Rakastan sua :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rakas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rakas

Vieras
Tekstailetteko/soitteletteko miestenne kanssa kun ette näe (molemmat töissä tms )? Kerrotteko rakastavanne joka kerta?

Musta on ihanaa, että me miehen kanssa aina viesteissä kirjoitamme rakas, rakastan sua jne, samoin myös puhelun lopussa aina kerromme rakastavamme, kuten tottakai kotona ollessakin useasti. Ei mun mielestä sitä voi liian useasti sanoa, päinvastoin on ihanaa kuulla olevansa rakas ja sanoa se toiselle :)

Meillä lähetetään työpäivän aikana vähintään yksi viesti, missä on viimeisenä MRS (= minä rakastan sinua) Lähettäjä voi olla kumpi vaan. Joskus ei lue muuta viestissä kuin MRS :heart:

Ihanaa, meitä on monia :) Mun mielestä aivan ihana tapa toi rakkausviestittely. Mekin päivittäin laittelemme rakkausviestejä <3 Ja ei se tapa ole hiipunut, vaikka olemme yhdessä kauan olleetkin kun monet niin väittävät, että alkuhuumaa se..onneksi meillä sitten alkuhuuma on kestänyt vuosia :)

Haluan myös lapselleni opettaa saman, että tunteistä voi puhua, eikä niitä tarvitse kätkeä. Ja vauvallemme sanonkin päivittäin, että hän on kultamme rakkaamme :)

meillä mies voi lähettää kesken päivän viestin kuinka onnellinen kun silla on mut. ja usein sanotaan että rakastetaan

niin ja yhesä meki ollaan oltu 8 vuotta ettei kai enään alkuhuumaa

Alkuperäinen kirjoittaja rakas:
Ihanaa, meitä on monia :) Mun mielestä aivan ihana tapa toi rakkausviestittely. Mekin päivittäin laittelemme rakkausviestejä <3 Ja ei se tapa ole hiipunut, vaikka olemme yhdessä kauan olleetkin kun monet niin väittävät, että alkuhuumaa se..onneksi meillä sitten alkuhuuma on kestänyt vuosia :)

Haluan myös lapselleni opettaa saman, että tunteistä voi puhua, eikä niitä tarvitse kätkeä. Ja vauvallemme sanonkin päivittäin, että hän on kultamme rakkaamme :)

Meillä on aina tytön kuullen sanottu minä rakastan sinua. Nyt hän (melkein 4v) huutelee päivittäin "äiti, määäää rrrrraaakkaaasssttaaannn sssuuuuuaaaa!" No mitäs tuohon voi muuta sanoa, kuin minäkin sinua. Ihana lapsi! :heart: :D

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja rakas:

Meillä on aina tytön kuullen sanottu minä rakastan sinua. Nyt hän (melkein 4v) huutelee päivittäin "äiti, määäää rrrrraaakkaaasssttaaannn sssuuuuuaaaa!" No mitäs tuohon voi muuta sanoa, kuin minäkin sinua. Ihana lapsi! :heart: :D

Aivan mahtavaa!! <3

Kyllä sanotaan päivittäin sekä viesteissä kerrotaan =) Mies useammin kuin minä :heart:
Olis outoa jos ei sanottais. Tytykin ( kolme vee ) tulee päivän aikana välillä halimaan ja sanoo "minä lakattan tinua" ja kulta, muru, rakas sanat on myös käytössä meillä kaikille.
Tyttökin esim. sanoo jos joku aivastaa "tevveydeksi mulu" :D

Alkuperäinen kirjoittaja mitä sitä jankkaamaan:
ei sanota. joskus miehelle oon sanonut mut hän sanos et se on itsestään selvyys et hän mua rakastaa, eihän muuten täs olis.

peesi.mutta siltikin itse haluisin kaikkea sitä ihanaa mitä muillakin on :( ei halata,ei pussata(paitsi joskus ja jouluna peiton alla) ja koskaan ei muisteta lahjoilla tms.

Alkuperäinen kirjoittaja TearsNoMore:
Kyllä sanotaan päivittäin sekä viesteissä kerrotaan =) Mies useammin kuin minä :heart:
Olis outoa jos ei sanottais. Tytykin ( kolme vee ) tulee päivän aikana välillä halimaan ja sanoo "minä lakattan tinua" ja kulta, muru, rakas sanat on myös käytössä meillä kaikille.
Tyttökin esim. sanoo jos joku aivastaa "tevveydeksi mulu" :D

:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja dna:
mä oon oikeesti outo... mua ällöis jos ukko soittelis jotain ai laav juu puheluita.... ??!! ja pusi pusi ja muut halit voi sitten tunkea sinne minne päivä ei paista.

No niin no se on sun mielipide. Voit sit olla enempää kommentoimatta.

Ei joka päivä sanota,ei viesteihin sitä kirjoiteta.
Minulle siitä tulee merkityksetöntä sanahelinää jos sitä jatkuvasti toistelee.
Mielummin muilla tavoilla näytetään että toinen rakas ja tärkeä.
Vaikka meillä ei tuota edes viikottain sanota,poika kyllä tulee kyllä halailemaan ja sanoo että mää rakastan sua(4v)

mä oon oikeesti outo... mua ällöis jos ukko soittelis jotain ai laav juu puheluita.... ??!! ja pusi pusi ja muut halit voi sitten tunkea sinne minne päivä ei paista.

Teillä on varmasti todella läheinen suhde ja osaatte kommunikoida tunteistanne :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:

No niin no se on sun mielipide. Voit sit olla enempää kommentoimatta.

??
Pitääkö toimia samalla tavalla kuin muut että saa kommentoida saatikka että enemmänkin?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Teillä on varmasti todella läheinen suhde ja osaatte kommunikoida tunteistanne :hug:

sanopa muuta.. mommunikoida voi kyl muutenkin kun viestitellä jotain MRS viestejä. eikähän se rakkaus ja toisesta välitäminen näy muutenkin kun ihan tollla tekstaamisella...

Yhteistyössä