V
vierailija
Vieras
AI Ruotsiin vai Venäjälle?Oisko K:n keikkabussi pyörähtänyt eilen rajan toisella puolella hakemassa denssii?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
AI Ruotsiin vai Venäjälle?Oisko K:n keikkabussi pyörähtänyt eilen rajan toisella puolella hakemassa denssii?
Ei kai Venäjälle niin vain pääse ja muutenkin kysymys tyhmä. Mutta miks muka Ruotsissa ois käynyt.AI Ruotsiin vai Venäjälle?
Mikä siinä on että joka vtun kerta kun
No tämä. Menee naurettavaksi ,jos ruohotupsuistakin aletaan tunnistaa paikkoja. (Se oli vitsiksi varmaan tarkoitettu, mutta silti.)Molemmissa käynyt ja voisi olla kummasta tahansa. Ei siitä pelkästä kuvasta voi sanoa varmasti, kummasta on.
Äkkiä sitä Kemistä pyörähtää Tornioon ja siitä Haaparannalle.Ei kai Venäjälle niin vain pääse ja muutenkin kysymys tyhmä. Mutta miks muka Ruotsissa ois käynyt.
Tietenkään eivät ole.Ei kai Venäjälle niin vain pääse ja muutenkin kysymys tyhmä. Mutta miks muka Ruotsissa ois käynyt.
Apua, mikä mummo-uni.Huh. Näin unta, että Kärtsä oli paikassa, joka oli mun lapsuuskodin olohuone ja oli palannut joltain pidemmältä kesäkiertueelta tmv. Hän oli tosi hyvän näköinen, ja oli kasvattanut sellaisen Johannes-kiehkuran hiuksiinsa, mutta siitä tuli ennemmin mieleen nuori Elvis.
Hän vilkuili minua aika ajoin nälkäisen näköisesti, mutta uskoin unessa vain tulkitsevani väärin.
Joku kysyi, mitä hän aikoo nyt tehdä, niin Kärtsä selitti jotain tekemisiään, mutta sitten ihan kasuaalisti ilmoitti, että aikoo mennä Bojanin luo ja he aikovat viettää aikaa yhdessä (ja se tarkoitti että pitkään, ainakin pari viikkoa ellei kuukauden tjsp). Olin ihan että mitä! Bojanin luo! Mun täytyy kertoa tää heti jengille täällä!
Jotenkin se vielä oli niin, että Bojan olikin Italiassa, ja Kärtsä oli siis menossa sinne, ja se oli unessa joku normijuttu, että ”niin, ne on usein siellä Italiassa” (mutta aiemmin siis saman verran kuin ovat oikeastikin nähneet), mutta kun heräsin, niin tajuan, että eihän ne siellä ole koskaan yhdessä olleet.
Mutta nyt ovat! Ja Kärtsä oli lääpällään minuun, mutta Bojan kiinnostaa silti enemmän!
Hyvää elokuuta minulle![]()
Joostin uusimmasta postauksesta tuo pätkä.Varmaan kuittaa vaan siitä,kun ovat siinä niin iloisia.Miks täällä pitää kaikki vääntää rautalangasta.Miksi K postaa Joostin keikalta...mitäs joulupukkia ne odottaa?
No tietenkin nuuskaa hakemassa,kun Suomesta ei saa.Miten tyhmää väkeä täällä on.Ei kai Venäjälle niin vain pääse ja muutenkin kysymys tyhmä. Mutta miks muka Ruotsissa ois käynyt.
Mt-potilaita lähinnä.No tietenkin nuuskaa hakemassa,kun Suomesta ei saa.Miten tyhmää väkeä täällä on.![]()
Tuskin on varattu tiukassa aikataulussa tollaiseen aikaa, käyttäköön korvikkeita.No tietenkin nuuskaa hakemassa,kun Suomesta ei saa.Miten tyhmää väkeä täällä on.![]()
Joostin uusimmasta postauksesta tuo pätkä.Varmaan kuittaa vaan siitä,kun ovat siinä niin iloisia.Miks täällä pitää kaikki vääntää rautalangasta.
Ja K Loiri.Joost on vaalea mattieskohytönen
Oulussa oli yötä.No tämä. Menee naurettavaksi ,jos ruohotupsuistakin aletaan tunnistaa paikkoja. (Se oli vitsiksi varmaan tarkoitettu, mutta silti.)
No jep. Kyllä varmaa joo Kärtsä kelluu tästä johonkin mr Nobodyn luokse Italiaan.Apua, mikä mummo-uni.![]()
Entä sitten, kiertuebussi on sieltä varmaan poiminut K:n mukaan. Kyse oli siitä rannasta eli aivan hyvin se saattoi olla myös Kalajoki. Sieltä pääsee helposti Ouluun.Oulussa oli yötä.
Algo sekosi taas ja alkoi tykittää liikaa katselua, vaikka ihan kommandona postattu ilman tägäyksiä ja seuraajia, niin piti poistaa. Kun ei ole välttämättä ihan joka Marketan materiaalia. Joskus taas postaukset saa muhia rauhassa nollakatseluilla koko olemassaolonsa. Täytyy keksiä noihin alkuun joku tylsä tarina meetwurstijuustovoileivästä jatkossa.Mikä siinä on että joka vtun kerta kun
klikkaa2on rikkinäinen