Pumpulla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nina

Vieras
Olen usein miettinyt mahtaakohan sellanen penispumppu tehota oikeasti?Tottakai mä snaijaan ettei se heti tehoa mutta pidempi aikainen käyttö.Kysyn asiaa koska mieheni luulee vehkeensä olevan hirmu pieni(15 cm).Mun mielest se on normaali kokonen ja tyydyttää mut täysin,mutta kun pojat on poikii ja aina vertailemas.Onko kokemuksia?

Ei taatusti tehoa,vaikutus ei ole ainakaan pysyvä sillä jos lihasta kasvattaa ja sitten lopettaa niin kohta ollaan lähtötilanteessa eli hukkaan heitettyä rahaa ja aikaa. Ollaan tyytyväisiä siihen mitä meillä on. Valitettava juttu että maailma on niin sairas että pitää vertailla mulkkujen kokoa ja vieläpä kärsiä siitä

Hei miehet!Kertokaa saaks sen kanssa?Olen pitkään miettinyt mitä ostais toisel puoliskolle,kun mullakin omia leluja joilla tyydyttää itseni joka on tietysti epistä miestäni kohtaan jol ei ol mitään.Keino vaginat on pois suljettu vaihtoehto!

Pumppu isontaa penistä väliaikaisesti, minkä jälkeen se palautuu normaaliin tilaan muutamien tuntien kuluessa.
Voi olla että pitempään on lepotilassa vielä isompi.

On väitetty että säännöllinen pitkäaikainen käyttö toisi
pysyviä tuloksia, mutta tästä ei liene näyttöä. Kiva leikkikalu
se kyllä on :-)) keskustele miehen kanssa ennen kuin menet ostamaan semmoisen. Voi pian luulla että, pidät sen munaa
liian pienenä.

Orgasmin saamisen kannalta ei kovin hyvä kapine, mutta
on mahdollista saada.

tuolla lisää aiheesta ja valokuvia myös:
http://www.tigerpumping.com/

Kyllä penispumpulla orkut saa vielä paljon vahvemman kuin normaalisti. Osta sellainen pumppu missä on vibra pumpun päässä. Olen käyttänyt vibraa sitten että säädän voimakkuutta tarpeen mukaan ja pidän itseäni orgasmin partaalla sillä onhan orgasmi on vahvempi mitä kauemmin sen antaa odottaa. Olen parhaillaan sinkku mutta ex tyttöystävä laittoi kerran sauvan anaaliin samalla kuin pumppu oli päällä sain sellaisen orgasmin etten ollut voinut kuvitella moista olevankaan. Laitan joskus pumpun päälle kun katselen kuvia netistä pumppu hoitaa homman ja kädet on vapaana. Mukavia hetkiä pumpun kanssa.

Naisille on myös olemassa oma tyhjiöpumppu; Vaginal sucker. Myös rintapumpulla (äidinmaito) voi hyvin imeä klitorista ja nännejä myös. Kirppiksilläkin näitä myynnissä. Mutta kyllä miesten pumppuja voi naisetkin käyttää ihan ok. Pillusta tulee mahtavan iso ja turpea käytön jälkeen.Nam.

Ostettiin seksimessuilt miehel sellanen,vibralla varustettu.Tasa-arvon vuoks yhteisiä hetkiä varten sillä enhän mäkään dildoi käytä ikinä yksin;) no joo kyllähän niit silloin tällöin yksinkin käytetään ja kyllä pumpulla orkut saa(molemmat)!Se paisuttaa munan hetkeks ja on aika uljas näky mitä ainakaan minä en voi olla nuolematta.

Tuo kullien koon vertailu kuuluu sarjaan 'naisten toiveet ja urbaanit sadut'.
Miehet, siis heteromiehet, puhumattakaan pojista, eivät vertaile kalujensa kokoa. Vai luuletko Nina, että miehet todella kaivatvat munat housuistaan näyttääkseen toiselle miehille, jotta katsokaapas, mulla on näin isot munat, tai, mulla on näin pianan pieni?
Tietysti niin isomunaisiakin on, joiden kalunkokoa ei voi olla huomaamatta, mutta he häpeilevät sitä miesporukoissa, koska heille siitä irvaillaan, mutta se on jo toinen asia.

Niina suunnitteli launatain ja sunnuntain välisenä yönä tilaavansa sellaisen pumpun.
Ihme ja kumma, maanantaina iltapäivällä se jo tuli ????
Eeeeerittäin hyvä palvelu noilla pumppukauppailla.

Juu, palvelevat näköjään viikonloppunakin. Tulikohan oikein kotiinkuljetuksena...hahahah..

No, kerro nyt Nina ihmeessä kokemuksia. Johan sitä on tällä tahdilla käytetty kymmeniä kertoja....

Muaki alkoi kiinnostaa tollanen vekotin;)
Sillä ois varmasti ihanaa imee pillua...
onko jollain kokemusta siitä??
Tuleeko orkut helpommin jne??
Paisuuko pillu ihan muhkeeksi?

Ai että...ihan kiihotun ja kostun ajatuksesta käyttää tuollaista...sit siihen viel kunnon raju paneminen päälle niin...avot;)
Mmmmmmm...
Mitähän ne pumput maksaa?
Mikä ois hyväksi todettu, minkä merkkinen/niminen?
Ja onko joku nainen käyttäny sellasta vagina suckeria, josta joku tuolla jo mainitsikin... onks yhtä tehokas jne??
Kertokaa!!!

Täytyyy olla varovainen pumpun kanssa ettei käy kuten minulle. Laitoin kovan alipaineen ja yhtäkkiä tunsin kun penikseen sattui, kauhukseni huomasin että verisuoni oli mennyt poikki ja tappi oli mustunut. En kehdannut mennä päivystävälle, olis siinä ollut lääkärillä nauramista. Täytyi varoa erektiota pitkän aikaa ennen kuin uskalsin taas hommiin. On se kyllä hieno peli kun vaan ajaa karvat pois. Onko naisilla kokemusta pumpuista, muistan jostain nähneeni kuvia joissa klitoristakin pumpattiin isommaksi.

Yhteistyössä