V
vierailija
Vieras
= yks jolla on vakavia harhoja joka päiväT:yks uskova joka kokee Jumalan läsnäolon vaikka joka päivä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
= yks jolla on vakavia harhoja joka päiväT:yks uskova joka kokee Jumalan läsnäolon vaikka joka päivä
TottaTotuutta on monta sorttia, faktaa vain yksi.
Miksi aikuisia miehiä on nimitetty opetuslapsiksi?Gloria on sit eri asia, kuin meille tutummat revontulet, mutta onko siellä saakka nähneet koskaan reilut 2000 vuotta sitten:
http://www.ekofokus.com/2016/08/avaruussaa-levoton-auringon-koronan.html
Miten sen on selittänyt?
Kalansaaliit tosiaan ovat olleet eväitä silloinkin
Ei ennustaminen ole olennaista, vaan se, että olisi oppinut tekemään oikeaan aikaan oikeita tai sopivia asioita. Silloin on tarvittu paattien rakentamiseen joukkovoimaa, eikä yksin niitä ihmeitä kukaan ole tehnyt...![]()
Suomen kielellä kirjoitettiin vasta 1500-luvulla ensimmäinen kirja.Miksi aikuisia miehiä on nimitetty opetuslapsiksi?
No kun ei teiltä tule Eeki Manteretta lainaten faktoja ”koskaan milloinkaan”, siis satuolennoistanne, joihin te uskotte ihan sumeilematta.…Ihmettelen suuresti miksi perheisiin ja lapsiin keskittyvällä palstalla ollaan uskontojen vastaisia.
Kun olin yh-äitinä lujilla, kristinusko oli suurin voimavarani.
yle.fi
Kooma tulee ainakin mannitolista. Ja monesta muustakin. Kukaan ei laske apuaineiden määrää yhteen missään.Itseasiassa tuota on muutama lääkäri käyttänyt puolustuksekseen kun se aivokuvien perusteella aivokuollut yksilö onkin herännyt henkiin. Näitä tapauksia on ollut useita, kliiniset kuvat näyttävät aivokuolemaa mutta silti yksilö on toipunut lähes ennalleen. Oikestaan nykytieteen valossa nämä ovat kaikki ihmeitä, koska tiede ei pysty niitä selittämään.
Kaikki tuntee Holby Cityn Tohtorin, joka tiesi kenelle hänen elimet sopii, kuka ne parhaiten siirtää ja missä leikkaukset suoritetaan. Se oli vain ajan kysymys.http://www.solunetti.fi/fi/patologia/nekroosi_1/
Aivokuolleelta saadaan elimiä, mikä ON tietysti businessta sekin...!
Tässä selitys miksi Super-Setis alis Rummo-jankkaaja on jatkanut vuosia jopa vuosikymmeniä viestieni pilkkaamista. Korjasin samalla yhden kirjoitusvirheeni.Suomen kielellä kirjoitettiin vasta 1500-luvulla ensimmäinen kirja.
Raamattua käännetään ja päivitetään jatkuvasti uudestaan, sillä kieli muuttuu ja uutta tutkimusta tulee alkuperäisistä kirjakääröistä.
Raamatun kääntäjä on aikoinaan valinnut sanan opetuslapsi.
Jeesus sanoi, että meidän pitää tulla lasten kaltaisiksi.
Suomalaiset arvostavat liikaa akateemisuutta, oppiarvoja ja aikuisuutta.
Olen aina ollut leikkisä, ja mitä enemmän ikää karttuu, sitä lapsenomaisempi olen. Ihmettelen suuresti miksi perheisiin ja lapsiin keskittyvällä palstalla ollaan totisiä, ilkeitä ja uskontojen vastaisia.
Kun olin yh-äitinä lujilla, kristinusko oli suurin voimavarani. Kerran vielä aviossa ollessani lasteni isän työkaveri vieraili mökillämme, ja kysyi miten ihmeessä olen jaksanut moniongelmaisen puolisoni kanssa. Vastasin viipymättä: Kristinuskon avulla ja voimalla. Elämässäni on aina tapahtunut voimakkaita ja yliluonnollisia asioita. En siis ihmettele miksi palstan ateistit ovat aina viestieni kimpussa herjaamassa ja sähisemässä rivouksiaan. Lista on pitkä siitä mitä perättömiä väitteitä elämästäni olen lukenut tällä palstalla muutaman vuoden aikana.
Uusin niistä on, että olen peukun käyttäjä. En ime peukkuani, mutta peukutan kivoja viestejä tällä palstalla.
Tässä selitys miksi Super-Setis alias Rummo-jankkaaja on jatkanut vuosia jopa vuosikymmeniä viestieni pilkkaamista. Korjasin samalla yhden kirjoitusvirheeni.