Viesti joa ei voi esittää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Taesto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Taesto

Vieras
Äskön saen Soneran ropelaatorilta tekstiviestin, että: "Olet saanut multimediaviestin, jota ei voi esittää."

Minkä ihmeen takkie ne eivät voe sitä mulle esitteä? Minenoo mittää pahhoa kellekkää tehny!

Huomenna soetan Helsingin espoon tikkurilaan ja kysyn assien oekeata laetoa: Minkä tähen mulle ei voe esitteä sitä viestie? Oonko ollu paha kellekkään? Häh? En varmana!

Vihassa

Taesto!

mutta nyt vaan Taisto soitat sinne Soneralle, että jos ei viesti rupee näkymään, tämä on sitten teidän osiltanne Viiiiiiiimeeeeeinen Taaaaaaisto....!

Tänne sen kun purat mieltäs vaan jatkossakin :)

Asia ärsyttää minua myös. Saan silloin tällöin multimediaviestejä työpuhelimeen, jolla en pääse wappiin jossa ne voisi avata monen mutkan kautta ja kirjoittelemalla pitkiä ja hankalia koodinumeroita. Joskus olen vaivautunut lähettämään viestit kotinumeroon, jolla pääsen wappiin. Mutta liian työlästä se on.

En oo paha minäkää. Monesti kysyn eokolta, että enkö oo ollu hyvä, mitä? Oonko kieltäny kirkolla käömästä. Eipä tuo virkkanu mittään, kun ei osannu vastata.
Silti se vaen lähti sen mehtipomon matkassa sinne Kuhmoon

Siinä viestissä oli mihin sivulle pitää mennä, ja siellä oli laatikko johon se viestissä ollut salasana kirjoitettiin. Kas kummaa, kun kuvallinen vapuntoivotus sieltä ilmestyi.

Yhteistyössä