Puluparven pölinä-pino =) Yka-Kalajoki-Sievi

hennis
Moikka ei taija meikäläinenkään sikäpäiville tänään tulla ukko meinas että senki pitää päästä niin täytyy oottaa se kotia. =) =) Mutta ehkä carina jollonki nähdään. =) Hannelle vielä kiitos pizzaseurasta. =) hyvää oli. =) :p Jeps mutta mullois tossa yläkerran siivousta joten palataan askaan taas moikka :wave: =) =)
 
hennis
Tere taas mammat! =) Löysin muuten sen haalarin josta sillon viimeviikolla puhuin. Oli tuolla vanhassa äitiyspakkaus laatikossa sama pää kesät talvet :ashamed: =) Onneksi oli hyvässä talessa. =) =) Juu mutta palataan askaliiniin taas Empuliina ootko markinoille menossa perjantaina ? mentäskö yhtä matkaa? :attn: :attn: ja hanne kans ? :attn: =) =)
 
Viveca harmaana
Heips! Sikailemaan ei ole ehditty vielä, jää siis huomenaamuun, kun ei viitti iltasella lähtee kun sitä porukkaa on niin paljon. Päivä on mennyt kämppää laitellessa, verhotanko, drapeerauskoukut, verhot, ikkunanpesua etc etc. Pitäis kai sitä ulkoilemaan lähteä kun poikakin sai syötyä. No törmäsikös Carina ja Emppuliina ISOssa?

Hanne kyseli joitakin päiviä sitten kyläkutsusta, jos vaikka ens viikolla tänne taas uskaltais porukkaa päästää. Nyt vähän sekasta. Mutta tervetuloa vaan!!! Koskee muitakin kuin Hannea! :wave:

Hipsukka: Olitkos perhekerhossa. Meinasin vasta huomenna yrittää, lähetkö mukaan? Pitäähän sitä viikon hartausannos hankkia! :saint: :LOL:

Mikä diagnoosi sulle Emppuliina sieltä lääkäristä annettiin? Mistä kuumeilu johtui? Oon lukenu vähän huonosti pinoa, tiedä vaikka oisit jo maininnu. :ashamed: Mut onneksi on jo ohi!

Vaihtolavakin tuotiin just. Pitäis noita romuja tuolta takapihalta heitellä sinne, ja samalla erotella poltettavat pois kasasta. Hommaa riittäis kunhan tuo Eemeli vaan antais tosiaanki tehdä jotain. Isännän hommiksi jää melkeenpä kaikki remontin suhteen... :/

Joo poika vähän tuoksahtaa. Tai vähän on kyllä ihan väärä ilmaisu. Gotta go!
 
Emppuliina
Viveca:Ei sille kuumeilulle selvää syytä löytyny,olen nyt popsinut antibiootteja,huomenna viimeinen nappi.. :whistle: sen verran monta kuuria jo menny,taidan kohta olla koukussa :eek: :whistle:

En nähnyt carinaa,tai en tiedä näinkö..mutta ei kohdattu jutustelun merkeissä.
Oltiin ainakin 14.00 asti kärkkäisellä,sain neitille ostettua juhlapaidan ristiäisiin ja pedrinaksessa täytyi käydä.
Hanne:kiitos tupperikutsusta,en vielä ole varma tulostani..
Hennis:Olen ajatellu mennä markkinoille,täytyy vielä lähempänä kattoa miten sinne menon järjestää...ja millainen sää.
Sehän kiva että haalari löytyi! =) =)
juu,mutta menen vähän lepäilemään kun päätä jomottaa :wave: :wave: :whistle: =)
 
hennis
Aivan ihana ilma B) käytiin kävelyllä isännän ja neitin kans. =) Kohta saunaan sitte . =) Empuliina katelaampa sitte lähempänä sitä markinoille menoa. =) Palataan askaliiniin taas moro :wave: =)
 
mä en tiiä et olisin emppuliinaa nähny kärkkäisellä mut yhes vaihees ku olin muksujan kanssa siinä vesipisteen luona juomassa nii siihen tuli kyl joku punatakkinen nainen jolla oli vauva kärryissä ja kait sil oli joku isompikin siinä lähistöllä. :/ mä en tajunnu siinä ollenkaa et se vois olla mahollisesti emppuliina ja vasta sit myöhemmin välähti et voi vitsi sentään ku sehän olis voinu ollakin puluparveen kuuluva. :whistle: no sit koitin alkaa ettii et mihin se punatakkinen meni mutten enää löytäny sitä.olisin kyl menny kysyy et satutkos olee emppuliina :/ :LOL: olisin voinu ehkä nolata itteni mut kyl mua alko niin kauheesti vaivaa et menin ristiin rastiin siel alakerrassa mut sit alko oma tyttö jo kysyy et miks me ei jo mennä tonne ylös et mitä ostettavaa sä oikein etit täältä alhaalta :LOL: :ashamed:
mut nyt kysymys emppuliinalle et olitkos sikailemassa ja jos olit niin mihin aikaan???? :/
nyt meen leipomaan.
ostin muuten itelle mexxin farkut ja maksoin niistä vaan 15euroo,ovh oli aiemmin syksyllä 65euroo :attn: :D olen tohkeissani :ashamed: myönnettäköön :LOL: ;)
jatkellaa taas :wave: =)
 
Emppuliina
carina:Olin kyllä siinä vesipisteen luona alakerrassa,siinä oli silloin nainen,tyttö ja poika istui ostoskärryissä,olitko se ehkä sinä,vaaleahiuksinen?? =) lähdinki sen "veden tankkauksen"jälkeen pois,kun isompi alkoi olla jo sen verran villillä päällä.

12 aikaan sais suunnistaa neuvolaan,kun pikku-ukon neuvolapäivä =) =)
yheltä ois neitin kerho.
Voi,että..eilen alkoi minullakin nenä vuotaa illasta,kun näytti että neitilläkin menee ohi jo nuha.Ja pikku-ukollakin jokin kökkö oli nenässä,kun ressukka meinas olla aivan tukossa kun imetin :/
mutta täytyy kai koneet laittaa taas pyörimään. :whistle: ja jotain mennä syömäänkin joten se on :wave:
 
carina harmailee
huomenia!!!
heitukka:juu yks sieviläinen ilmottautuu tässä :attn: :D mitäs oli mielen päällä :/
emppuliina:ei voi olla totta mut me oikeesti oltii sit siinä nokitusten vesipisteen luona muttei kummallakaan raksuttanu sit sen vertaa :headwall: :headwall: tai siis mullahan se olis pitäny raksuttaa ku sä olit kuitenki laittanu et punasella takilla oot liikenteessä ja poju kärryissä ja tyttö jossain lähistöllä. =) mä onneton tajusin vasta sit liian myöhään et voi vitsi ku toihan saattoikin olla emppuliina :whistle: joo mulla istu poika kärryissä ja tytön kanssa kitattiin vettä.mul on vaaleet hiukset ja oli valkoinen takki päällä. :attn: :D olitko sä sun äitis kans tai anoppis ku mun mielestä siin oli joku vanhempikin nainen siinä teiän kanssa :/ nii ja sun tytöllä on kait sitte ruskeet ja aika pitkät hiukset :/ joko meiän on uskottava et me ollaan vieretysten seisty molemmat tuppisuina :ashamed: :eek: :LOL: no mut hei,me ollaan nyt sit nähty kuitenkin :attn: :D :LOL:
mul olis kauheesti tekemistä eli nyt olis mentävä jostakin alottaa :whistle: ;)
kirjottelenpa lisää kun aika on väljempi :whistle: =)
:wave: =)
 
Viveca harmaana
Hassustipa sujui Carinan ja Emppuliinan Sikapäivä -treffit! :LOL: :LOL: :LOL:

Isäntä alkoi laminaattia laitteleen. Jotenki nyt on taas niin hektistä tää touhu, ei pahemmin ehdi mitään muuta. Poika istuu lelulaatikossa ja viskoo leluja ympäri olkkaria. :LOL:

Täytinpä tossa äitiysrahahakemuksen, kunhan jaksais viedä se vielä Kelaan....

