Raskauspahoinvointia vai mahatauti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "elina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"elina"

Vieras
Olen nyt rv 5+5, ja kamala olo. Voiko tää alkaa jo tässä vaiheessa?? Huonovointisuutta ollut n. 4-5 pvää. Aikaisemmissa raskauksissa pahoinvointi alkanut vasta vkoilla 7 tai 8...:/

Vai onkohan mulla joku mahatauti? Jotenkin hoopoa että vasta tehnyt testin ja nyt jo kuvottaa, menee alas vaan mehu ja mehujää, kaikki lämpimät ruuat oksettaa.:(

Tiedän ettei raskauksia saisi verrata keskenään, mutta...

ihan hyvin voi olla raskauspahoinvointia, raskaudet niin erilaisia, mä kolmen ekan raskauden aikana voin pahoin ekat 6kk vähintään, mut neljännes vain muutaman päivän ihan alussa.. ennen potkuja en siis ois tienny ees et oon raskaana jollei neuvolas ois kuultu sydänääniä

No voi kääk.:( Mulla kahdessa ekassa tuli kamala pahoinvointi, alkoi rv7 ja loppui kummassakin vkoilla 12-13, kolmannessa pientä kuvotusta iltaisin parin viikon ajan, joskus viikoilla 7-8...

On muuten kaikki samaa sukupuolta, eli ei voi ainakaan pahoinvoinnista ennustaa mitään.:D

Joo , ei voi pahoinvoinneista ennustaa mitään. Ekan & tokan kanssa oksentelin VÄHÄN !!!!

Kolmannen kanssa oksensin koko raskausajan - vielä synnärille sektioon mennessäkin. Ja paino ei ollut noussut juurikaan , koko raskauden aikana.

Ja 2 ekaa oli tyttöjä. Kaikki sanoivat että 3.s on POIKA. Joo munaton poika - eli kolmaskin oli TYTTÖ.

Mulla alkoi myös rv 5+ pahoinvointi kun odotin tokaa. Taisi mennä siis viikko plussatestistä ja sitten alkoi jo oksentelu. Sitä kesti viikolle 16 asti. Suosittelen kokeilemaan postafen nimistä pahoinvointilääkettä, jos pahoinvointi on tosi voimakasta. Se on turvallinen käyttää ja tosi tehokkaan avun toi. Ite en olis pystynyt käymään töissä ilman sitä. Saa apteekeista ilman reseptiä ja lääkärit sitä suosittelee voimakkaaseen raskauspahoinvointiin. Tsemmpiä ja onnea odotukseen!

mua oksetti koko raskauden ajan kaikki lämåimät ruuat...elinkin sitten aika pitkälti jäätelöllä ja kylmillä juomilla jne. eli hyvinkin mahdollista että raskauspahoinvointia!

sehän nyt voi olla kumpaa tahansa, mutta raskauspahoinvointi ei viikkoja katso.
miula oli toisessa raskaudessa ihan alussa n. kolme viikkoa järkyttävän huono olo, en kuitenkaan oksentanut
. pelkät mehujäät & salmiakkiaakkoset menivät alas..

Uusimmat

Yhteistyössä