RASKAANAKO?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neitoperho
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

neitoperho

Vieras
Heippa kaikille!
Hypin täällä seinille ja nyt hieman taustaa miksi! Eli lopetin pillerit viime kuussa ja alettiin yrittämään perheenlisäystä. Mulle noita raskauden oireita on tossa ollu noin viikon vaik kuukautiset ei viel myöhässä vaik en noiden pillereiden vuoksi tiedä tota kiertoonikaan. alavatsa ollu jotenkin omituinen, turvottaa ja repii ja nyt sit viel tissit tullu kipeiksi ihan kuin jotkut kivet ois rintojen sisällä. Päätin sit tänään tehdä apteekin raskaustestin. Hirveellä kiireellä tein sen ennenkuin lähdin duuniin ja ei viivaa näkyny heti. Sitten tulin töistä kotiin ja muistin sen testin. Eli siinä on selkeä onnistumisviiva ja maailman himmein toinen viiva. Eli oonko raskaana vai en? Kertokaa te viisaammat. Huom! mun mieskin näkee sen viivan siin tikussa, eli ei kuviteltu vaik himmee onkin!!!

Toivottavasti on tärpännyt!

Mutta testeihin ei pitäisi kurkkia sen ""odotteluajan"" päätyttyä, mikä apteekin omassa testissä on 10 minuuttia. Ohjeissa ainakin sanottiin, että tulos voi olla väärä sen jälkeen.

No mutta testailepa huomenna tai ylihuomenna uudestaan paremmalla ajalla!

Täällä pidetään peukkuja!

Jos menkat eivät ole vielä myöhässä, niin JOS on tärpännyt, ei vahvaa viivaa vielä välttämättä näy. Testitulos tulee kuitenkin lukea joka tapauksessa sen testissä mainitun ajan sisään, muuten tulos (plussakaan) ei ole luotettava, koska jotkut testit voivat ajan kanssa reagoida kemiallisesti ja näyttää plussaa ilman raskaushormoniakin. Eli odottelepa ainakin muutama päivä ja tee uusi testi, onnea matkaan!

Jep, kyllä sinne apteekkiin täytyy huomenna heti aamusta mennä. Onneksi on vapaapäivä, niin ehtii asiaan paneutua. Mä vaan olen niin malttamaton, että pitäisi heti tietää. Uskomatonta se olis jos heti ekalla kierrolla olisi tärpännyt. Mutta huomisiin!! Kiva kun joku on hengessä mukana!

Toivottavasti Neitoperholla tärppää.

Muistelin tässä itse, että kun viime joulukuussa lopetin pillereiden syönnin (ja olin syönyt niitä ainakin 15 vuotta melkein putkeen), niin parilla ekalla kierrolla sain raskausoireilta tuntuvia tuntemuksia (rintojen arkuutta yms.) En silloin ollut raskaana, joten päättelin, että elimistöni vain reagoi omaan hormonituotantoonsa palaamista. Jälkeenpäin noita oireita ei tullut, joten tasapaino ilm. saavutettiin, menkatkin ovat sen jälkeen olleet suht säännölliset. Mutta raskaaksi en ole vielä tullut, ja olemme jo siirtyneet klinikan tutkimuksiin (syinä ikä, mun ent. endo, muut lääkitys).

Hei!
Eli tilanne edelleen, että odotellaan ja jännäillään. Torstaina pitäisi menkat alkaa ja JOS menkat ei viikonloppuna ala niin ehkäpä sitten maanantaina teen testin. Vein meinaa maanantaina labraankin pissanäytteen, mutta ystäväni joka on labrahoitajana siellä tk:ssa sanoi, että himmeitä positiivisia saa jo kun menkat päivän myöhässä. Yleensähän sinne saa viedä näytteen kun menkat 2 viikkoa myöhässä. Nyt on oloa et menkat ois alkamassa, mutta toivon hartaasti ettei alkaisi. Ilmoittelen sitten ensi viikolla viimeistään positiivisia tai negatiivisiä uutisia.
Kaikille tuhannesti onnea yrityksillenne!
Mä oon jo päättänyt et jos menkat alkaa, niin tämä tyttö pääsee shoppailemaan jotain tosi ihanaa itselleni niinku lohdutukseksi...ja niin voisi tehdä joka kuukausi jos menkat alkaa!!
Kertokaa vielä joku mistä se täti sana tulee kun puhutte menkoista. nim. totaalisesti out.

Hei

Minäkin lopetin pillerit viime kuussa ja mulla oli samanlasia oireita et oisin ollut raskaana. niinpä tein kaksikin testiä negaa näytti johtui varmaan pillereistä kun lopetti et oli tissi kipeet ja mahaa vihloo. No mut odottelen kanssa menkkoja ja Onnea sulle

Kiitoksia sulle justagirl valaistuksesta, nyt olen taas himpun verran viisaampi. Kuinka paljon sun menkat on Sanni myöhässä, kun oot testit tehny ja ilmeisesti luopunut toivosta ettet raskaana ole? Mulle meinaa ekan raskauden kohdalla sain kaksi negatiivista raskaustestiä ennen positiivista siis samassa kuussa. Tein ekana kun menkat oli päivän myöhässä ni testin ja negaa näytti ja sitten toisen kun menkkoja ei kuulunu ja olin jo luopua haaveistani, mutta koska menkkoja ei kuulunut ja valmistumisbileet tiedossa niin teinpä kolmannen testin ja positiivinen vihdoinkin. Toisinsanoen: niin kauan kun ei kunnon menkkoja kuulu niin kauan toivoa on!

Heippa Sanni!
Mulla on tullut jokaisella kerralla kun olen ollut raskaana (lue: kaksi onnistunutta raskautta ja nyt tyttö 3v. ja poika 6v.) niin sellaista kinuskinväristävuotoa. Pojasta vuosin oikein kunnolla vielä raskausviikolla 7 verta. Joten mulla on Sanni peukut ja varpaat pystyssä, että olisi tärpännyt!!

Minunkin mielestäni lapset piti ""tehdä"" nuorena, mutta erinäisten elämänkohtaloiden takia ei ihan niin onnistunutkaan... ei ollutkaan kenen kanssa tehdä ja halusin lapselleni kunnon isän... sitten ei heti tärpännytkään... eli mietitäänpä joskus näitä puheitamme ;-)

Hei vaan sinä niin! eipä noita mielipiteitä siitä, että lapset pitää tehdä nuorena ottaa vakavasti vaikka ei itsellä toi lapsien hankinta ole osunutkaan niin nappiin. Joidenkin mielestä lapset tehdään nuorena toiset taas haluavat ekana edetä uralla ja ajatella lapsia vasta sitten, joku taas ei halua lapsia koskaan eikä me muut voida sitäkään mielipidettä arvostella. sana on vapaa kuitenkin. Muistetaan sekin että lapset on lahja!

Mlloin tk:n pissatestissä näkyy kohonneet HCG-arvot? Kuinka aikaisin sinne siis voi mennä? Mulle lääkäri määräsi viime kierrossa testin, mutta sanoi, että jos menkat alkavat niin mene joskus toiste jos haluat. No, menkat alkoivat ennen kun testiin piti mennä ja siellä se odottelee jos menisi.

Yhteistyössä