K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aika moni kommentoija täällä on pinnallinen ja ulkonäköön keskittyvä, kun tekee päätelmiä ihmisestä pelkkien kuvien perusteella. Koettakaapa löytää itsestänne se vähän syvällisempikin puoli. Ei kaikki, mikä kiiltää, ole kultaa, mutta kultaa et löydä, jos et viitsi raapaista vähän syvempään.
Mitä syvällistä on, jos hyvä tai huoliteltu ulkonäkö on lopputulokseltaan tuollaista?

"Mua vaan alkaa kyllästyttää, hämmästyttää ja tunnen pettymystä muoviankkalookin normalisointia kohtaan. Menkää naiset tekee oikeita töitä ja kehittää itseänne. Se naama alkaa oikeasti näyttää löystyneeltä kumisaappaalta 45 ikävuoden jälkeen jatkuvalla täyteainesirkuksella."

Touché!

"Mua vaan alkaa kyllästyttää, hämmästyttää ja tunnen pettymystä muoviankkalookin normalisointia kohtaan. Menkää naiset tekee oikeita töitä ja kehittää itseänne. Se naama alkaa oikeasti näyttää löystyneeltä kumisaappaalta 45 ikävuoden jälkeen jatkuvalla täyteainesirkuksella."

Touché!
Tää palsta on täynnä työttömiä ja tuilla eläviä, ei nää tiedä työnteosta mitään.

Mulle tulee tästä nyksästä ainoastaan mieleen, ettei Jere oikein tiedä minkälaista naista etsii vai etsiikö ollenkaan naista. Ja ottaa sitten varmistellakseen lopputulosta sellaisen kuin Bojanillakin on 😅
Ihana! Paitsi että Tsiilahan on kyllä aika lankku tuohon verrattuna. Luottaa enemmän 30 luvun saksalaisen virastonaisen tyyliin. Plus kevennyksenä tunkkaista ja lihatiskin hajuista ysäriminihametta.

Yhteistyössä