Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mm:meillä ei neuvolasta suositeltu ottamaan tota. sanoivat vaan että THL:lta vakuutetaan, että rokote on turvallinen, mutta sitä kun ei ole tarpeeksi keretty tutkia niin ei suosittele. kertoi kuitenkin että sen saan jos haluan. mutta mä en ole niin tyhmä että sairastuttaisin itseni ja vauvani ottamalla kehooni tollasta myrkkyä. mulla myös muutama tuttava on lääkäreitä eikä hekään suosittele ottamaan rokotetta.
Alkuperäinen kirjoittaja mm:meillä ei neuvolasta suositeltu ottamaan tota. sanoivat vaan että THL:lta vakuutetaan, että rokote on turvallinen, mutta sitä kun ei ole tarpeeksi keretty tutkia niin ei suosittele. kertoi kuitenkin että sen saan jos haluan. mutta mä en ole niin tyhmä että sairastuttaisin itseni ja vauvani ottamalla kehooni tollasta myrkkyä. mulla myös muutama tuttava on lääkäreitä eikä hekään suosittele ottamaan rokotetta.
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Alkuperäinen kirjoittaja mm:meillä ei neuvolasta suositeltu ottamaan tota. sanoivat vaan että THL:lta vakuutetaan, että rokote on turvallinen, mutta sitä kun ei ole tarpeeksi keretty tutkia niin ei suosittele. kertoi kuitenkin että sen saan jos haluan. mutta mä en ole niin tyhmä että sairastuttaisin itseni ja vauvani ottamalla kehooni tollasta myrkkyä. mulla myös muutama tuttava on lääkäreitä eikä hekään suosittele ottamaan rokotetta.
Tarkentaisitko vielä että mistä myrkystä puhuttiin?
Alkuperäinen kirjoittaja mitä?:Alkuperäinen kirjoittaja mm:meillä ei neuvolasta suositeltu ottamaan tota. sanoivat vaan että THL:lta vakuutetaan, että rokote on turvallinen, mutta sitä kun ei ole tarpeeksi keretty tutkia niin ei suosittele. kertoi kuitenkin että sen saan jos haluan. mutta mä en ole niin tyhmä että sairastuttaisin itseni ja vauvani ottamalla kehooni tollasta myrkkyä. mulla myös muutama tuttava on lääkäreitä eikä hekään suosittele ottamaan rokotetta.
En usko sua. Neuvolat eivät voi ominpäin tehdä päätöksiä vaan saavat ohjeensa ylempää. Jos näin kuitenkin on tapahtunut niin kerrotko mistä neuvolasta on kysymys. Nimittäin kyse on kyllä virkarikoksesta.
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Niin, mun isäni suositteli ja hän on lääkäri (joten hän varmaan tietää kaiken. Aikoo itsekin ottaa sen.
Kuka tahansa lääkiksestä valmistunut ei kelpaa asiantuntijaksi, vaan luotan virologeihin ja alan tutkijoihin ennen kaikkea. Esim. ortopedi ei missään tapauksessa ole alan asiantuntija..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja qaw:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Niin, mun isäni suositteli ja hän on lääkäri (joten hän varmaan tietää kaiken. Aikoo itsekin ottaa sen.
Kuka tahansa lääkiksestä valmistunut ei kelpaa asiantuntijaksi, vaan luotan virologeihin ja alan tutkijoihin ennen kaikkea. Esim. ortopedi ei missään tapauksessa ole alan asiantuntija..![]()
Tästähän mä olen kanssa täällä puhunut. Antti Heikkilä, niin mukava mies kuin onkin, ei ole asiantuntija juuri tässä rokoteasiassa pelkästään sen perusteella että on lääkäri.
Mutta ne jotka eivät halua rokotetta etsivät kivenkin takaa sen yhden mielipiteen joka on yhtenäinen oman kanssa ja hellivät sitä sitten.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joku lukee ja jatkokouluttaa itseään myös koko ajan, toinen hoitelee pikkuvastaanottoaan eikä pidä itseään ajan tasalla edes sen verran kuin lääkärin kuuluisi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joku lukee ja jatkokouluttaa itseään myös koko ajan, toinen hoitelee pikkuvastaanottoaan eikä pidä itseään ajan tasalla edes sen verran kuin lääkärin kuuluisi.
Kumpaan ryhmään uskot Antti Hiekkilän kuuluvan?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Siiruli:Neuvolantäti suositteli ottamaan rokotten, samoin lääkäri, mutta enempää tietoa täällä ei vielä ollut rokoteajoista, tms.
Missä päin Suomea asutte Pessi ja Empuu, kun mua taas pelottaa että täällä meidän kunnassa ollaan mattimyöhäisiä näiden järjestelyjen kanssa...