H
Hyi mikä äijä
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja jossu25:Onko teillä naisilla joskus pinna kireällä miesten ärsyttävien tapojen takia? Minkälaisia hermoille käyviä tapoja heillä on?
Itse olen seurustellut puolisen vuotta miehen kanssa joka suoraan sanottuna välillä käy hermoille niin että mietin tosissani jättäväni hänet. Minua nimittäin sieppaa hänen ainainen muniensa kaiviskelu, ällöttää niin että meinaan ainaan saada hillittömän raivarin kun nään hänen tekevän sitä. Aina on käsi housuissa eikä hän tunnu ottavan kuuleviin korviinsa kun huomautan asiasta tuskinpa hänkään tykkäisi jos itse kuljeskelisin pitkin kämppää käsi jatkuvasti alkkareiden sisällä!
Toinen todella inhottava tapa on piereskely ymmärrän kyllä ettei aina voi pidättää mutta kun tuntuu että aina ollaan piereskelemässä ja huone haisee niin että mun on pakko tuuletella tai mennä toiseen huoneeseen.
Onko tämä turhanpäiväistä nalkutusta?? Onko teidänkin miehenne tällaisia? Vai pitäisikö etsiä mies joka omaa edes jotakin käytöstapoja. Kertokaa !! Itse olen siisti ja omaan hyvät käytöstavat enkä pidemmän päälle varmastikaan jaksa katsella miestä joka ei kykene samaan...
Olisin jättänyt tuollaisen ääliön heti ensimmäisten munien kaivelujen jälkeen. Jos miehesi kädet on koko ajan munissaan ja hän haisee paskalle, niin mitenkähän on muun hygienian laita ja muu käyttäytyminen. Kun on käpälät mulkuissa, niin tuskinpa pesee niitä kun menee tekemään leipää, HYI HELVETTI, YÄK!!! En katsois päivääkään tuollaista ääliötä. Hyi helkatti, kun ajattelee vielä sitä, että kun menee vessaan kuselle ja käpälöi sielläki kaluaan, niin mahtaako pestä käsiään. Tuskinpa vain. Kyllä olet melkoisen sittiäisen itsellesi ottanut.