Rasittava mummo neuvoo nykyneitoja

vierailija
Kuules Pirkko Arstila... Minua on ahdisteltu seksuaalisesti niin paljon elämäni aikana että "flirttailevat helmat" koen sinulta seksuaalisen ahdistelun uhriksi kehottamiseksi.Miksi alistat naista seksuaalisen himon objektiksi? Miksi naisen pitäisi kiinnittää miehen huomio ja flirttailla hänelle? Puen collarit juuri siksi, että ne ovat epäseksikkäät lörppöhousut!
 
Mielestäni törkeintä tuossa oli nuoren naisen vartalotyypin arvostelu. Voisi mummeli hieman miettiä taas, vaikea sitä on jotain ihme suomalaisugrilaista kroppaansa alkaa muunnella gasellin näköiseksi.
Oli kyllä joo ärsyttävää.
Paljon kehittävämpää olisi, kun vanhemman viisaudella kehottaisi nuoria olemaan ylpeitä kropastaan, oli minkä mallinen tahansa.
 
vierailija
Kuules Pirkko Arstila... Minua on ahdisteltu seksuaalisesti niin paljon elämäni aikana että "flirttailevat helmat" koen sinulta seksuaalisen ahdistelun uhriksi kehottamiseksi.Miksi alistat naista seksuaalisen himon objektiksi? Miksi naisen pitäisi kiinnittää miehen huomio ja flirttailla hänelle? Puen collarit juuri siksi, että ne ovat epäseksikkäät lörppöhousut!
Collarit? Mitä ne on? Väljät housut on aivan eri asia mistä mummeli puhui. Tiukoista housuista mistä näkyi kaikki
 
Ois kyllä kertakaikkisen kamalaa jos pitäsi vielä nykypäivänä alkaa miettiä miten muut näkevät mut tai sen miten pukeudun. :confused:

Ajatelkaa, miten ahdistava ja kaavoihinkangistunut elämä tollakin on ollut!
 
Aika jännä muuten sekin, että ellei bilepukeutumista tai kinkyilyä lasketa, niin ehkä eniten mulle on flirtattu ja availtu ovia ja muutoinkin osoitettu huomiota silloin kun olen ollut pukeutuneena työvaatteisiin. Turvakengät ja työhousut ja kypärä on ilmeisesti mekonhelmoja houkuttelevampi miespuolisten mielestä.

Ehkä ajat vaan ovat muuttuneet. Ja hyvä niin!
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
Aika jännä muuten sekin, että ellei bilepukeutumista tai kinkyilyä lasketa, niin ehkä eniten mulle on flirtattu ja availtu ovia ja muutoinkin osoitettu huomiota silloin kun olen ollut pukeutuneena työvaatteisiin. Turvakengät ja työhousut ja kypärä on ilmeisesti mekonhelmoja houkuttelevampi miespuolisten mielestä.

Ehkä ajat vaan ovat muuttuneet. Ja hyvä niin!
Tä on muuten niin totta... jostain kumman syystä remonttireiskan kuteet naisella saa miehen jos toisekin innostumaan.
 
vierailija
Heidät kun on usein ylistämällä alistettu, vaikka eivät aina itsekään sitä tiedä.
Tämä. Harva nainen tajuaa, kuiinka oma mies manipuloi juuri tällä tyylillä + monilla muilla. Kun kehuu sopivasti niin saa muutettua naista ja naisen pukeutumista oman maun mukaiseksi. Lopetan yleensä ko. vaatteiden pitämisen jos mies yrittää manipuloida.
 
Ei ollut kireitä pierunkuoria. Pipo oli korvia lämmittämässä ja lahkeet normaalin pituiset. Sillloin tuli ne hopparivaatteet muotiin Suomessa. Joo, persus saattoi välillä roikkua jossakin alhaalla, mutta ikinä ei näkynyt vakoja missään :oops:
Minun nuoruuteni aikana pidettiin kireitä pierunkuoia, mutta kroppa oli sen mukainen, että ettei ne vakoa hangannut. Mun eka ex-mies tuli pitkästä aikaa käymään Suomessa, ja ihmetteli, miten suomalaiset teinikaunottaret ja naiset ovat nykyisin aivan liian suuria ... "Ei meidän nuoruudessamme (y)..."
 
Pin
Ei sillä, että kenenkään pukeutuminen kuuluisi mulle paskaakaan, mutta mainittakoon silti, että kauniimmin teinit pukeutuvat nykyään mitä 2000-luvun alussa kun itse olin se 15-kesänen... :D
 
vierailija
Kuules Pirkko Arstila... Minua on ahdisteltu seksuaalisesti niin paljon elämäni aikana että "flirttailevat helmat" koen sinulta seksuaalisen ahdistelun uhriksi kehottamiseksi.Miksi alistat naista seksuaalisen himon objektiksi? Miksi naisen pitäisi kiinnittää miehen huomio ja flirttailla hänelle? Puen collarit juuri siksi, että ne ovat epäseksikkäät lörppöhousut!
Mä taas puen sen taki kun ne on parhaat pitää tai verkarit mut sama asia!! Transut saa pitää ton vitun pirkon vaatteet. Mekko on 1 sairaista vatteista mitä on keksitty. iahn vitun paska vaate ja ruma ja paska
 
vierailija
Pitäisin hameita mutta sitten tuleekin nää kauhistelevat mummot kysymään syönkö mitään!

Jalkani kun on ihan peritysti todella ohkaiset. Treeniä tehty kyllä vaikka kuinka, mutta ei näihin mittään tule :/

Enemmänkin muhkeajalkaisilla on vaan oikeus käyttää hameita :(
 

Yhteistyössä