Raivostuttavat tavat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jossu25
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itse en huomaa miehessäni mitään ärsyttävää vaikka hän pieree, syö kynsiään, kaivaa muniaan (tosin erittäin harvoin) ja on raha asioissa liiankin tarkka. En ärsyynny sillä kaikkiin on selitys. Miestä ei tunnista mieheksi jos sillä ei ole edes yhtä sikamaista ominaisuutta. Ei ole täydellistä miestä. Piereskelystä en ärsyynny sillä se on normaali ilmiö ja kiinalaisten tutkijoiden mukaan jos pierua pidättelee liian pitkään siitä voi seurata suolisto ongelmia. Kynsien pureskelusta olen huomauttanut, mutta hän hankki itselleen ''kynsikupin'' jonne hän sitten heittää kyntensä. Raha asioissa hän on kuulemma siksi tarkka, että hän haluaa saada meille monta pitkää lomaa, uuden auton ja talon. Ja vielä lisäys piereskelyyn: Sitä voi harrastaa kotona vapaasti JOS EI OLE VIERAITA sillä koti on JOKAISEN oma lepopaikka jossa rentoudutaan ja tehdään kaikki se mitä ei voi muualla tehdä.

Lapset ottavat piereskelyn mallin kavereiltaan ja sitten alkavat harrastamaan kakkahuumoria. Lopulta kasvaessaan heille kehittyy asenne, että pierrä saa aina. Kai nyt mies saa omistaa edes yhden sikamaisen piirteen? Lainaan tässä työkaverini sanomaa: Mies ei ole mies jos ei ole sikamaista ominaisuutta :D

Mun mies ei piere (ei koskaan!) eikä röyhtäile mutta jättää tavaroitaan joka paikkaan ja ei osaa korjata niitä pois. Niinpä tyhjiä kirjekuoria on joka paikassa, laskuja taskussa, työpapapereita joka paikassa (niitä ei saa heittää pois!) ja likaisia sukkia lattialla. Ja sen pukeutuminen - on kuin suoraan kahdeksankymmentä luvulta, ihan karseeta. Seurusteluaikana puketui ihan Ok, nykyään aina samanlainen kauluspaita tai pike paita ja liian lyhkäiset housut ja aina samat kengät oli talvi tai kesä.

Ärsyttää välillä koko äijä.

Voi ääh, uskomatonta... Miksei vaan vois olla aina hyvin?

Minun äijänmölli ärsyttää minua, koska hän pelaa tietokonepejä,niissä ammutaan ja tapetaan ja mitä kaikkea. Monta tuntia päivässä. Tähän havahduin vasta hiljattain, yhdessä ollaan asuttu 3 kuukautta. Ite en tajua mitä hohtoa koko peleissä on.Mies sanoo että ne kehittää jotain. Aivoja, käsiä, mitäköhän... Öh... Keksisin paljon hauskempaakin tekemistä jos ei niin ärsyttäisi se ainainen pelaaminen. Eilen illalla houkuttelin ukon hierontasessioihin, mutta annas olla kun oli sessiot loppu niin TAAS koneelle. Hmm.... Kuulostaa pahalta.

Sitten ärsyttää kun mies tulee koulusta, syö ja paneutuu television ääreen. Television kaikki ohjelmat ( paitsi kahjot ninjat ) ovat täynnä "kusipäitä, vitun apinoita ja ääliöitä " ja niistä pitää minulle suureen ääneen sitten aina kertoa. Olen pyytänyt että jospa ei tarttis ihmisiä, vaikkakin vieraita, kutsua semmosilla nimityksillä, tai ainakaan minulle siitä avautua. Mutta ei tämä minun mies malta olla sanomatta, ja minä en jaksa kyllä kuunnella.

Mies arvostelee ihmisiä, televisiossa ja koulussa ja kaveripiirissä. Ihmisten käytöstä, mielipiteitä, tapoja. Kuten tässä itsekkin nyt näemmä teen X/ Mutta sitten tuntuu että hän ite on oikeutettu olemaan just semmonen ärsyttävä ällin mälli kuin on. Ite on paras ja muut on tyhmiä!!!!! ?"@!!XÄ]&%!!!!!!

Niin ja vielä äskeiseen lisätäkseni, mietin onko tällä suhteella tulevaisuutta kun heti ens alkuun mies saa mut ärsyyntymään raivon partaalle. Mies tuntuu lapselliselta, keskenkasvuiselta ja ennakkoluuloiselta, katkeralta ja niin eespäin, vaikka väittää olevansa juuri päinvastainen ihminen, ja niin eespäin. Ite tunnen olevani joku ihme hyssyttelevä tylsimys, ärsyttävä naputtaja ja valittaja, sekä kaikenlisäksi pihtari, kun ei sänkyhommat kiinnosta kun mies on niin ärsyttävä.

