Raskaanako? Raskaustesti asiaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hepsu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hepsu"

Vieras
Menkat piti alkaa 29.-31. päivä viime kuuta. Tähän päivään mennessä ei ole alkanut.
Kaksi raskaustestiä tehty, toinen 1.9. ja toinen tänään.
Ekassa testissä tuli testiviivan kohdalle hailakka viiva. Sama tänään, mutta viiva tuli vain hitusen nopeammin. Viivat ovat kuitenkin ihan silmillä nähtävissä.. Ja testit siis tehty oikein (molemmat viivat näkyvät).

Mitä tästä pitäisi ajatella, raskaana vai ei?

En nyt ite tahdo oikein uskoa että olisi positiivinen :o

Voi olla, että alkion kiinnittyminen on jostain syystä viivästynyt parilla päivällä, silloin käy niin, että menkat voi tulla ja 'raskaus' menee kesken, tai tulee pientä tuhruvuotoa tai menkat jää jo pois. Tai jostain muusta viivästyksestä hcg-nousee hitaasti.

odota nyt vielä muutama pv vaikka joku 3 pv ja tee sitten uus testi jos ei menkat ala, mutta todennäkösesti kyllä oot raskaana niinkun joku tuossa jo sano että ei ne viivat tyhjästä sinne ilmesty, toisilla tuo hcg hormooni nousee vaan hitaammin kun toisilla,ei se välttämättä tarkota yhtään mitään huonoa vaikkei heti tuu selkee vahva plussa viiva!

Mä olen ollut kolme kertaa raskaana ja vasta viikon päästä kun menkkojen olis pitänyut alkaa on tullut vasta kunnon viivat. Joka kerta...jos ne kuitenkin hyvin erottuu niin kyllä sä raskaana olet, usko pois vaan.

mulla piti menkat alkaa joskus 15 päivä viimekuuta, vaan eivät alkaneet. Tein varmuudeksi testinkin heti kun menkkoja ei kuulunut, näytti negaa. Ajattelin et ihan normaalia et menkat ei tullu, koska oli vasta yhdet ollu imetyksen vähentämisen jälkeen.
No nyt tein muutama päivä sitten uuden testin kun oli jotenkin niin kummallinen fiilis.. ja vahva plussa tuli!

Kyllä se on selvä asia, että raskaana olet! Onnea siitä :) Sitä ei tietysti vielä tässä vaiheessa voi vielä tietää, että tuleeko alkuraskauden keskenmenoa. Mutta raskaana olet joka tapauksessa nyt!

Yhteistyössä