KÄÄK! ULTRA BRA palaa yleisön eteen ensi vuonna 😱 Jos haluatte kiduttaa elävältä niin viekää minut sinne.

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Siis musiikki on musiikkia. Ääntä.

Sanat on eri juttu. Ja esiintyminen vielä erikseen.


Kaikista hulluinta musta on se, että joku arvottaa jonkun musiikin paremmaksi koska laulaja/soittaja näyttää hyvältä.


Ja toisekseen ei noissa UltraBran biiseissä kovin monessa kuitenkaan oo minkäänlaista kommunistista viestiä.

Vaiks niinko tää:

Olen usein vihannut sinua ja synkkiä päiviä jolloin
Olen usein inhonnut sinua ja tyhmiä päiviä jolloin
Paiskotaan kamoja
Potkitaan ovia
Toisaalta rakastan sitä hetkeä
Jolloin kaksi leijonaa
Makaa sängyssä raukeina
Savanni nukahtaa iltapäivän kuumuuteen
Myös me nukahdamme väsyneet leijonat
Peiton alle apinanleipäpuun katveeseen
Keltainen ja okranvärinen maa
Se on leijonan osa
Se on leijonan osa
Olen usein kammonnut sinua ja kurjia päiviä jolloin
Olen usein ällönnyt sinua ja tylsiä päiviä jolloin
Paiskotaan kamoja
Potkitaan ovia
Toisaalta rakastan
Sitä hetkeä jolloin kaksi leijonaa
Makaa sängyssä raukeina
Savanni nukahtaa....
Minäkin pidän Ultra Bran musiikista enkä tunne itseäni ainakaan äärikommariksi. :sneaky:
Musiikki ei ole parempaa laulajan ulkonäön takia mutta esitys (mukaanlukien musiikkivideot) voi olla paljon kiinnostavampi ulkonäön+tanssitaidon vuoksi.

PS. Saat neljän sanan YV:n.

Tässä uunituore video, esiintyjien ulkonäkö tekee siitä kiinnostavamman - on sellaista makeaa hattaraa silmille.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
#20
Tuota laulua olen aina rakastanut. Samoin sitä, jossa lähdetään ja katsotaan loittonevaa selkää ja kierretään lätäkkö.
Raivostuin, kun minua aikoinaan sanottiin runotytöksi. Ennen nuorena kuolleita runoilijoita palvottiin ja ihailtiin. 24-vuotiaana tuberkuloosiin kuollut isoäitini oli esiintynyt laulajana.
Kun olen pysynyt musiikista erossa, ja lukenut vain kirjoja, olen pysynyt terveenä ja poissa roskalehtien lööpeistä.
Olen jo noin vuosikymmenen ottanut etäisyyttä kotimaiseen musiikkiin.
Minua ei kannattele joku tatuoitu, puolialaston piipittävä pimu tai sekoileva rokkari tai räppäri. Kuuntelen hyvää musiikkia netistä tai levyltä, ja luen mitä huvittaa raskasta ja hömppää.
Jatkuvat come-backit ihmetyttävät. Ehkä ne liittyvät jotenkin nostalgiaan ja koronavuosien menetyksiin.
Minulle 2000-luku on ollut ihanaa aikaa verrattuna raadolliseen ysäriin. Silloin lauloin jatkuvasti kesämökillämme, jossa oli hyvä akustiikka. Tuhnis kerran sanoi, että laulan yhden biisin paremmin kuin alkuoeräinen esittäjä. Kyseinen nainen lopetti aikoinaan uransa uskoon tulonsa jälkeen. Olen laitapuolen körtti ja uskossani veretseisauttava Saarijärven Puavoon verrattuna. Olen käynyt ripariretkellä hänen kodissa Aholansaaressa.
Musiikki yhdistää ihmiset eikä erota.
Lukekaa Lucinda Rileytä, jos ette usko. Lähden taas jatkamasn kirjan lukua. Syön sitä ennen eilen keittämääni kaalisoppaa. En tiedä miten saan syötyä kaikki kaappini tyhjiksi Suomen vierailijoiden lahjoituksista. Erikoisia herkkuja, joista joistakin olen saanut mahapuruja.
näin ketjut täällä aina lähtee rönsyilemmään hakoteille

-tuosta päästiinkin jonkun bändin keikasta kaalisoppaan ja lihan kilohintaan 🙄
 
  • Haha
Reactions: -riivinrauta-
Minäkin pidän Ultra Bran musiikista enkä tunne itseäni ainakaan äärikommariksi. :sneaky:
Musiikki ei ole parempaa laulajan ulkonäön takia mutta esitys (mukaanlukien musiikkivideot) voi olla paljon kiinnostavampi ulkonäön+tanssitaidon vuoksi.

PS. Saat neljän sanan YV:n.

Tässä uunituore video, esiintyjien ulkonäkö tekee siitä kiinnostavamman - on sellaista makeaa hattaraa silmille.

Videossa tuli hienosti esiin se, ku oon sanonut ettei mua pelkkä ulkonäkö viehätä. Tai siis se ei riitä.

Mut ku toi vinkkasi silmää. Myyty!
 
  • Haha
Reactions: Johnny Appleseed
vierailija
Hiktionary:

Ultra Bra

Ultra Bra on eräs suomirokin sekä popin megamenestysyhtye. Se lopetti kun sen naisjäsenet (3) alkoivat saamaan omia mukuloita. Lisäksi Kerkko Koskinen joutui antautumaan Kokoomukselle. Hän pitääkin Linnanjuhlissa esitettyä keikkaa Sauli Niinistölle, kaikista saamistaan kunnianosoituksista huolimatta, todella nöyryyttävänä. Lisäksi Jenni Haukio pyysi tätä oman lapsensa kummiksi. Sale myöntyi tähän lopulta pitkän hammastelun jäljiltä.

Nykyajan (2010-luvun loppupuolen) työikäiset fiilistelevät usein UB:n tahtiin. He muistelevat tällä tavoin "menneitä hyviä aikoja". Tosin niitä ei koko Suomen historiassa koskaan edes todella ollutkaan. UB:n musiikki tulee mukaan uuteen (tulevaan) Ylen "Pelastetut Russkien Menopelit" -tositv-ohjelmaan.
 

Yhteistyössä