Rakkausviestit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihmettelen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ihmettelen

Vieras
Kun laitan kullalleni tekstiviestin ""rakastan sinua"" - ihan vain ilahduttaakseni joskus niin hän ei vastaa mitään.
Mulle tulee siitä paha mieli vaan en voi silti sanoa mitään. Ruinarihan sitä muuten on.

Jos kultasi ajattelee, että olet heittänyt tuon viestin vain ilahduttaaksesi mutta et todella tarkoita sitä vakavasti, niin paha siihen on vastata - varsinkaan jos ei itse ole omista tunteistaan vielä varma sinua kohtaan.

Niin...ruinari sinä olet jo nyt! Mua ärsyttäis suunnattomasti jos mieheni lähettelis mulle viestejä vain saadakseen varmistuksen minun tunteistani...katopa peiliin ja mieti. Jos laitat viestin epäisekkäästi vain ""ilahduttaaksesi"" et odota vastausta...mutta olisi kiva jos miehesi yllättäisi sinut tuollaisella viestillä ihan oma-alotteisesti. Yllättääkö?

Saana:Itseasiassa en kyllä hae varmistusta tunteilleen, näitä viestejä lähettelen todellakin hyvää mieltä tuottaakseni.
Kommenttisi lopussa onkin se pointtini: kovasti toivoisin itsekin joskus saavani vastaavia!

Mitä tulee tuohon vastaamiseen niin mun mielestä viesteihin vastaaminen on yksinkertaisesti kohteliasta ja rakkausviesteihin vastaaminen toisesta välittämistä.

Jospa mies ei hoksaa lukea viestin lähettäjää ja luulee tekstarin tulleen salarakkaaltaan, poistaa sen heti niin kuin viisaan miehen pitääkin, eikä tietenkään vastaa sulle mitään!

No okei, olin vähän tyly. Onko miehesi muuten romanttista sorttia? Jos hän ei vain yksinkertaisesti älyä vastata kun ei ehkä itse odottaisi vastausta. Varmaan hän viesteistä silti ilahtuu.

Jos joku päivittäin tai usein lähettää toiselle minä rakastan sinua viestejä, niihin on turha joka kerta vastata ""kiitti"".

Jos se todella on tarkoitettu ilahduttamaan, niin vastausta siihen ei kannata odottaa, ainakaan joka kerta, vaikka se kivaa olisikin. Muuten viesteistä tulee rasite.

Liian usein lähetetyt ""minä rakastan sinua""-viestit eivät ole iloinen yllätys, vaan tapa, jota miehesi osaa jo odottaa sinulta.

Ap, vaihda taktiikkaa.

Kerro miehellesi jotain muuta, kerro jotain sinulle tapahtunutta, ilmaise tunteesi toisin.

Liitä viestiisi joku kysymys, johon voit odottaa vastausta. Näin SAAT sen kaipaamasi vastauksen :) Jos mies ei edes kysymykseen vastaa mitään, vaikka ehtisikin, sitten on jo kyse huonoista tavoista.

Tai SOITA miehellesi ja sano nuo maagiset sanat ja katso sanooko mitään takaisin. Silloin tuon kiitoksen sanomiseen on taatusti aikaa :)

Ja onko sillä merkitystä, vastaako mies ""kiitos"" vai ""minäkin rakastan sinua""?

Ei pitäisi olla! ...ellet edellytä, että rakkauskeskustelut ovat täysin automaattisia ja niihin pitää aina vastata ""niin minäkin rakastan sinua""?

Pystyykö mies muuten puhumaan tunteistaan avoimesti?

Mitä tulee tuohon vastaamiseen niin mun mielestä viesteihin vastaaminen on yksinkertaisesti kohteliasta ja rakkausviesteihin vastaaminen toisesta välittämistä""

Samaa mieltä ap
ja jos mies sanoo ettei kerkii vastaa/textailla jotakin takaisin kun on niin kiireinen työ, niin se on paska puhetta.
mix?
no koska, kerkiihän se käydä paskallakin? olisi sitten aikaa viestittää jotakin kivaa takaisin jos oikeasti välittää naisesta?
vai ollaanko me naiset ihan tolloja jos tulee paha mieli kun mies ei lähetä mitään takaisin VARSINKIN jos suhde on alkuvaiheessa?

Mä en kyllä aina ehdi käydä paskalla työpäivän aikana. Ja monesti mies on laittanut viestiä kun olen palaverissa ja puhelin on jäänyt työpisteeseeni. Vastaan kyllä yleensä kun aikaa on. Ja jos ehdin käymään paskalla, pelaan yleensä samalla kännykkäpeliä. Voisihan siinä tietysti lähettää rakkaudentunnustuksia miehelle, mutta jotenkin se tuntuisi kornille siinä tilanteessa...

Voithan kokeilla laittaa viestiin rakkaudentunnustuksen lisäksi jonkun kysymyksen, johon miehen pitäisi vastata..

Ja toiset tykkää paskantaa ihan rauhassa. Jos vaikka se paskallakäynti on ainoa rauhallinen hetki koko työpäivän aikana, niin ehkä silloin haluaakin vaan rauhoittua ja ajatelle omia juttujaan.

Mulla oli kaksvuotinen suhde, jonka aikana sain kolme tekstiviestiä: Ok, Ok ja Selvä!
Itse lähetin kyllä hyvänyön toivotuksia ja pusi pusi viestejä. Ei vastausta. Tollanen on ihan paskaa, mutta kaikki eivät vain ole samanlaisia, pitävät katsos muita asioita tärkeämpinä eivätkä ymmärrä, että jollekkin joku viesti voi olla ilahduttava asia.

Uus kaveri lähettää rakakusviestejä ihan oma-aloitteisesti. Ihanaa!

No juu, mielestäni mies muuten on ihan tunteikas ja todella kova puhumaan asioista.
Tämä ilahduttamispuoli on hänellä kyllä tosi hakusessa kaikin tavoin kun aloin ajattelemaan - tarkoitan siis juuri niitä sellaisia kivoja juttuja joita tehdään ihan minun ilokseni.

Jokainen on tietysti sellainen kuin on mutta kyllä hän työssään ja vieraammille ihmisille on ihan hirmu kohtelias ja huomioonottava - ja oikein kertookin miten saa hyvän mielen kun saa ilahduttaa ihmisiä... Sanotaanhan sitä että suutarin lapsella ei ole kenkiä joten kait mä sitten olen turhan lähellä ja itsestäänselvä.

Juu ymmärrän hyvin mitä tarkoitat. Minulla on sama tilanne: kun lähetän miehelleni pusi-pusi viestin, niin ei mitään vastausta. Mutta sitten ajattelin, että ei sitten. Ei viestitellä. Nykyään laitan viestiä miehelleni vain, jos minulla on jotain tärkeää asiaa. Mieheni kuuluu juuri niihin, jotka eivät osaa oikein kunnolla tunteitaan näyttää. Mutta en minä mitään timanttikoruja tai ruusupuskia odotakkaan! Mutta olihan sitä tänään kiva käydä kävelyllä yhdessä, kun mies otti kädestäni kiinni. Ne on ne pienet asiat... :)

no mitä sitten jos kysyy jotakin mutta toinen ei vaan vastaa?
mitä ajattelisit? minkälainen tunne sinulle tulee jos et saa vastausta takaisin ja suhde on alkuvaiheessa?

mun muru laittaa omatoimisesti et rakastaa mua ja et odottaa et nähtäis ja kertoo ikävästään.. niit on ihana lukee ikävä vaan niin kasvaa ja sit joka ilta tulee hyvänyön toivotuksia ja haleja ja pusuja niit olis paljon kivempi saada oikeesti.. se on kun mies on istumas ja vierailul pääsee sillo tällö vkloppusi ja saa viettää puoltoista tuntia sen kaikkein rakkaimman kans.. olis helpompaa jos ei sais niit paljoo, mut hyvä mielihän niist tulee.. välii iltasin tulee melkei itku vaik tietää et murul on si kavereit ja se voi soitel.. mut kun olis paljon ihanempaa nukahtaa sen oman miehen kainaloo ja herätä siit uuteen aamuun.. mä saan odottaa kesään et mun mies pääsee 3 päivä siviili lomal ja sit joutuu taas oleen erossa.. mut jos rakastaa toista nii jaksaa odottaa ja ymmärtää myös jos ei joka päivä kuule sitä et rakastaa kun siel on moni joka käyttää samaa puhelinta.. nyt oottelen lauantait niin pääsen kattoon murua ja saan viettää sen pienen hetken sen kans:)

Saana:Itseasiassa en kyllä hae varmistusta tunteilleen, näitä viestejä lähettelen todellakin hyvää mieltä tuottaakseni.
Kommenttisi lopussa onkin se pointtini: kovasti toivoisin itsekin joskus saavani vastaavia!

Mitä tulee tuohon vastaamiseen niin mun mielestä viesteihin vastaaminen on yksinkertaisesti kohteliasta ja rakkausviesteihin vastaaminen toisesta välittämistä.

No vastasit jo itse,. Minun mielestä sinun nk. rakkaasi taitaa olla vähän kevillä tunteilla varustettu eikä tunne samoin. Ei siis välitä niin kovasti kun toivot. Tämä on minun tulkinta miehistä . ne on suoria ja luotettavia jos vaan suostuu lukemaan niin kuin asiat on eikä muokkaa niitä päässään.

Viimeksi muokattu: