Pusutteletko lastasi suulle?

• Viestiketjun aloittaja "Henrietta"
  • Ensimmäinen viesti
.viras.
Pussaan suulle, ei mitään syljen vaihtoa vaan pikku pusut:), neljä lasta iältään 5-16v ja reiättömät hampaat kaikilla! Isot ei enää kylläkään suupusuja halua, heitä pussaan poskelle!
Ois kai se nyt kamalaa, jos ei vois omaa lastaan suulle(kuin) pussata! Suutelu on sit taas jo ihan toinen juttu! Se kuuluu aikuisille.

feminh
Pusuttelen päivittäin lapsiani, mutta en IKINÄ suulle!

Mielestäni suulle pussaaminen kuuluu vain miehen ja naisen väliseen suhteeseen. Ja kyllä, koen suulle pusuttelun eroottisena, koska saatan kiihottua pelkästään siitä, jos mieheni pussaa minua.

Olen kokenut myös todella ällöttävänä sen, kun sisareni on humalassa pussannut minua suulle ja varmasti tuntisin samanlaista kuvotusta, jos lapseni pussaisi minua suulle.

no joo
Pusuttelen päivittäin lapsiani, mutta en IKINÄ suulle!

Mielestäni suulle pussaaminen kuuluu vain miehen ja naisen väliseen suhteeseen. Ja kyllä, koen suulle pusuttelun eroottisena, koska saatan kiihottua pelkästään siitä, jos mieheni pussaa minua.

Olen kokenut myös todella ällöttävänä sen, kun sisareni on humalassa pussannut minua suulle ja varmasti tuntisin samanlaista kuvotusta, jos lapseni pussaisi minua suulle.
Apua! Minä saatan kiihottua pelkästään siitä, että mieheni KATSOO minua... ja silti katselen lastani, ja niin monia muita....

2 tytön ja 2 pohan äiti
Pussataan suulle-kin! Juodaan samoista mukeista, laseista ja pulloista! Syödään toisten annoksista jne.... Neljä lasta ja kellään koskaan ole ollut yhden yhtä reikää! Mielestäni myöskään lapsen pusuttamisessa ei ole mitään eroottista - en pysty käsittää tätä helvetinmoista vouhottamista, kun perheet (ja kulttuurit) vertailee toistensa tottumuksia! On vaan niin saakelin sama miten teillä eletään niin kauan, kun kaikkia arvostetaan ja kohdellaan kaikin puolin oikein. Meillä eletään näin, teillä noin. Ihan sama. Kunhan voit hyvin ja rakkaasi myös. Aidosti. Piste. Relaa. Elämä on lyhyt.

Ei hammaspeikkoille
Ehdotomasti en pusuttele lapsiani suulle,emme myöskään syö samoilla ruokailuvälineillä emme myöskään juo samoista laseista/pulloista.Rehellisesti sanottuna aivan ällöttää vanhemmat jotka nuon tekee.Aikuisella on kuitenkin jo ehtinyt kertyä aikamoinen bakteerikanta suuhun.Eipä tartte ihmetellä mistä niitä reikiä yms.tulee..

Liekkiö
Ehdotomasti en pusuttele lapsiani suulle,emme myöskään syö samoilla ruokailuvälineillä emme myöskään juo samoista laseista/pulloista.Rehellisesti sanottuna aivan ällöttää vanhemmat jotka nuon tekee.Aikuisella on kuitenkin jo ehtinyt kertyä aikamoinen bakteerikanta suuhun.Eipä tartte ihmetellä mistä niitä reikiä yms.tulee..
Mitä reikiä? Minulla on jo ikää ihan kiitettävästi, mutta ei ole yhtään reikää. Ei myöskään lapsillamme, eikä miehellänikään ole kuin yksi, joka on paikattu 12vuotiaana eli aika kauan sitten.

"strawberry"
Iltapusut annetaan suulle, muuten ei suulle lapsia pusutella. Ja eiköhän nuilla 5v ja 4v lapsilla ois jo reikiä ollut jos ois bakteeri tarttunut. Itelläni ei etes reikiä oo koskaan ollu ja ikää jo 31v ;)

Yhteistyössä