Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja maji:miepä...tein tänään plussan :wave: !!
eli ne oireet mitä oli mullakin ni olivat sittenkin totta!!
ekana listaan nää :
tissit on ihan törkeen kipeet ja isot!
ja vatsaa jotenki pingottanu..
ja ihan kokoajan ollu sama tunne ko menkat alkais..ei mitään eroo!
polttelee ,pistelee ja koko viikon oottanu et nyt ne alkaa!!
Alkuperäinen kirjoittaja minime:Laitampa tänne nyt noita mahdollisia oireita, kp28/30, ja haalea haamu testissä. Ainoa oire, mikä pisti oikeasti epäilyttämään on se, kun yleensä mulla on jo melkein heti oviksen jälkeen rinnat tosi arat, niin nyt ei oo. Myös valkovuotoa tulee reippaasti ja jonkun verran vihlonu mahaa. lämmöt pomppas eilen 36,9 ja tänään sama. Sitä ennen 36,2-36,5. Kovasti toivotaan nyt että viiva vahvistuu :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Perho:Abby enpä aiemmin tullut ajatelleeksi, mutta mullakin on kuumotellut poskia useamminkin oviksen jälkeen. Nyt siis dpo 12 ja haalea plussa pärähti testiin.
Lisäksi menkkamaista oloa ollut eilisestä. Toivottelen täältä plussatuulia sinne päin!
Mua on huimannu joo tässä kierrossa ja pää ollut kipee monena päivänä,mut on yleensä ennen menkkojakin+aikana.Alkuperäinen kirjoittaja Marde79:Mulla nyt kp29/27-31 ja viikon sisään on pari kertaa ylösnoustessa pistänyt hitosti alavatsaa ja pyöryttänyt. Saas nähdä alkaako ne menkat.. Onko muilla ollut tällaisia vaivoja?