H
"hepsu"
Vieras
Menkat piti alkaa 29.-31. päivä viime kuuta. Tähän päivään mennessä ei ole alkanut.
Kaksi raskaustestiä tehty, toinen 1.9. ja toinen tänään.
Ekassa testissä tuli testiviivan kohdalle hailakka viiva. Sama tänään, mutta viiva tuli vain hitusen nopeammin. Viivat ovat kuitenkin ihan silmillä nähtävissä.. Ja testit siis tehty oikein (molemmat viivat näkyvät).
Mitä tästä pitäisi ajatella, raskaana vai ei?
En nyt ite tahdo oikein uskoa että olisi positiivinen
Kaksi raskaustestiä tehty, toinen 1.9. ja toinen tänään.
Ekassa testissä tuli testiviivan kohdalle hailakka viiva. Sama tänään, mutta viiva tuli vain hitusen nopeammin. Viivat ovat kuitenkin ihan silmillä nähtävissä.. Ja testit siis tehty oikein (molemmat viivat näkyvät).
Mitä tästä pitäisi ajatella, raskaana vai ei?
En nyt ite tahdo oikein uskoa että olisi positiivinen