Mies jättää vaatteitaan ympäri kämppää, mutta se ei ärsytä koska teen itse ihan samaa. Piereekin toki, mutta se ei haittaa; jos on pakko pieraista niin sitten on pakko pieraista. Hotkii ruokansa, ei haittaa; omapahan on mahansa. Mahakipua tietty sitten valittaa, mutta siinäpä valittakoon.

Niin ja itessäni on vikoja vaikka muille jakaa, mutta ukko ei tunnu niistä piittaavan. Ainoastaan sitä harmittaa kun minä olen kireä ja valitan.

Alkuperäinen kirjoittaja Selventäjä:
Itse en huomaa miehessäni mitään ärsyttävää vaikka hän pieree, syö kynsiään, kaivaa muniaan (tosin erittäin harvoin) ja on raha asioissa liiankin tarkka. En ärsyynny sillä kaikkiin on selitys. Miestä ei tunnista mieheksi jos sillä ei ole edes yhtä sikamaista ominaisuutta. Ei ole täydellistä miestä. Piereskelystä en ärsyynny sillä se on normaali ilmiö ja kiinalaisten tutkijoiden mukaan jos pierua pidättelee liian pitkään siitä voi seurata suolisto ongelmia. Kynsien pureskelusta olen huomauttanut, mutta hän hankki itselleen ''kynsikupin'' jonne hän sitten heittää kyntensä. Raha asioissa hän on kuulemma siksi tarkka, että hän haluaa saada meille monta pitkää lomaa, uuden auton ja talon. Ja vielä lisäys piereskelyyn: Sitä voi harrastaa kotona vapaasti JOS EI OLE VIERAITA sillä koti on JOKAISEN oma lepopaikka jossa rentoudutaan ja tehdään kaikki se mitä ei voi muualla tehdä.

Lapset ottavat piereskelyn mallin kavereiltaan ja sitten alkavat harrastamaan kakkahuumoria. Lopulta kasvaessaan heille kehittyy asenne, että pierrä saa aina. Kai nyt mies saa omistaa edes yhden sikamaisen piirteen? Lainaan tässä työkaverini sanomaa: Mies ei ole mies jos ei ole sikamaista ominaisuutta :D

Hih, piereskelkää te siellä ja säästäkää ok-taloon... jotenkin huvitti juttusi, sori! :)

Alkuperäinen kirjoittaja sotkuisen miehen vaimo:
Mun mies ei piere (ei koskaan!) eikä röyhtäile mutta jättää tavaroitaan joka paikkaan ja ei osaa korjata niitä pois. Niinpä tyhjiä kirjekuoria on joka paikassa, laskuja taskussa, työpapapereita joka paikassa (niitä ei saa heittää pois!) ja likaisia sukkia lattialla. Ja sen pukeutuminen - on kuin suoraan kahdeksankymmentä luvulta, ihan karseeta. Seurusteluaikana puketui ihan Ok, nykyään aina samanlainen kauluspaita tai pike paita ja liian lyhkäiset housut ja aina samat kengät oli talvi tai kesä.

Ärsyttää välillä koko äijä.

Hei mulla on ihan samasta puusta veistetty mies! Siitä kiitän iltarukouksessani ettei se piere. Ja etenkin ruokarukouksessani!

Pukeutumiseen voisi panostaa vähän enempi, vaatteet ei ole 80-luvulta mutta joku voisi luulla kyllä.

Tuo on joku rotu ihan selvästi, on niitä varmasti jonkun verran muuallakin...

Alkuperäinen kirjoittaja tämänkin kokenut:
Oon ollut suhteessa väkivaltaisen alkoholistin kanssa (onneksi en ole enää). Yllätys yllätys, kaikesta em. piirteiden aiheuttamasta helvetillisyydestä huolimatta jaksoin päivittäin hyvin ärsyyntyä myös mm. miehen huonosta hygieniasta, tupakanhajusta, mädäntyneistä hampaista johtuvasta haisevasta hengityksestä (ei jostain syystä suostunut silti menemään hammaslääkäriin), pöntön ohi kusemisesta, rasvaisista hiuksista, tietokoneella pelaamisesta (silloin kun ei ollut baarissa...), ruokatahraisista ja rikkinäisistä kotivaatteista, vaate- ja tiskikasoista ympäri kämppää, siitä että aina kun oltiin jossain missä ruokatarjoilua, säntäsi pöytään ja hotki kuin ei koskaan olisi ruokaa nähnytkään, listaa voisi jatkaa vaikka kilometrin...piereskelyä ja munien kaivelua en tosin muista ukkoni harrastaneen siinä määrin että mulla olisi ärsytyskynnys ylittynyt, mutta nähtävästi näistä ärsyyntymättömyys ei riittänyt pelastamaan liittoamme :D

Että silleen, jeesustelijat :)

Mä olin pari kesää sitten tällaisen miehen kanssa 2 viikonloppua. Kyllä siinä ajassa sai mittarin täyteen sitä lajia.... onneksi näytti heti tapansa ettei kerinnyt suhde kiinteytymään sen pidemmälle. Miehet, oi miksi te jotkut olette tollaisia? Sitten ihmettelette kun ei naisseuralaista ole.

Alkuperäinen kirjoittaja tavoista kyse:
Tämä ketju nyt oli "raivostuttavista tavoista", en ainakaan itse ajattele väkivaltaisuutta sellaiseksi, tehtäköön siitä sitten uusi ketju.

Oma mieheni ahmii, hänellä on ihan väärä suhde ruokaan. Tuskin pureskelee ruokaa ja hörppäsee juomaa päälle, joskus hävettää seurassa. Nieleskelee kuuluvasti, puuskuttaa ja röyhtäilee. Ylipainoinen. Syö mitä tahansa ja miten paljon vaan, sitten valittaa kun vatsa on niin täynnä. Koko ajan se venyy lisää. Hikoilee älyttömästi (ylipaino). Leikkaa varpaankynnet aina jossain muualla kuin vessassa.

Muuten siisti puhdas, käy joka ilta (ja aamu) suihkussa ja ajaa parran ja vaihtaa vaatteet päivittäin (sukat, kalsarit, paidan), laittaa likaiset pyykkiin ja koneenkin pyörimään, silittää itse paitansa. Hampaat ehkä vähän huonot kun käy julkisella, koitan saada hänet seuraavaksi käymään omalla yksityisellä hammaslääkärilläni...

Muuten ihan jees, ei piereskele kuin unissaan, eikä kaiva nenää eikä muitakaan onkaloita.

Kyllä minulla ja monella muulla on ihan hyvät hampaat vaikka julkisella hampilääkärillä käydäänkin. Tosin asumme Suomessa, entä te?

Alkuperäinen kirjoittaja ärsykkeetär:
Raha ei ole mikään ongelma, jos sitä on riittävästi ja molemmilla. Kaikissa muissa tilanteissa raha on ongelma.

Minua ärsyttää mieheni rahattomuus. Hän ei osallistu edes asumiskustannuksiin. Oman auton bensaan, tupakkaan ja viinaan rahaa sen sijaan riittää aina. Jos jostain pitää tinkiä, niin bensasta. Olen juopon hyysääjä ja vihaan sitä.

Ja sekös minussa ärsyttää häntä!

Ja tähän joku vastaa kohta että juupatijuupati, liitossa on joka penni yhteinen!

Monesti vain tuppaa olemaan niin jostain ihmeen syystä että nämä yhteisten rahojen puolustajat ovat niitä siipeilijöitä!

Tähän alkuperäisen viestiin vastatakseni, minä asuin vuoden verran miehen kanssa joka oli kyllä ulkoisesti tällöin ihan ok siististi pukeutuva jne. Mutta ne aluskalsarit.. XD Pyysin häntä moneen otteeseen ostamaan uusia koska minä olin se joka pesi molempien vaatteet. Näistä hänen kalsareistaan kun näkyi jo osittain läpi, ne olivat venyneet ja kuminauhat jo veltostuneet. Ja vielä kun tämä mies tuli töistä kotiin niin heitti muut vaatteet pois ja katsoi näissä kalsareissaan lätkää sohvalla, ja melkeinpä tätä munien raapimista kammottavampaa oli kun hän makasi sohvalla, toinen jalka selkänojalla ja puolet karvoituksesta sekä pusseista valahtivat kulahtaneiden kalsareiden lahkeesta, tähän vielä se tyypillinen kaljapullo kouraan niin kyllä tunsi myötähäpeää vaikka kaksin olimmekin.

Minun puolestani mies saa raaputella itseään mistä tykkää, piereskellä, röyhtäillä ym kunhan tekee sen kotoaan eikä ihmisten ilmoilla. Mutta tämä mies kulahtaneine kalsareineen... HUH! Mielelläni minä miestä katsoisin näin vähissä vaatteissa, mutta mielellään niin että sukukalleudet ym pysyvät sitten housujen sisäpuolla, tai jos pitää roikkua näkyvillä niin mielellään sitten ilman niitä kulahtaneita kalsareita ;)

Alkuperäinen kirjoittaja .......:
Tähän alkuperäisen viestiin vastatakseni, minä asuin vuoden verran miehen kanssa joka oli kyllä ulkoisesti tällöin ihan ok siististi pukeutuva jne. Mutta ne aluskalsarit.. XD Pyysin häntä moneen otteeseen ostamaan uusia koska minä olin se joka pesi molempien vaatteet. Näistä hänen kalsareistaan kun näkyi jo osittain läpi, ne olivat venyneet ja kuminauhat jo veltostuneet. Ja vielä kun tämä mies tuli töistä kotiin niin heitti muut vaatteet pois ja katsoi näissä kalsareissaan lätkää sohvalla, ja melkeinpä tätä munien raapimista kammottavampaa oli kun hän makasi sohvalla, toinen jalka selkänojalla ja puolet karvoituksesta sekä pusseista valahtivat kulahtaneiden kalsareiden lahkeesta, tähän vielä se tyypillinen kaljapullo kouraan niin kyllä tunsi myötähäpeää vaikka kaksin olimmekin.

Sinuna olisin itse ostanut miehelle uusia hyvännäköisiä kalsareita ja heittänyt vanhat vaivihkaa roskikseen. Taisi asiasta tulla teille pieni valtataistelu?

Alkuperäinen kirjoittaja mustahevonen:

Sinuna olisin itse ostanut miehelle uusia hyvännäköisiä kalsareita ja heittänyt vanhat vaivihkaa roskikseen. Taisi asiasta tulla teille pieni valtataistelu?

No eipä juuri tullut valtataistelua. Edelleen pitkän ajan jälkeen olen onnellinen etten mennyt ja ostanut hänelle uusia kalsareita vaikka mielessä useaan otteeseen kävikin. Ei mennyt kauankaan kun hän siirsi tämän olemuksensa toisen naisen sohvalle ja tätä 'ihanaa' näkyä sai katsoa kaksi naista jonkin aikaa yhtäaikaa kunnes tämä kuvio selvisi. Kyllä siltä puolin on onnellinen että tämä toinen nainen sai tämän näyn katseltavakseen, ei mitään mitä minä olisin ostanut miehelle saadakseni tästä paremman näköisen katseltavan sohvalle makoilemaan.

Alkuperäinen kirjoittaja .................:
Alkuperäinen kirjoittaja mustahevonen:

No eipä juuri tullut valtataistelua. Edelleen pitkän ajan jälkeen olen onnellinen etten mennyt ja ostanut hänelle uusia kalsareita vaikka mielessä useaan otteeseen kävikin. Ei mennyt kauankaan kun hän siirsi tämän olemuksensa toisen naisen sohvalle ja tätä 'ihanaa' näkyä sai katsoa kaksi naista jonkin aikaa yhtäaikaa kunnes tämä kuvio selvisi. Kyllä siltä puolin on onnellinen että tämä toinen nainen sai tämän näyn katseltavakseen, ei mitään mitä minä olisin ostanut miehelle saadakseni tästä paremman näköisen katseltavan sohvalle makoilemaan.

Hehheh, mä en ole tuollaisiin ikinä törmännyt.Mitä tuo munien raapiminen oikein on, sitäkään en ole nähnyt koskaan vaikka 20-vuotiaasta lähtien olen jonkun miehen kanssa asunut?

Piereskelevä nainen.Sellasenkin kummajaisen kanssa hetkenaikaa.Hän päästeli estottomasti pieruja.Kyllä joku tolkku tuossakin.Sanoinkin hänelle jossain vaiheessa hyvästi,en pahasti.Joku vessankansiasia ei ole mitään pieremisen ja räkälönttien syömisen rinnalla.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyt 34v:
Hehheh, mä en ole tuollaisiin ikinä törmännyt.Mitä tuo munien raapiminen oikein on, sitäkään en ole nähnyt koskaan

No enpä ole minäkään ja kiinnostaisi myös tietää mikä kumma siinä nyt NIIN kammottavaa voi olla, jos joku raapii muniaan? Vetävätkö ne pallit esiin teidän naamanne edessä ruokapöydässä ja rapsuttavat antaumuksella karvojaan teidän lautasellenne, vai mikä ihmeellinen asia voi tehdä kutiavan ruumiinosan raapimisesta niin oksettavan etovaa, että täytyy jossain nettipalstalla oikein erikseen kirjoittaa asiasta? Johan on hitto jos ihminen ei saa kotonaan edes kutiavia paikkojaan rapsuttaa!!

(ja en siis ole lukenut ketjun kaikkia viestejä, tästä viimeisestä vain päättelin että joku on kyseisestä asiasta jossain kohtaa valittanut)

Yhteistyössä