi luultavasti jo testissä.

Yhteistyössä