Ei tää juttu oikein luista. Kirjoitelkaa te muut kuiteski munkin edestä! Munkista puheenollen... :p ;)

Heipsuli! :wave:

T. Nimim. Munkkipossu alias Mahasika
 
hennis
Moikk moi vai niin ne empuliinan ja carina treffit meni hih.Ihanaa kämpä siivottu ja neiti unilla ihanaa rauhaa hetki. =) =) Juu mutta mä taijan paneutua seiskan juoruihin joten palataan juttuloiseen taas moro :wave: =)
 
seurailija
En tunne Anttia, taitaa olla nuorempaa porukkaa, mutta Aino Jokitaloja oli kolmekin. Oli hauskaa kun tuli kirje Aino Jokitalolle ja kaikkien kolmen piti olla paikalla avaamassa kun ei tiennyt kenelle heistä se kirje oli.
Onhan siellä se Jokitalo-niminen talokin.
Taisi opettajakin olla Sanni Jokitalo. Opettajalla oli 6 poikaa eikä yhtään tyttöä. Mitähän heillekin kuuluu.

 
Emppuliina
Carina:juu,toivottavasti seuraavan kerran vähän paremmissa merkeissä tavataan.Kun "ensitreffit" eivät aivan menneet odotusten mukaan.. ;)
juu,oli siinä minun äiti mukana..

meidän pojun strategiset mitat on 6380g ja 61cm,ei se ole ihme jos 60cm alkaa olla pieniä ja saa siirtyä 70cm =) :whistle:

hyvä vakuutusmainos pyörinyt tuossa vieressä..isäntä vai talo..hmm..siinä visainen kysymys :LOL:

neitiltä jäi kerhoon menemättä,valitteli että mahakipeä ja oksettaa..toiv. ei mahatautia.. :/ :whistle:
neiti antoi uuden nimiehdotuksen eilen:sisko :LOL:
mutta nyt pikkumies kutsuu..
 
Emppuliina
Viveca:minä muuten äsken hain tuoreita munkkeja,onhan noita yks jos toinenki tullu popsastua :ashamed: vaikka en enää ole raskaana..

Ei ollut halpahallissa vauvalle niistäjiä..olivat loppuneet :headwall: :kieh: :/ täytyy isäntä laittaa asialle..jos sokoksella ois..
kun ei eilen muistanut kärkkäiseltä katsoa.. :whistle:
 
heitukka:eek:on asunu sievissä vasta vajaa 2vuotta etten tosiaankaan voi sanoo et tuntisin täältä juurikaan ketään.sen tiiän et tolla sukunimella löytyy tienviittaa ja ihmisiä mut yhtään sen nimistä en kyl tunne :ashamed:
no nii meni ne tosiaan aika huonosti ne mun ja emppuliinan treffit :eek: :whistle: no ens kerralla paremmalla onnella ja josko mullaki alkais päässä raksuttaa vähän aikasemmin :/ :kieh:
mulla on kauheena tekemistä eli pakko on taas mennä. :whistle: rakentajalla ei oo paljoa huilihetkiä ;)
palataan :D
:wave:
 
Viveca harmaana
:attn: HUHUU!!! Täällä tuntuu olevan aikas paljon ns. palstaa lukevaa porukkaa, jotka ei kumminkaan itsestään ilmoittele. Liittykää ihmeessä joukkoon mukaan, rohkeasti vaan! Ja tosiaan samaa mieltä kuin nimim. "Minä", että nimiä ei täällä kannattaisi mainita, kun tätä lukee tosiaan ihan kuka vaan... Eikös se ole näiden palstojen ns. kirjoittamaton sääntökin! ;)

Mutta palaillaan asiaan! :wave:
 
Minä myös täältä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.10.2005 klo 13:23 minä kirjoitti:
oon itsekkin samalta suunnalta kuin kirjoittelijat mutta oikeesti, ehkä kannattais olla mainitsematta nimiä?!? :eek: :headwall:
Minäki pohdiskelin ettei ei varmaan kannattais mainita nimiä... Itse en tykkäis et nimeni mainittais. :ashamed:
 

Yhteistyössä