E
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja siivooja:Meillä mies tuli avuksi kun jouduin taloudellisiin vaikeuksiin, ja Lainasi rahaa, jonka tietysti maksan takaisin, mies tienaa 4 kertaa enemmän ja kun laina on maksettu tunteet ovat kuolleet, ja mies saa etsiä uuden vuoteen lämmittäjän. Mies on pihi ja säästää kaiken ylimääräisen, ei tuo kukkia kotiin ja sitten kun tulee seuraava mies vastaan, otan vaikka velkaisen tai varattoman. Siis samaan kastia kuin minä. Nykyinen hykertelee tyytyväisenä että sain lidistä ruokaa paljon halvemmalla kun normikaupasta.
Pennin-euron venyttäminen Ärsyttää yli kaiken.
Nimimerkki vielä 5 tonnia jäljellä
Alkuperäinen kirjoittaja onko aina pakko olla moukka tai holisti?:Alkuperäinen kirjoittaja anteeksi vaan:Minua "ärsyttää" miehen viinan juonti ja väkivaltaisuus/äkkipikaisuus kännissä. Tukasta on vedetty ja kurkusta kuristettu. Mutta valittakaa te vain pienistä asioista kun ei ole mitään suurempaa valitettavaa. Anteeksi vaan mutta minulta ei irtoa säälipisteitä teille.
Ei sinun sääliä ole kukaan pyytänytkään. Omaa tyhmyyttäsi oles sellaisessa suhteessa, että sinua hakataan. Jos et nauttisi pahoinpitelystä, niin olisit lähtenyt aikoja sitten.
Ei ole liikaa vaadittu, että mies osaa käyttäytyä ja on siisti. Munien kaivelu, piereminen, rään kaivelu ja syöminen sekä kaikki muut sikamaiset tavat ovat vain osoitus miehen moukkamaisuudesta ja siitä, mitä hän puolisostaan välittää. Kun mies käyttäytyy kuin sika, niin hän osottaa vain sen, että ei anna naiselle mitään arvoa eikä välitä tästä.
Onko aina pakko verrata munien kaivajaa ja alkoholistia keskenään? Mitäpä jos verrattaisiin munien kaivajaa ja fiksua miestä kerrankin? Jos joku raukka on alkoholistin hakattavana, niin se ei tarkoita sitä, että toisen tarvitsee katsoa miehen pieremistä ja munien kaivelua. Missä on miesten käytöstavat ja missä on naisten itsekunnioitus?
Minulta ei irtoa säälipisteitä sinulle.
Alkuperäinen kirjoittaja Häpeäisit edes:Alkuperäinen kirjoittaja onko aina pakko olla moukka tai holisti?:Alkuperäinen kirjoittaja anteeksi vaan:Minua "ärsyttää" miehen viinan juonti ja väkivaltaisuus/äkkipikaisuus kännissä. Tukasta on vedetty ja kurkusta kuristettu. Mutta valittakaa te vain pienistä asioista kun ei ole mitään suurempaa valitettavaa. Anteeksi vaan mutta minulta ei irtoa säälipisteitä teille.
Ei sinun sääliä ole kukaan pyytänytkään. Omaa tyhmyyttäsi oles sellaisessa suhteessa, että sinua hakataan. Jos et nauttisi pahoinpitelystä, niin olisit lähtenyt aikoja sitten.
Ei ole liikaa vaadittu, että mies osaa käyttäytyä ja on siisti. Munien kaivelu, piereminen, rään kaivelu ja syöminen sekä kaikki muut sikamaiset tavat ovat vain osoitus miehen moukkamaisuudesta ja siitä, mitä hän puolisostaan välittää. Kun mies käyttäytyy kuin sika, niin hän osottaa vain sen, että ei anna naiselle mitään arvoa eikä välitä tästä.
Onko aina pakko verrata munien kaivajaa ja alkoholistia keskenään? Mitäpä jos verrattaisiin munien kaivajaa ja fiksua miestä kerrankin? Jos joku raukka on alkoholistin hakattavana, niin se ei tarkoita sitä, että toisen tarvitsee katsoa miehen pieremistä ja munien kaivelua. Missä on miesten käytöstavat ja missä on naisten itsekunnioitus?
Törkeetä tekstiä sinulta. Toivon että joskus joudut samanlaiseen tilanteeseen, muisteleppa sitten kuka on tyhmä ja kuka ei ja kuka oikeesti nauttii pahoinpitelystä?? Väkivaltaisuus suhteessa on valitettavan yleistä niin naisen kuin miehenkin taholta, eikä mikään asia ole niin yksiselitteinen. Sitä luulin minäkin aikoinani, mutta ihminen ei ole kone jonka voi säätää päälle ja pois päältä kun ei suksi luista. Olet sairas.
Alkuperäinen kirjoittaja omko aina pakko olla moukka tai holisti?:Alkuperäinen kirjoittaja Häpeäisit edes:Alkuperäinen kirjoittaja onko aina pakko olla moukka tai holisti?:Alkuperäinen kirjoittaja anteeksi vaan:Minua "ärsyttää" miehen viinan juonti ja väkivaltaisuus/äkkipikaisuus kännissä. Tukasta on vedetty ja kurkusta kuristettu. Mutta valittakaa te vain pienistä asioista kun ei ole mitään suurempaa valitettavaa. Anteeksi vaan mutta minulta ei irtoa säälipisteitä teille.
Törkeetä tekstiä sinulta. Toivon että joskus joudut samanlaiseen tilanteeseen, muisteleppa sitten kuka on tyhmä ja kuka ei ja kuka oikeesti nauttii pahoinpitelystä?? Väkivaltaisuus suhteessa on valitettavan yleistä niin naisen kuin miehenkin taholta, eikä mikään asia ole niin yksiselitteinen. Sitä luulin minäkin aikoinani, mutta ihminen ei ole kone jonka voi säätää päälle ja pois päältä kun ei suksi luista. Olet sairas.
En minä ole sairas. En ole väkivaltaisessa suhteessa, enkä koskaan sellaiseen alistuisikaan. Niin yksinkertainen en ole, että luulisin ihmistä koneeksi. Turha sinun on minulla pahaa toivoa, kun olet itse tiesi valinnut. Eihän kukaan normaali ihminen elä sellaisessa suhteessa missä mies pahoinpitelee ja ryyppää jatkuvasti. Tuollaiseen alistukseen jää vain masokisti joka luulee kantavansa marttyyrinkruunua ja tekeväsnsä suurenkin uhrauksen. Sinä nautit siitä, että sinua hakataan, sehän on selvä juttu. Olisit lähtenyt suhteesta ja lujaa, jos sinulla olisi vähänkin ylpeyttä. Olen kirjoittelujesi perusteella aivan varma siitä asiasta, että elät juuri sellaisessa suhteessa minkä olet ansainnutkin. Ennen kaikkea, sinun kannattaa hävetä itseäsi.
Alkuperäinen kirjoittaja hehe:Jatkakaa te vain tyhjänpäiväisistä narinaa. Teksti oli tahallaan "ärsyttävä" ja provosoiva jotta tulis muutakin perspektiiviä aiheeseen raivostuttavat tavat.
Et voisko alkaa miettimään että maailmassa on paljon paljon vakavampaa pa.kaa kuin jonkun hikiset sukat! Joku menettää yöunensa miehen likaisista sukista tai nenän kaivuusta, voi elämän kevät! Kun ei enää mistään muusta osata valittaa niin pakko keksii jotain noin typerää. Kyllä irtoo sittenkin säälipisteitä, säälin sitä että ihmiset on noin kiinni omassa pienessä maailmassaan missä toisten ongelmat (todelliset) eivät liikauta pätkääkään vaan vain se mitä omassa pikkupiirissä omien seinien sisäpuolella tapahtuu on se iso juttu. Mielenkiintoinen kanta tuokin, että kaikki väkivallasta tavalla tai toisella kärsivät eivät ole normaaleja, ovat itse sen aiheuttaneet, ovat marttyyrejä ja nauttivat siitä. Kertoo kyllä kirjoittajan henkisen kehityksen tilasta aika paljon, kun ei taida olla kotona muuta murhetta kun piereskelevä äijä. Mut jatka sä elämistä pikku kodissasi vaaleanpunaiset lasit silmillä. Ehkä sullekin valkenee joskus yhtä ja toista todellisesta maailmasta. Voi olla aika karu herätys.
Alkuperäinen kirjoittaja en ymmärtänyt:Alkuperäinen kirjoittaja siivooja:Meillä mies tuli avuksi kun jouduin taloudellisiin vaikeuksiin, ja Lainasi rahaa, jonka tietysti maksan takaisin, mies tienaa 4 kertaa enemmän ja kun laina on maksettu tunteet ovat kuolleet, ja mies saa etsiä uuden vuoteen lämmittäjän. Mies on pihi ja säästää kaiken ylimääräisen, ei tuo kukkia kotiin ja sitten kun tulee seuraava mies vastaan, otan vaikka velkaisen tai varattoman. Siis samaan kastia kuin minä. Nykyinen hykertelee tyytyväisenä että sain lidistä ruokaa paljon halvemmalla kun normikaupasta.
Siis hetkinen, ymmärsinkö oikein? Olet lainannut rahaa omalta aviomieheltä, vai mitä tarkoiti!!!?
Voitko selventää?
Alkuperäinen kirjoittaja entässitte:Alkuperäinen kirjoittaja en ymmärtänyt:Alkuperäinen kirjoittaja siivooja:Meillä mies tuli avuksi kun jouduin taloudellisiin vaikeuksiin, ja Lainasi rahaa, jonka tietysti maksan takaisin, mies tienaa 4 kertaa enemmän ja kun laina on maksettu tunteet ovat kuolleet, ja mies saa etsiä uuden vuoteen lämmittäjän. Mies on pihi ja säästää kaiken ylimääräisen, ei tuo kukkia kotiin ja sitten kun tulee seuraava mies vastaan, otan vaikka velkaisen tai varattoman. Siis samaan kastia kuin minä. Nykyinen hykertelee tyytyväisenä että sain lidistä ruokaa paljon halvemmalla kun normikaupasta.
Siis hetkinen, ymmärsinkö oikein? Olet lainannut rahaa omalta aviomieheltä, vai mitä tarkoiti!!!?
Voitko selventää?
Mitä selventämistä ja ymmärtämistä siinä on?
Entä, jos onki avomies?
Alkuperäinen kirjoittaja en ymmärtänyt:Alkuperäinen kirjoittaja entässitte:Alkuperäinen kirjoittaja en ymmärtänyt:Alkuperäinen kirjoittaja siivooja:Meillä mies tuli avuksi kun jouduin taloudellisiin vaikeuksiin, ja Lainasi rahaa, jonka tietysti maksan takaisin, mies tienaa 4 kertaa enemmän ja kun laina on maksettu tunteet ovat kuolleet, ja mies saa etsiä uuden vuoteen lämmittäjän. Mies on pihi ja säästää kaiken ylimääräisen, ei tuo kukkia kotiin ja sitten kun tulee seuraava mies vastaan, otan vaikka velkaisen tai varattoman. Siis samaan kastia kuin minä. Nykyinen hykertelee tyytyväisenä että sain lidistä ruokaa paljon halvemmalla kun normikaupasta.
Voitko selventää?
Mitä selventämistä ja ymmärtämistä siinä on?
Entä, jos onki avomies?
Sitä vaan, että en ymmärrä ollenkaan miksi pitäisi lainata rahaa omalta puolisoltaan?? Eikö avio- ja avoliitossa ole yhteiset rahat. Meillä ainakin maksetaan kaikki yhdessä. Emme me ainakaan laske, että sun menot ja mun menot ja sun tulot ja mun tulot. Molemmat maksaa ja kaikki jaetaan yhdessä. Molemmilla on myös tietenkin omaa rahaa. Jos joutuisin "lainaamaan" mieheltäni rahaa, niin ei minun sitä ainakaan takaisin tarvitsisi maksaa, eikä toisinpäinkään. Aika erikoinen suhde jossa toinen nauttii jos puoliso on taloudellisesti vaikeuksissa. Tulee mieleen vain sellainen asia, että rakkaudesta ei siinä suhteessa ainakaan taida olla kyse.
Alkuperäinen kirjoittaja ärsykkeetär:Raha ei ole mikään ongelma, jos sitä on riittävästi ja molemmilla. Kaikissa muissa tilanteissa raha on ongelma.
Alkuperäinen kirjoittaja tavoista kyse:...
Muuten ihan jees, ei piereskele kuin unissaan, eikä kaiva nenää eikä muitakaan onkaloita.