"raskausoire"-ketju

Sintu74 Pahoittelut! :hug:

m-a-y päästään sit yhdessä jännäileen ens viikon lopussa! :)

Nesu Toivotaan, että olisi raskausoireita! :) Mutta hyvä, että olet varautunut siihenkin, että voivat olla pillerien lopettamisesta johtuvaa..sekin voi olla mahdollista..itellä tuli aikamoiset raskausoireet pillerien lopettamisen jälkeen, mutta en sitten heti raskaana ollut..mutta toivotaan, että sä oot! :) Ja sulla tuntuis olevan aika vahvat oireet.. ei mulla sillon ihan tollaset oireet ollu! :)

Vaavimasu Tuolla toisella palstalla taisin jo laittaa, että toivotaan, että olisit nyt raskaana! :) Oireita ainakin tosiaan tuntuu olevan! :)
 
uuu, täällähän on tapahtunut vaikka mitä jännää, ONNEA plussainneille ja tsemppiä vielä sitä yrittäville!! :flower:
Ja tervetuloa uudet oireilijat!!

Mä olen vähän tuolla taustalla norkoillut, ovulaatiota en tässä kierrossa testaile, joten eipä ole ollut mitään erikoista kerrottavaa. Kierto alkaa olla kohtapuolin puolessa välissä, menis vaan aika nopeasti...... Oon muuten juonnu greippimehua, luin jostain että se vois auttaa raskautumiseen :xmas: Kaikkea sitä pitää kokeilla..
 
nellielli Kai se on niin että pessimisti ei pety tjs :D mutta kyllä vähän huolettaa jos nää kivut johtuu pillerien lopetuksesta koska joillain sitten on seuraavallakin kierrolla kovia kipuja vielä ja mulla luomu täti oli joskus tosi armoton ja olin tosi kipee se olikin yks syy miks pillerit joskus alotin.


Tänään ollu tosi kipee nyt illalla kun tulin töistä, ei pystyny kävelee eikä yskii ilman et sattuu ihan sikana, onneks nyt hellittää kun lepää.. noh se mikä ei tapa niin vahvistaa :)
 
Mullakin ollu nyt pari päivää alavatsassa kipuja, vähän menkkatyylistä mut ei sit kuitenkaan, juilii ikävästi ja eilen "kipu" oli kovimmillaan... Kun ei se ole edes kipua niin en tiiä millä sanalla sitä kuvailis... Myös sellasta paineen tuntua on ollu. En tiiä, oisko ovis tuntemuksia, mut ovulaation piti laskujen mukaan olla viikonloppuna, ja nää tuntemukset on kestänyt nyt n.3pv. Onko muilla vastaavia kokemuksia?
 
Nesu Noinhan se on, et pessimisti ei pety ja mikä ei tapa niin vahvistaa! :D Mutta toivotaan, et sun kivut ny alkaa hellittään! Ei kuulosta kyl kauheen kivalta tollanen, ettei ees käveleen pysty ilman että sattuu.. : /

m-a-y Jos sun ovis onkin sit vähän myöhemmin? Eihän sitä tiedä..?
 
voihan sekin olla... mistä näistä tietää :whistle: Nyt on tonne vasemmalle puolelle, josta siis juiliikin noussu sellanen pieni kohouma. Luulin, että kuvittelin vaan mut näytin äsken miehelle ja sekin sen huomas, mitä lie, toivottavasti ei tarvii huolestua.. (?)
 
Heippa! Liityn kans mukaan :)
Olen 21 vuotias ja unohduksen jälkeen päätettiin avomiehen kans että jätän pillerit kokonaan pois :) menkat tuli maanantaina,eli nyt 4. kp. Ja ekaa lasta yritetään.
Eilen testasin jo ekan kerran, aattelin ku 5 päivänä unohdin pillerit et jos silloin ois käyny niin et oisin tullu raskaaksi. Negis oli tietty ja vähän petyinki vaikka en mitään olettanutkaan :D oli vaan jänniä oireita, koko ajan paleli eikä ruoka maistunu.
Tsemppiä kaikille! Toivottavasti pian tärppää :)
 
Onnea teille kaikille plussanneille :)
Nyt alkaa taas oviksen bongailut tässä kuussa ja samoin ne kuvitellut raskausoireet. Kävin tänään katsomassa ystäväni vauvaa,joka on vajaa 2vko vanha. Jotenkin sydämestä riipaisi ja toisaalta olin valtavan onnellinen ystäväni puolesta. Vauvan näkeminen ja antoi itsellekin hieman toivoa tulevaan :) Vaikka meillä on yritystä takana vain vasta vajaa vuosi, niin silti toisaalta tuntuu, että menetän toivoni vauvasta.
 
