Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja katsoja:kiitti muistutuksesta, että tuo fringe alkaa kohtapuolin. Jäi viime viikolla jakso väliin...
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:muako sää tääl oottelet? Ihanaa, niin mäkin sua :hug: :heart:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:No mut mähän olen täällä melkein aina![]()
Vaikka nytkin pitäs vissiin pakata muutto laatikoita kun muu perhe nukkuulauantaina pitäs alottaa roudaaminen ja juur mitään ei oo viel pakattu
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Mitä sitä turhia.. paras tyyli on ku vetää vaan kaapit jätesäkkeihin ja roudaa suoraan kyytiin ja uuteen kotiin. Pois kaikki turha snobeilu, astioita saa aina uusia jos jotain menee rikki![]()
*inhoaa pakkaamista, mutta tykkää purkamisesta*
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Mul ei onneks ees oo mitään snobbailu astioita, kaikki on suoraan jyskistä tai ikeasta =) Mä oon nyt yrittänyt kovasti sortata kamaa roskiinkin :snotty: Ei ikinä uskos, et muutettiin viimeks vuosi sitten kun nyt on taas kaikkee niiiiiin turhaa roinaa kertyny nurkkiin :/
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Ei mullakaan, mä oikeasti inhoan kaikkia "juppimerkkituotteita" :kieh: Mahtavaa tietää, että ollaan edelleen samixet ihQ, meillä kans tursuaa tavaraa joka nurkka vaikka kuin heittelis pois.. men tajua mistä sitä krääsää kertyy |O :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Mä oon päättänyt, etten osta ees lapsille ainoatakaan uutta vaatetta, ennen kuin oon saanut kaikki liian pienet/ käytöstä poistetut vaatteet jonnekin. Tääl kun ei oo kirppiksiä eikä mitään, eikä viittis roskiinkaan heittää :|
Suomes jos ois niin ois ihanan helppoa lahjottaa kaikki pikana kavereille![]()
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:No tuota, tuota.. ei ne kaveritkaan niitä oikeasti loputtomiin halua.. alkaa huokailu kuulua kun joka kerran nähdessä tunget tavaraa mukaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Doddii, pääsinhän mä taas tähän ketjuun :kieh:
Mä vaan aina käskin ne yhelle kaapille kollaamaan =) Saivat ihan ite valita, mitä ottivat.
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Kukin tavallaan![]()