Puolan olympiakomitean puheenjohtaja ja setämies naatiskelee teinityttönamupalasta vierellään. Ja nostatti raivon 😱

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Onko media ottanut käyttöön talebanin ohjeistuksen vai mistä ihmeestä näissä tekemällä tehdyissä kohuissa on kyse?
ilmoittaudun kansainväliseksi "rikolliseksi" - olen koskenut puolalaisia teinityttöjä eri puolille kehoa esim. valokuvaustilanteissa.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
Riittää, jos tuolle 17- vuotiaalle on tuosta tilanteesta tullut epämiellyttävä olo. Ja minun silmin tuon tytön kehonkieli puhuu loitontumisesta, hän ei istu rennon näköisesti vaan oikealle vetäytyen.
Ja miksi ylipäätään noin koskettaa? Kaappasta kainaloonsa? Olisi vain ukko keskittynyt peruspönötykseen kuten muutkin viisaammat.
 
vierailija
Omppu-setä on vielä vaiheessa sisäistämisessä, että tämä on mammapalsta.
Hän on joskus eksynyt tälle palstalta aikuisviihdesivulta eikä vieläkään ole löytänyt ovea sinne takaisin. Kaikki palstaa pidemmän aikaa seuranneet osaavat väistää hänen päivittäiset ulostulot. Nimimerkkinsä hän vaihtoi henkilöön, joka oli AmeriKassa Wikipedian mukaan arvostettu omenankasvattaja.
Ateisteilla on outoja mielleyhtymiä Raamatun luomiskertomukseen. Ohitan heviosastolla omenahyllyt. Tuskin syy on tässä palstassa. Ehkä omenakiintiöni on tullut täyteen.
 
Hmm, tuo vaikuttaisi vahingolta. Tai toi äijä on vaan jotenki sellasen vauhdikkaan näköinen ettei älynny.

Käsi ON liian alhaalla, vyötärö olis alin sallittu kohta, mut lantio on jo tuosta alkanut.
Alin sallittu kohta - minkä säännöstön mukaan? Jos käsi olisi ylempänä, valitettaisiin että mies yrittää puristella tisseistä.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
Pomohan on Puolasta, joten varmastikin vakaumuksellinen ”kristitty”. Eihän pikku koskettelu silloin voi olla pahasta. Approved by God. Saisiko tuota mitenkään järkättyä Amerikan presidentiksi?
 
Ehkä joku muukin on lopettanut omenien oston tämän palstan irvokkaiden juttujen takia.
Tuskin nimimerkki ja värikkäät kuvakkeet ihan lonkalta on poimittu kuin ylikypsät omenat. Kyseinen kirjoittaja, entinen nimimerkki m1es on koko ajan kirjoittanut halventavasti naisoletetuista.
Halventavasti? Minähän ihailen eteeni putoavia luonnon antimia. 🤩
 
Olet alisteinen suhteessasi miehiin

Oliko sekin italiaanopomon väkisinsuutelu naisjalkapalloilijaa kohtaan ’vahinko’?

Sai potkutkin
Mikä alisteinen?

No ei väkisinpussaus ole oikein. Mut tän ketjun toi äijä...en tiiä onko kyse piintyneestä seksiaddiktista ja wanhasta konkarista likkojen ahdistelun suhteen. Vai semmoisesta hermostuneisuudesta, kun on julkinen tilanne.

Mä en koskaan ole ketään hermostuksissanikaan hiplannu :)D), mutta joskus ihmisten edessä on tullu semmosia mokia joita en normisti tee.
 
vierailija
Mikä alisteinen?

No ei väkisinpussaus ole oikein. Mut tän ketjun toi äijä...en tiiä onko kyse piintyneestä seksiaddiktista ja wanhasta konkarista likkojen ahdistelun suhteen. Vai semmoisesta hermostuneisuudesta, kun on julkinen tilanne.

Mä en koskaan ole ketään hermostuksissanikaan hiplannu D), mutta joskus ihmisten edessä on tullu semmosia mokia joita en normisti tee.
Alistut miesten valta-aseman edessä.

Tämä esim. ”Hmm, tuo vaikuttaisi vahingolta”. Ei se ollut, laski kätensä kohtaan missä palleissaan alkaa tuntua miellyttävältä
 
Pomohan on Puolasta, joten varmastikin vakaumuksellinen ”kristitty”. Eihän pikku koskettelu silloin voi olla pahasta. Approved by God. Saisiko tuota mitenkään järkättyä Amerikan presidentiksi?
Ei Jumala lääppimisiä kattele hyvällä.

Ja en koskaan mä tai kaverini ole seurakunnissa joutunut lähmimisen kohteeksi, jossain lestoilla vois olla eri juttu.

Koin nuorena että uskovista miehistä tuli kuin veljiä itselle, ja vanhemmat uskovat miehet tuntui turvallisen isällisiltä.
Jonkun sielunhoitaja-äijän kanssa oon jutellu, eikä ikinä ole ollu mitään rajojen ylittämisiä.
 
Viimeksi muokattu:
Alistut miesten valta-aseman edessä.

Tämä esim. ”Hmm, tuo vaikuttaisi vahingolta”. Ei se ollut, laski kätensä kohtaan missä palleissaan alkaa tuntua miellyttävältä
No.

Oli suunniteltua tai ei, niin ihmisten raivo on oikeutettua.
Mä oon #metoon kannattaja, ja -vaikka kuulostan wokelta- tuo ikiaikainen äijien tekemä flirttailu ja kouriminen saa loppua.
 
  • Haha
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä