Apua! Minä saatan kiihottua pelkästään siitä, että mieheni KATSOO minua... ja silti katselen lastani, ja niin monia muita....Pusuttelen päivittäin lapsiani, mutta en IKINÄ suulle!
Mielestäni suulle pussaaminen kuuluu vain miehen ja naisen väliseen suhteeseen. Ja kyllä, koen suulle pusuttelun eroottisena, koska saatan kiihottua pelkästään siitä, jos mieheni pussaa minua.
Olen kokenut myös todella ällöttävänä sen, kun sisareni on humalassa pussannut minua suulle ja varmasti tuntisin samanlaista kuvotusta, jos lapseni pussaisi minua suulle.
Mitä reikiä? Minulla on jo ikää ihan kiitettävästi, mutta ei ole yhtään reikää. Ei myöskään lapsillamme, eikä miehellänikään ole kuin yksi, joka on paikattu 12vuotiaana eli aika kauan sitten.Ehdotomasti en pusuttele lapsiani suulle,emme myöskään syö samoilla ruokailuvälineillä emme myöskään juo samoista laseista/pulloista.Rehellisesti sanottuna aivan ällöttää vanhemmat jotka nuon tekee.Aikuisella on kuitenkin jo ehtinyt kertyä aikamoinen bakteerikanta suuhun.Eipä tartte ihmetellä mistä niitä reikiä yms.tulee..
Ai koska kiihotun miehestäni?Feminh: sinuna kävisin juttelemassa ammattiauttajalle, sun ajatusmaailma ei kuulosta terveeltä.