"Näin aikaa seksille – heitä muroja lattialle"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Malla"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Malla"

Vieras
"Kun esikoisemme oli noin vuoden iässä, niin meille tuli käytäntö 'heittää murot lattialle', eli ripottelin viereisen huoneen lattialle muroja. Sillä aikaa kun hän keräsi ja söi niitä, ehdimme mieheni kanssa viettää vähän kahdenkeskistä ja hänen silmilleen jo ehkä sopimatonta aikaa viereisessä huoneessa. Siitä meille jäi pitemmäksikin aikaa elämään lauseita kuten 'mitäs kulta, jos heitettäisiin kohta muroja lattialle?', vaikkemme enää voi tätä käyttääkään, poika alkaa olla jo liian tarkaavaisessa iässä..."

En saa lopetettua nauramista :D. Muut eivät olleet yhtä hauskoja ( Seksiaikaa vanhemmille - Artikkelit - Meidanperhe.fi ), mutta kertokaas omianne!

Hauska, mutta en kyllä uskaltaisi jättää yksivuotiasta tuolla tavalla yksin...vaikka en kyllä tiedä kuinka pitkästä ajasta oli kyse, mutta silti. Juu, olen tylsä.

Aika ahdasmielistä sulkeutua lapsilta noin. Seksihän on luonnollinen asia ja pienistä lapsistahan on vain hauskaa pomppia mukana perhepedissä kun isi ja äiti pitävät hauskaa. :)

Meillä ei ole mitään niksejä... siksipä meillä ei ole seksiäkään moneen kuukauteen. muutenkin esikoinen on jo siinä iässä että varmaan tajuaakin jo jotain... 8v ja 4v lapset.

Meillä seksiä harrastetaan kun lapset on menneet nukkumaan. Joskus menevät mummon luo kylään. Nuorin nukkuu vieläkin toisinaan samassa huoneessa ja herää melkein aina kauhuissaan ääniin. Kielsi kerran meidän tekemästä "sitä mitä teette pimeessä, se pelottaa". Kerran hiljaa yritettiin olla ja lapsi kiekasi pimeästä yhtäkkiä, että "kuka haukkuu?".

[QUOTE="Vieras";27888554]Älkää valehdelko. Heikot halut teillä on. Jos panettaa niin sitten pannaan.[/QUOTE]

Kyllä mua panettaa mutta ilmeisesti miestä ei kun ei ole aloitetta tehnyt luoja ties milloin viimeksi... ja mä taas en uskalla tehdä aloitetta kun oon nyt vähän epävarma että haluaako se ylipäätänsä olla missään kontaktissa minuun. Ei asiat ole aina niin yksinkertaisia kun moni täällä palstalla luulee.

Yhteistyössä