N
neitoperho
Vieras
Heippa kaikille!
Hypin täällä seinille ja nyt hieman taustaa miksi! Eli lopetin pillerit viime kuussa ja alettiin yrittämään perheenlisäystä. Mulle noita raskauden oireita on tossa ollu noin viikon vaik kuukautiset ei viel myöhässä vaik en noiden pillereiden vuoksi tiedä tota kiertoonikaan. alavatsa ollu jotenkin omituinen, turvottaa ja repii ja nyt sit viel tissit tullu kipeiksi ihan kuin jotkut kivet ois rintojen sisällä. Päätin sit tänään tehdä apteekin raskaustestin. Hirveellä kiireellä tein sen ennenkuin lähdin duuniin ja ei viivaa näkyny heti. Sitten tulin töistä kotiin ja muistin sen testin. Eli siinä on selkeä onnistumisviiva ja maailman himmein toinen viiva. Eli oonko raskaana vai en? Kertokaa te viisaammat. Huom! mun mieskin näkee sen viivan siin tikussa, eli ei kuviteltu vaik himmee onkin!!!
Hypin täällä seinille ja nyt hieman taustaa miksi! Eli lopetin pillerit viime kuussa ja alettiin yrittämään perheenlisäystä. Mulle noita raskauden oireita on tossa ollu noin viikon vaik kuukautiset ei viel myöhässä vaik en noiden pillereiden vuoksi tiedä tota kiertoonikaan. alavatsa ollu jotenkin omituinen, turvottaa ja repii ja nyt sit viel tissit tullu kipeiksi ihan kuin jotkut kivet ois rintojen sisällä. Päätin sit tänään tehdä apteekin raskaustestin. Hirveellä kiireellä tein sen ennenkuin lähdin duuniin ja ei viivaa näkyny heti. Sitten tulin töistä kotiin ja muistin sen testin. Eli siinä on selkeä onnistumisviiva ja maailman himmein toinen viiva. Eli oonko raskaana vai en? Kertokaa te viisaammat. Huom! mun mieskin näkee sen viivan siin tikussa, eli ei kuviteltu vaik himmee onkin!!!