May: mulle tuli vuosia sitten usein alavatsalle vasempaan, lähes nivusiin kipeä kohouma. Lääkäri totesi sen lieväksi tyräksi. Oli joskus ihan kosketusarkakin. Mitään sille ei tehty, ja ei ole kyllä aikoihin vaivannutkaan. Monesti auttoi, kun painoin omalla kädellä kohoumaa :/
 
Viimeksi muokattu:
mulla se kohouma on niinkun tuossa ihan alavatsalla, munasarjojen kohdalla luulisin... mut eikai tuo mitään vakavaa oo :) huonoa oloa mulla on, ja tänään piti käydä jopa kakomassa pytylle... jospa se johtuu huonosta syönnistä...
 
m-a-y miten mä jostain olisin täältä palstoilta lukenu, et jollain oli kans tollanen kohouma ja se oli sit raskaana? en kyl varmaks sano..mut toi oksentaminen kuulostaa kyl jo kans yhdeltä oireelta.. :) et jos sun ovis on sitten ollukin aiemmin jo ja nyt on sit raskausoireita..hmm.. :) no joo..en ny halua nostattaa toiveita, mut tuli vaan tuollanen mieleen.. :)

minea_ Tervetuloa joukkoon! :wave: Hassut oireet voi johtua tosiaan myös pillereiden lopettamisesta..itellä ainakin tuli pillereiden lopettamisen jälkeen ihan selvät raskausoireet, vaikken sit tosiaan raskaana ollu.. Mut tsemppiä vauvan hankintaan ja toivottavasti plussaat pian! :)
 
minea_ Itekki lopetin pillerit lokakuun alussa nyt on kp 25/27 ja on ollut vaikka mitä kummalisia oireita, mutta itellä alkaa jo vahvistumaan ajatus, että kyllä se täti on tulossa kyläilemään vkl:na, kun kivut muuttunu tutuiksi menkkamaisiksi kivuiksi.


Jos niin käy, että täti tulee käymään , niin ens kerralla täytyy vaan olla tarkempi ovis aikaan ja laittaa peitto heilumaan oikeen urakalla =)
 
mulla on siis menossa 35/24 ja ihan törkeen huono olo,voiko se jo tässä vaiheessa olla? sitte kai tuntuu että on rinnatkin jo ollu kipeet jonku aikaa...
mutta en malttais tehä testiä vielä,kun useesti joutunu pettymään, nuo kierrot on olleet epäsäännöllisiä,mutten taas jaksa muistaa kuinka epäsäännölliset. alavatsassakin tuntuu kummalta,tosin on myös täl viikol ollu menkkakipuja mutta eipä oo alkanu..:/
 
mulla tuli noitten kaikkien vaivojen lisäks tissit hirmu kipeeks kolme päivää sitten, tai siis nännit. Ei kärsi yhtään edes koskee! mutta, mulla on vahva epäilys, että tää on muuta kun raskautta... jos kierto on kohdallaan niin ens viikonloppuna pitäis menkat alkaa...
 
m-a-y Mulla myös tissit oli törkeen kipeet viimeks ku olin raskaana..ei voinu ees nänneihin koskee..ja mahalteen en voinu ees maata kun sattu..älä ny menetä viä toivoas! :) Kuulostaa aikas lailla raskauden oireilta kyl..
 
Tervehdys taas, viikonloppu meni ihan ilman vatsakipuja ja muitakaan oireita, tädin olis pitäny jo tulla kylää mut eipä oo näkyny. Sellasta pientä vellomista ollu,vasemmalla puolella nippailua ja flunssanen olo iski taas.

Onko täällä ketään jotka olis niitä terolut:teja käyttäny, olisin nyt etukäteen kysellyt et jos nyt käy niin et nää on vaan omia kuviteltuja oireita mut menkat ei taho alkaa niin millon ne kandee hakee ja kuka ne määrää ihan TA:n lääkäri?

Jos nyt noita menkkoja ei kuulu ens viikollakaan niin täytyypi tehdä sitten testi =)
 
nellielli nyt olis kp 29/27 en haluu siltikään hätäillä odotan loppu viikkoon ja sit testailen :) Kuitenki vasta ensimmäinen yk ja just lopettanu pillerit niin voi olla vaan pillerien tuomaa toiveajattelua :)
 

Yhteistyössä